Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč

vloženo

Pod kapotou nového S-crossu můžete mít přeplňovaný tříválec BoosterJet s výkonem 82 kW, čtrnáctistovku BoosterJet s 103 kW nebo oblíbený turbodiesel 1.6 DDiS. Vybírat lze mezi manuální nebo samočinou převodovkou, pohonem přednícho nebo všech kol.

Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč

S-Cross vstoupil na český trh v září 2013, kdy převzal žezlo po úspěšném modelu Suzuki SX4. Zákazníky oslovuje především svou univerzálností a praktičností. Díky prostornému a variabilnímu interiéru výborně zastane roli rodinného vozu pro každý den, unikátní inteligentní systém pohonu všech kol AllGrip jej zase předurčuje k dobrodružným výpravám do přírody za každého počasí.  Nízká hmotnost a precizně vyladěný podvozek pak dokázaly chytnout za srdce nejednoho sportovně založeného řidiče.


Nyní uvádí Suzuki na trh modernizovaný S-Cross, jehož originální sebevědomý design zdůrazňuje terénní schopnosti vozu a jeho příslušnost k rodině crossoverů a SUV Suzuki. Navíc jde S-Cross s dobou díky aplikaci moderních přeplňovaných motorů a špičkových komunikačních technologií. 

Sebevědomá tvář nového modelu S-Cross zdůrazňuje jeho dobrodružnou povahu a odkazuje na terénní ikony značky Suzuki. Off-roadový styl přídě koresponduje s větší světlou výškou, která dává plně vyniknout schopnostem inteligentního pohonu všech kol AllGrip se čtyřmi volitelnými režimy.

Suzuki S-Cross

Nové motory BoosterJet

Modernizovaný S-Cross je poháněn zcela novými benzinovými motory řady BoosterJet. Jde o výkonné a úsporné jednotky s přeplňováním a přímým vstřikem benzinu, které nahrazují atmosférický motor 1.6 VVT. Alternativou k manuálním převodovkám je u benzinových verzí nová šestistupňová automatická převodovka s měničem, která je použita místo dříve používaného ústrojí CVT.

Pokročilé bezpečnostní a multimediální systémy

Bezpečnostní asistenční systémy řadí nový S-Cross mezi premianty segmentu rodinných crossoverů. Adaptivní tempomat zvyšuje cestovní komfort, radarový brzdový asistent pak minimalizuje riziko střetu. Dotykově ovládaný audiosystém umožňuje přístup k aplikacím připojeného mobilního telefonu, sedmipalcový displej slouží také k zobrazení navigace a parkovací kamery.

LED technologie

Místo dříve používaných xenonových HID výbojek disponuje nový S-Cross vysoce výkonnými a úpornými LED diodami, jejichž efektní provedení navíc podtrhuje jedinečný design vozu.

Kvalitnější interiér

Decentní úpravy interiéru se zaměřily především na použité materiály a barevné kombinace. Celkově působí kabina nového modelu S-Cross útulnějším a hodnotnějším dojmem.

Nový nezaměnitelný design

Přední část modelu S-Cross se oproti původnímu provedení zcela změnila. Díky velké vysoko umístěné chromované masce působí S-Cross drsnějším dojmem a lépe naplňuje filozofii modelu SUV. Sebevědomá tvář podtrhuje jeho dynamiku a off-roadový charakter, výraznější ochranné prvky nárazníku přijdou vhod i v každodenním městském provozu.

Ke změně identity přispívají také nové světlomety s trojrozměrným uspořádáním, které jsou u vyšších úrovní výbavy opatřeny vysoce účinnými a úspornými LED diodami. Nahrazují dříve používané xenonové výbojky a elegantním designem diodového pásu denního svícení dokreslují atraktivní vzhled nového modelu S-Cross. LED technologii najdeme také na zádi vozu, kterou oživují nové efektní koncové svítilny.

Vyšší cestovní komfort a lepší průchodnost terénem zajišťují větší pneumatiky, nově S-Cross používá rozměr 215/60 R16, respektive 215/55 R17. Světlá výška podvozku narostla o 10 mm na hodnotu 180 mm, což umocňuje SUV charakter nového modelu. Spolu s inteligentním systémem pohonu všech kol AllGrip (jízdní režimy Auto, Sport, Snow a Lock) se tak může S-Cross pochlubit špičkovou výbavou pro pohyb mimo zpevněné cesty a to nejen v rámci segmentu kompaktních SUV a crossoverů.

