Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris

vloženo

Modernizovaný Captur prošel nejen faceliftem. Dostal nové bezpečnostní prvky a je dostupný v nových výbavových stupních. Základ tvoří o pět tisíc dražší výbava Life, která je dostupná pouze s tříválcem TCe. Následuje ZEN, INTENS, X-MOD a vrchol nabídky Initiale Paris, který poznáte podle chromových doplňků, speciálních litých kol či kůže Nappa v interiéru.

Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris

Captur startuje na ceně 314 900 Kč v základní výbavě LIFE, která nepřináší nic (prakticky dostanete jen šestnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty, tempomat s omezovačem rychlosti, denní svícení, tónovaná skla nebo elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka. Chybí chybí rádio, které dostanete v paketu Advantage společně s manuální klimatizací za 20 000 Kč. Za přední mlhovky musíte připlatit další čtyři tisíce, kdežto za rezervní kolo dva tisíce.


Nový CAPTUR staví na původním úspěchu modelu, včetně jeho výrazných dvoubarevných kombinací, se třemi novými barevnými odstíny: oranžová Atacama, modrá Ocean a černá Améthyste (verze INITIALE PARIS). Nová je také možnost střechy v barvě šedá Platine. Více než 30 možných kombinací umožní zákazníkům přizpůsobit vzhled nového CAPTURu svému vkusu.

V nabídce je šest různých packů pro individuální přizpůsobení interiéru v barvách: slonová kost Ivoire, modrá Ocean, hnědá Caramel, červená Flammer, chromová Satine a chromová. Kromě nich je nabízeno pět individualizačních packů (slonová kost Ivoire, modrá Ocean, hnědá Cappuccino, červená Flamme a oranžová Atacama) s barevnými detaily dekorů ve spodní části dveří a blatníků. Počínaje třetí úrovní výbavy je možné volit fixní prosklenou střechou, která je dostupná výhradně s dvoubarevným provedením vozidla.

Renault Captur 2017

V nejvyšších verzích jsou k dispozici nová pohodlnější sedadla s lepším bočním vedením. Současně si Captur uchovává velmi praktické detaily, jako je přihrádka před spolujezdcem Easy Life a odepínací čalounění sedadel. V přední části odlišuje vrcholnou výbavu  INITIALE PARIS maska chladiče s chromovanými detaily. Přední a zadní spoiler je vyveden v metalické šedé barvě.

Verze INITIALE PARIS se těší ze specifické řady barevných odstínů, mezi které patří nová uváděcí barva černá Améthyste. Samozřejmostí jsou také speciální kola INITIALE o rozměru 17 palců. Captur INITIALE PARIS je také vybaven sekvenčními LED ukazateli směru a nápisem INITIALE PARIS na spodních panelech dveří, prahových lištách a masce chladiče. Vrchol nabídky disponuje vyhřívanými sedadly čalouněnými kůží Nappa, volantem čalouněným kůží Nappa, chromovanými ozdobnými prvky, přístrojovou desku čalouněnou kůží a hliníkovými pedály a prahovými lištami.

Captur INITIALE PARIS má ve standardní výbavě systém sledování mrtvého úhlu, parkovací asistent Easy Park Assist a handsfree karta Renault. Tyto funkce jsou doplněny o audiosystém Bose® a nejnovější verzi multimediálního systému R-LINK Evolution, který zaručuje přístup ke všem multimediálním funkcím vozidla jedním kliknutím a také k aplikacím na chytrých telefonech prostřednictvím systému Android Auto™.

Již od vstupní úrovně výbavy je Captur kompletně připojený díky nové verzi R&Go®, jednoduchého, inteligentního systému značky Renault, který zákazníkův smartphone po instalaci do univerzálního držáku přemění v připojený tablet. Tento praktický systém umožňuje uživateli intuitivní přístup k užitečným funkcím vozidla jako je navigace, telefon, multimédia nebo údaje o vozidle.

Renault Captur Initiale Paris

Prostřední výbavové stupně jsou vybaveny komplexním multimediálním systémem Media Nav Evolution, který nabízí nejlepší poměr cena/výkon na trhu. Obsahuje následující funkce: navigace s dopravními informacemi, Bluetooth, audiostreaming ze smartphonu uživatele a také zobrazení zpětné kamery pro couvání plus funkci Driving Eco2 za účelem optimalizace spotřeby paliva.

R-LINK Evolution je vybaven dotykovou obrazovkou o úhlopříčce sedm palců a nabízí více možností personalizace než kdykoliv předtím. Obsahuje navigaci s aktualizacemi dopravních informací v reálném čase, 3G konektivitu, Bluetooth, přehrávání médií (fotografie, videa) a širokou řadu aplikací v obchodě Renault R-LINK Store, jakož i ovládání jízdních asistenčních systémů vozidla. Samozřejmostí je pak kompatibilita s Andoridy.

Captur je poprvé vybaven systémem sledování mrtvého úhlu, který je dostupný od třetí úrovně. Čtyři senzory snímají oblast mrtvého úhlu a jsou schopné detekovat pohybující se vozidla, včetně motocyklů a jízdních kol. Pokud je v mrtvém úhlu řidiče detekováno vozidlo po dobu delší než jedna sekunda, ve vnějším zpětném zrcátku se rozsvítí varovný indikátor. Tato technologie je aktivní při rychlosti od 30 do 140 km/h a zvyšuje bezpečnost silničního provozu.

Kromě zadních parkovacích senzorů může být Nový CAPTUR v závislosti na verzi dodán s předními parkovacími senzory a zpětnou kamerou pro couván, které zjednodušují manévrování a brání drobným kolizím a škrábancům, které ve městě představují každodenní riziko.

Další novinkou – dostupnou pro nejvyšší verze – je parkovací systém Easy Park Assist, který značně zjednodušuje parkování. Řidič nastaví, jaký typ parkovacího místa hledá: podélné, kolmé nebo šikmé. Pokud vozidlo jede rychlostí do 30 km/h, systém detekuje všechna dostupná místa. Po identifikaci vhodného parkovacího místa systém převezme řízení vozidla, řidič se nemusí dotýkat volantu a může se soustředit pouze na ovládání plynu a brzdy.


Petr Šikl, Renault

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris Fotografie k článku Omlazený Renault Captur mírně podražil a můžete ho mít ve výbavě Initiale Paris
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik