Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč

vloženo

Třídveřová verze Astry nese tradiční označení GTC a míří na zákazníky žádající vyšší exkluzivitu. Podle tvrzení Opelu je třídveřová Astra GTC oproti pětidvéřové zcela jiným vozem. Shodná je podle všeho jen anténa, kliky dveří nebo zpětná zrcátka.

Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Třídveřová Opel Astra je o 50 mm delší, o 30 mm šiřší a o 30 mm nižší než pětidveřová. Nová je i přední náprava. Astra GTC může soupeřit s VW Scirocco, Hondou CR-Z nebo s Renaultem Mégane Coupe.

Novinka startuje v základní výbavě Enjoy s benzínovou čtrnáctistovkou o výkonu 74 kW na ceně 376.900 Kč. Za jedna-osmičku o výkonu 103 kW je nutné připlatit 40.000 Kč. Obě zmíněné motory jsou spojeny výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou. Dále je k dispozici verze s přeplňovanou čtrnáctistovkou Turbo ve dvou výkonnostních verzích 88 kW nebo 103 kW za cenu 425.900 Kč, resp. 437.900 Kč. Vrchol nabídky zážehových motorů tvoří přeplňovaná jedna-šestka Turbo o výkonu 132 kW za kterou je nutné zaplatit 462.900 Kč. Všechny Turbo motory Opel dodává ve spojení s manuální šestirychlostní převodovkou. 

Z dieselových motorů je k dispozici 1.7 CDTi o výkonu 81 kW nebo 96 kW (463.900 Kč, resp. 478.900 Kč) nebo dvoulitr CDTi s výkonem 121 kW za cenu 482.900 Kč.

Základní výbava Enjoy obsahuje manuální klimatizaci, ESP Plus, elektricky ovládaná přední okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, dálkové centrální zamykání, přední, bočni a hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav předních sedadel, rádio CD400 se 7 reproduktory, tempomat, sedmnáctipalcové ocelové ráfky a tříramenný volant.

Druhý stupeň výbavy Sport přináší navíc oproti výbavě Enjoy dvouzónovou automatickou klimatizaci, palubní počítač, volant potažený kůží, přední mlhová světla, osmnáctipalcové ráfky z lehkých slitin, dešťový senzor, optickou osvětlovací sadu a posuvnou loketní opěrku vpředu. S výbavou Sport je možné kombinovat kromě benzínové 1.4/74 kW všechny již zmíněné pohonné jednotky za příplatek pouhých 23.000 Kč. Z toho plyne, že druhý stupeň výbavy se oproti základu jednoznačně vyplatí, což je dáno vyšším zavádějícím bonusem (na Enjoy Opel poskytuje bonus 58.000 Kč, kdežto na Sport 79.000 Kč).

Za příplatek 37.000 Kč je možné u motorů 1.4 Turbo/103kW a 2.0CDTi volit šestistupňovou automatickou převodovku.

 




Opel, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Opel

Fotografie k článku

Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč Fotografie k článku Opel Astra GTC v prodeji s bonusem až 79.000 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer