Omlazená druhá generace Hyundai i10 je tady

vloženo

Hyundai i10 přichází ve vylepšené podobě s novými vyspělými prvky aktivní bezpečnosti a konektivity, známými z vyšších segmentů. S řadou moderních stylistických prvků, včetně nové masky chladiče v charakteristickém kaskádovitém designu.

Omlazená druhá generace Hyundai i10 je tady

„Nový model i10 je ukázkou naší důmyslné konstrukce, velmi kvalitní výroby a opravdové vášně pro detaily. Zároveň také přináší mnoho prvků výbavy z vyšších segmentů,“ říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. „Hyundai i10 je oblíbený u zákazníků po celé Evropě a patří mezi nejprodávanější vozy ve své třídě, a to především díky vynikající celkové nabídce, která představuje pro zákazníky mimořádně výhodnou koupi. Nový i10 má všechny předpoklady k tomu, aby na započaté cestě úspěšně pokračoval.“

Ušlechtilé a nápadité stylistické prvky i vylepšený jízdní komfort

Nová i10 má přitažlivý vzhled díky mnoha vylepšením designu včetně nové masky chladiče s kaskádovitým vzhledem. Maska chladiče je charakterizována přirozenými ladnými křivkami a v budoucnosti se stane novým identifikačním znakem ostatních modelů Hyundai.

Vpředu zaujme novým designem nárazníku a kruhovými světlomety LED pro denní svícení. Jejich umístění na okrajích nové kaskádovité masky chladiče dodává přídi emocionální vzhled. Záď nového modelu i10 se vyznačuje rovněž zdokonaleným designem nárazníku, který je doplněn ušlechtilejšími materiály na zadních svítilnách, novou černou ozdobnou lištou a kruhovými zadními mlhovými svítilnami, které opakují nový motiv designu přídě.

new hyundai i10

Pro interiér nového modelu i10 se dodává čalounění tkaninou v novém elegantním odstínu červené. Zákazníci si nyní mohou vybrat navíc pro všechny stupně výbavy modrou, oranžovou, béžovou a černou barvu interiéru. Model dostane 14“ kola z oceli nebo lehké slitiny. O pohodlí a vylepšené jízdní vlastnosti se postarají například větší dorazy předních tlumičů a optimalizovaný převod řízení.

Na výběr bude ze dvou osvědčených zážehových motorů se zdvihovým objemem 1,0 litru a 1,25 litru, pohánějících přední kola, prostřednictvím standardně dodávané pětistupňové mechanické převodovky, nebo na přání nabízené čtyřstupňové samočinné převodovky. Verze BlueDrive™ se zážehovým motorem 1.0 zahrnuje řadu prvků pro snižování spotřeby paliva. Nový i10 bude také nabízen, přímo z výroby, ve verzi s motorem 1,0 litru na LPG (Liquid-Petroleum Gas).

Soubor prvků z oblastí konektivity, komfortu a aktivní bezpečnosti

Nový i10 zpřístupňuje vyspělou techniku v ještě větším rozsahu a většímu počtu uživatelů, než dosud. Nový i10 zahrnuje, v reakci na poptávku zákazníků po dalších funkcích z oblasti konektivity, nejmodernější systémy vzájemných propojení, které jsou integrovány do nového navigačního systému se 7“ dotykovým displejem. Aplikace Apple CarPlay a Android Auto zaručují dokonalou integraci, bezpečné ovládání a funkci zrcadlení funkcí přenosných zařízení s operačním systémem iOS nebo Android. Nepřetržitou aktuálnost navigačního systému nového modelu i10 zaručuje zdarma i sedmileté předplatné služeb LIVE Services, které poskytují dopravní zpravodajství v reálném čase, lokální předpověď počasí, vyhledávání speciálních cílů a míst s měřením rychlosti v zemích, kde je to legislativně povoleno. Zákazníci si ani nemusejí vybírat, co potřebují, protože nový i10 je jediným vozem ve své třídě, který nabízí funkce Android Auto, Apple CarPlay a LIVE Services v jediném informačním a zábavném systému.

Z hlediska bezpečnosti je nyní nový i10 vybaven dvěma novými vyspělými funkcemi, systém pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu FCWS (Front Collision Warning System) a asistent pro jízdu v jízdním pruhu LDWS (Lane Departure Warning System), které aktivně pomáhají zabraňovat nehodám. V obou případech je jejich základem nová multifunkční kamera. FCWS díky tomu upozorňuje řidiče akusticky a vizuálně na riziko kolize s jinými vozidly. Asistent pro jízdu v jízdním pruhu upozorní řidiče na nebezpečné vyjetí z jízdního pruhu při jízdě rychlostí více než 60 km/h. LDWS vydá zvukové upozornění dřív, než vůz přejede podélné značení.

hyundai i10 interiér

V oblasti komfortní a praktické výbavy boduje nový i10 osvědčeným souborem prvků, nabízených jeho předchůdcem, který zahrnuje automatickou klimatizaci, vyhřívaný volant a vyhřívání sedadel vpředu. Hyundai i10 je díky tomu ideálním vozem do každého počasí a pro jakékoli aktivity. V prostorném interiéru nalezne pohodlí až pět cestujících a zavazadlový prostor nabízí velkorysý objem 252 litrů, což je také největší hodnota v segmentu.

Vyráběn v Evropě pro Evropu – úspěšný příběh modelu i10

Od uvedení na trh v roce 2008 do července 2016 bylo prodáno přibližně 720 000 vozů, čímž se i10 řadí mezi nejprodávanější vozy v tomto segmentu v uplynulých letech.

První generace modelové řady i10, nabízející jedinečný poměr cena/výkon, přispěla k tomuto úspěchu během sedmi let (od roku 2008 do roku 2014) téměř půl milionem prodaných vozů. S představením druhé generace i10 koncem roku 2013 se tato modelová řada stala skutečně evropským vozem – jeho design a vývoj je dílem technického střediska Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC) v německém Rüsselsheimu a výrobu zajišťuje závod Hyundai Assan Otomotive Sanayi (HAOS) v tureckém ĺzmitu.

Druhá generace modelu i10 díky svěžímu, modernímu designu i výborným dynamickým jízdním vlastnostem svého předchůdce, s více než 220 000 prodanými vozy během pouhých tří let, zdatně překonává. Nový i10 oslaví premiéru na Pařížském autosalonu 2016.


Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Omlazená druhá generace Hyundai i10 je tady Fotografie k článku Omlazená druhá generace Hyundai i10 je tady Fotografie k článku Omlazená druhá generace Hyundai i10 je tady Fotografie k článku Omlazená druhá generace Hyundai i10 je tady Fotografie k článku Omlazená druhá generace Hyundai i10 je tady
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.03.2017
Test ojetiny: BMW 320d xDrive – Ojetina? Vážně?!
29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?