Celkem je pro modernizovaný S-Cross připraveno 9 barev karoserie, přičemž 4 odstíny jsou nové: hnědá Canyon Brown, modrá Sphere Blue, červená Energetic Red a šedá Mineral Grey.

Prostor a variabilita v luxusnějším balení

Z hlediska vnitřního prostoru a praktičnosti těžko hledá Suzuki S-Cross konkurenci. V rámci modernizace tak dostal jen modernější grafiku přístrojového štítu a luxusnější povrchovou úpravu některých plastů v interiéru. Nová je rovněž nabídka potahových materiálů sedadel.

K tradičním přednostem modelu S-Cross patří zavazadlový prostor o objemu 440 litrů, který lze podle potřeby přizpůsobit pomocí variabilní podlahy nebo nastavitelného sklonu zadních dělených opěradel.

Unikátním prvkem výbavy je velké panoramatické střešní okno složené ze dvou posuvných skleněných panelů. Po jeho otevření se může posádka kochat otevřenou plochou o délce 560 mm.

Výkonné a úsporné přeplňované motory

1.0 BoosterJet - navržen podle filozofie downsizingu má nový přeplňovaný tříválec s přímým vstřikováním benzinu menší zdvihový objem, nižší spotřebu, ale vyšší výkon i točivý moment než objemnější nepřeplňované agregáty. Motor 1.0 BoosterJet poskytuje výkon 82 kW a točivý moment 170 N.m. Lze jej kombinovat s pohonem předních nebo všech kol, na výběr je dále mezi pětistupňovou manuální a šestistupňovou automatickou převodovkou s měničem točivého momentu. Nový S-Cross 1.0 BoosterJet se pyšní kombinovanou spotřebou pouhých 5,0 l/100 km, což představuje úsporu půl litru ve srovnání s dříve používaným atmosférickým motorem.

1.4 BoosterJet - větší z nové rodiny pohonných jednotek má čtyři válce, zdvihový objem 1,4 litru, výkon 103 kW a točivý moment 220 N.m. Na výběr je opět mezi pohonem předních nebo všech kol, jak manuální, tak samočinná převodovka mají šest stupňů.

Motor 1.4 BoosterJet zajišťuje bohatou výkonovou rezervu a skvělou spotřebu paliva za každé situace. Kombinovaná spotřeba 5,4 l/100 km je opět nižší než u staršího motoru 1.6 VVT. 1.6 DDiS - v nabídce nadále zůstává oblíbený turbodiesel dostupný s pohonem předních nebo všech kol a kombinovaný s šestistupňovou manuální nebo samočinnou dvouspojkovou převodovkou TCSS.

Multimediální systém s dotykovým displejem a konektivitou

Nový S-Cross může být vybaven moderním systémem Smartphone Audio se sedmipalcovým dotykovým displejem. Hlavní menu je intuitivně rozděleno do čtyř základních oblastí: poslech, navigace, telefonování, konektivita. Připojit lze chytrý mobil s operačním systémem iOS nebo Android a pracovat s jeho aplikacemi, obrazovka současně slouží jako výstup navigace a parkovací kamery.

Soubor prvků aktivní bezpečnosti nového modelu S-Cross zahrnuje radarový brzdový asistent RBS, který minimalizuje pravděpodobnost nehody vlivem nepozornosti řidiče. Systém sleduje prostor před vozidlem, detekuje stojící i pohyblivé překážky, a jestliže vyhodnotí riziko kolize, spustí výstrahu. Pokud řidič nereaguje a pravděpodobnost střetu roste, aktivuje se brzdový asistent pro maximální brzdný účinek. V případě, že se zdá být nehoda nevyhnutelná, začne S-Cross samočinně brzdit. Kolizi tak dokáže buď zcela předejít, nebo zmírnit její následky.

Komfortní adaptivní tempomat udržuje kromě požadované rychlosti také nastavenou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla, k čemuž využívá mikrovlnný radar systému RBS v masce chladiče. Řidič může zvolit tři úrovně odstupu.


Vyhledat vozidla v inzerci: Suzuki

Fotografie k článku

Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč Fotografie k článku Omlazené Suzuki S-cross zná české ceny, začínají na 409.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?