Online prodej pojištění Allianz meziročně vzrostl o 135 %

vloženo

Praha 14.4.2009 - Zájem o online sjednání pojištění prostřednictvím specializované společnosti Allianz Direct meziročně vzrostl o 135 %. Klienti Allianz pojišťovny si v roce 2008 přes internet nebo telefon sjednali 27 tisíc pojistek.

Výrazný meziroční nárůst zaznamenalo především havarijní pojištění, u kterého se zvýšilo zaplacené pojistné o 167 %. Také povinné ručení výrazně rostlo, meziročně o 120 %. Cestovní pojištění, které patří k nejčastěji sjednávaným pojištěním online, vzrostlo o 134 %. Více než 50 % cestovních pojistek u Allianz pojišťovny je dnes sjednáváno právě přes internet nebo telefon.


„Výrazný nárůst online prodeje všech typů pojištění, které dosud nabízíme, potvrzuje, že se vzrůstajícím finančním vzděláním české veřejnosti bude hrát stále větší roli dostupnost finančních služeb 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a také komfort při komunikaci s pojišťovnou,“ komentuje výsledky Allianz Direct za rok 2008 jednatelka Jitka Basová. „Allianz pojišťovna a společnost Allianz Direct rozvíjejí online možnosti komunikace s klienty nejen ve fázi sjednání pojištění, ale také při hlášení pojistných událostí, předávání potřebných dokumentů k likvidaci a sledování průběhu likvidace online. Jsme přesvědčeni, že komplexní klientský servis Allianz pojišťovny dostupný online si i v budoucnu bude získávat stále více příznivců,“ dodává Jitka Basová.

Allianz pojišťovna nabídla svým klientům on-line sjednání pojištění již v roce 2000. Výhradním obchodním zástupcem Allianz pojišťovny pro přímý prodej je společnost Allianz Direct. V současné době nabízí Allianz Direct možnost on-line sjednání povinného ručení, havarijního pojištění, cestovního pojištění, penzijního připojištění a od ledna 2009 také pojištění majetku a odpovědnosti. Klienti si mohou vybrat z několika balíčků služeb, které přesně vyhovují jejich potřebám.

Každý klient má možnost zaregistrovat se na stránkách www.AllianzDirect.cz a vytvořit si své osobní konto, čímž se mu velice zjednodušuje opětovné přihlašování na stránky a také přístup k dříve zadaným informacím. Může si kdykoliv prohlédnout již uzavřené pojistky nebo si připravit pojistku pro pozdější využití. Cena připravené pojistné smlouvy je garantována až devadesát dní ode dne uložení nabídky.

V průběhu roku 2008 Allianz Direct dále zlepšovala technologické možnosti aplikací pro prodej pojištění on-line. Zjednodušené procesy a zkrácení doby potřebné pro sjednání pojištění přes internet se pozitivně projevily v zájmu nových klientů o tento moderní, rychlý, komfortní a kdykoliv dostupný způsob sjednání pojištění.


www.allianz.cz

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob