Online prodej pojištění Allianz meziročně vzrostl o 135 %

vloženo

Praha 14.4.2009 - Zájem o online sjednání pojištění prostřednictvím specializované společnosti Allianz Direct meziročně vzrostl o 135 %. Klienti Allianz pojišťovny si v roce 2008 přes internet nebo telefon sjednali 27 tisíc pojistek.

Výrazný meziroční nárůst zaznamenalo především havarijní pojištění, u kterého se zvýšilo zaplacené pojistné o 167 %. Také povinné ručení výrazně rostlo, meziročně o 120 %. Cestovní pojištění, které patří k nejčastěji sjednávaným pojištěním online, vzrostlo o 134 %. Více než 50 % cestovních pojistek u Allianz pojišťovny je dnes sjednáváno právě přes internet nebo telefon.


„Výrazný nárůst online prodeje všech typů pojištění, které dosud nabízíme, potvrzuje, že se vzrůstajícím finančním vzděláním české veřejnosti bude hrát stále větší roli dostupnost finančních služeb 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a také komfort při komunikaci s pojišťovnou,“ komentuje výsledky Allianz Direct za rok 2008 jednatelka Jitka Basová. „Allianz pojišťovna a společnost Allianz Direct rozvíjejí online možnosti komunikace s klienty nejen ve fázi sjednání pojištění, ale také při hlášení pojistných událostí, předávání potřebných dokumentů k likvidaci a sledování průběhu likvidace online. Jsme přesvědčeni, že komplexní klientský servis Allianz pojišťovny dostupný online si i v budoucnu bude získávat stále více příznivců,“ dodává Jitka Basová.

Allianz pojišťovna nabídla svým klientům on-line sjednání pojištění již v roce 2000. Výhradním obchodním zástupcem Allianz pojišťovny pro přímý prodej je společnost Allianz Direct. V současné době nabízí Allianz Direct možnost on-line sjednání povinného ručení, havarijního pojištění, cestovního pojištění, penzijního připojištění a od ledna 2009 také pojištění majetku a odpovědnosti. Klienti si mohou vybrat z několika balíčků služeb, které přesně vyhovují jejich potřebám.

Každý klient má možnost zaregistrovat se na stránkách www.AllianzDirect.cz a vytvořit si své osobní konto, čímž se mu velice zjednodušuje opětovné přihlašování na stránky a také přístup k dříve zadaným informacím. Může si kdykoliv prohlédnout již uzavřené pojistky nebo si připravit pojistku pro pozdější využití. Cena připravené pojistné smlouvy je garantována až devadesát dní ode dne uložení nabídky.

V průběhu roku 2008 Allianz Direct dále zlepšovala technologické možnosti aplikací pro prodej pojištění on-line. Zjednodušené procesy a zkrácení doby potřebné pro sjednání pojištění přes internet se pozitivně projevily v zájmu nových klientů o tento moderní, rychlý, komfortní a kdykoliv dostupný způsob sjednání pojištění.


www.allianz.cz

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou
12.11.2018
Víte, co všechno dnes umí nejlepší autokamera?
11.11.2018
Test ojetiny: Ford Fusion 1.4i (video)
08.11.2018
Mitsubishi Space Star má české ceny, v základu přijde na 239 850 Kč
07.11.2018
Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?
04.11.2018
Nový Peugeot Partner je tady, ceny od 390 000 Kč
01.11.2018
Připravte si 1,2 milionu korun, Cupra Ateca je tady!
31.10.2018
Test ojetiny: Renault Modus – vzácný návštěvník bazaru
30.10.2018
Jak nejlépe připravit auto na zimu a tuhé mrazy?
25.10.2018
Model T-Cross představen, je to nejmenší SUV Volkswagenu
23.10.2018
Seat Terraco je třetím SUV do party
23.10.2018
Škoda Fabia Combi Scoutline představena, oplastování není levné
22.10.2018
Nissan Qashqai dostal nový motor a dvouspojkovou převodovku
18.10.2018
Jaká auta jsou nejspolehlivější? Podle britů to jsou vozy z Japonska
17.10.2018
Luxusní BMW X7 představeno! Je obrovské a bude mít minimálně šestiválec
16.10.2018
Test ojetiny: Škoda Fabia – první generace láká cenou
15.10.2018
Nástupce Škody Rapid se bude jmenovat Scala