Online prodej pojištění Allianz meziročně vzrostl o 135 %

vloženo

Praha 14.4.2009 - Zájem o online sjednání pojištění prostřednictvím specializované společnosti Allianz Direct meziročně vzrostl o 135 %. Klienti Allianz pojišťovny si v roce 2008 přes internet nebo telefon sjednali 27 tisíc pojistek.

Výrazný meziroční nárůst zaznamenalo především havarijní pojištění, u kterého se zvýšilo zaplacené pojistné o 167 %. Také povinné ručení výrazně rostlo, meziročně o 120 %. Cestovní pojištění, které patří k nejčastěji sjednávaným pojištěním online, vzrostlo o 134 %. Více než 50 % cestovních pojistek u Allianz pojišťovny je dnes sjednáváno právě přes internet nebo telefon.


„Výrazný nárůst online prodeje všech typů pojištění, které dosud nabízíme, potvrzuje, že se vzrůstajícím finančním vzděláním české veřejnosti bude hrát stále větší roli dostupnost finančních služeb 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a také komfort při komunikaci s pojišťovnou,“ komentuje výsledky Allianz Direct za rok 2008 jednatelka Jitka Basová. „Allianz pojišťovna a společnost Allianz Direct rozvíjejí online možnosti komunikace s klienty nejen ve fázi sjednání pojištění, ale také při hlášení pojistných událostí, předávání potřebných dokumentů k likvidaci a sledování průběhu likvidace online. Jsme přesvědčeni, že komplexní klientský servis Allianz pojišťovny dostupný online si i v budoucnu bude získávat stále více příznivců,“ dodává Jitka Basová.

Allianz pojišťovna nabídla svým klientům on-line sjednání pojištění již v roce 2000. Výhradním obchodním zástupcem Allianz pojišťovny pro přímý prodej je společnost Allianz Direct. V současné době nabízí Allianz Direct možnost on-line sjednání povinného ručení, havarijního pojištění, cestovního pojištění, penzijního připojištění a od ledna 2009 také pojištění majetku a odpovědnosti. Klienti si mohou vybrat z několika balíčků služeb, které přesně vyhovují jejich potřebám.

Každý klient má možnost zaregistrovat se na stránkách www.AllianzDirect.cz a vytvořit si své osobní konto, čímž se mu velice zjednodušuje opětovné přihlašování na stránky a také přístup k dříve zadaným informacím. Může si kdykoliv prohlédnout již uzavřené pojistky nebo si připravit pojistku pro pozdější využití. Cena připravené pojistné smlouvy je garantována až devadesát dní ode dne uložení nabídky.

V průběhu roku 2008 Allianz Direct dále zlepšovala technologické možnosti aplikací pro prodej pojištění on-line. Zjednodušené procesy a zkrácení doby potřebné pro sjednání pojištění přes internet se pozitivně projevily v zájmu nových klientů o tento moderní, rychlý, komfortní a kdykoliv dostupný způsob sjednání pojištění.


www.allianz.cz


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Korejská automobilka ukázala zcela první fotografie nového modelu Sonata. Osmá generace Sonaty vystřídá po pěti letech za velkou louží dosavadní generaci v druhé polovině letošního roku. Zda se dostane i do Evropy, není..

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

Byly doby, kdy navigace v autě byly mnohem oblíbenější než dnes. S příchodem chytrých telefonů s velkými displeji, a..

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Korejský model Tacuma nejprve vyjel pod značkou Daewoo, když však korejskou fabriku koupil Chevrolet, dostal vůz na..

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Do konce roku 2022 Škoda představí více než 30 nových modelů. Novinka v podobě modelu Kamiq chce oslovit mladší..

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Druhá generace Hyundaie Accent zaujme nízkou pořizovací cenou a většinou i slušnou výbavou. Navíc potěší příznivou..