Od síly k důvěře - Hyundai na Pařížském autosalónu

vloženo

Nová Sonata bude představena se všemi novými motory - Modernizované Coupe a zcela nový dieselový motor CRDi 1,1l pro model Getz Nová Sonata je tou nejpodstatnější novinkou na stánku Hyundai.

Od síly k důvěře - Hyundai na Pařížském autosalónu Sonata je obohacena dynamickým evropským stylem a vytvořena tak, aby poskytovala vysokou úroveň komfortu, bezpečí a vytříbenosti ve všech ohledech. Evropský model představuje dva zcela nové motory Theta, první 3,3l V6 s výkonem 168 kW (229 k) a druhý 2,4l nabízí výkon 121 kW (165 k). Později se v nabídce objeví také nová generace dieselových motorů. Model těží z delšího rozvoru, a proto se také zlepšila kvalita jízdy. Také hluk a vibrace modelu byly výrazně sníženy a rozměry auta byly optimalizovány s cílem dosáhnout maximální velikosti interiéru.

Co se týče bezpečnosti, díky zabudování aktivních opěrek hlavy, standardních předních, bočních a okenních airbagů a na přání také elektronického stabilizačního systém kontroly podvozku ESP, v sobě Sonata spojuje plně integrovaný pasivní i aktivní program. Sonata obsahuje také další prvky, které stojí za povšimnutí, jako například standardní sedmnáctipalcová litá kola, dvojitý výfuk na motoru 3,3l, podélně i výškově nastavitelný volant, vybraná řada zvukových a navigačních systémů, ovládání audiopřehrávače na volantu, automatická klimatizace, systém kontroly kvality vzduchu, odmrazovače čelního skla pod stěrači a manuálně ovládaná zadní sluneční clona. Výsledkem je sebejistě působící sedan, snadno ovladatelný a vynikající bezpečným provozem. Jistě není třeba připomínat úspěch současného modelu Hyundai Coupe na evropských trzích.

Představení modernizované verze v Paříži nabízí jak novinářům tak široké veřejnosti první pohled na nový design a vylepšené vybavení pro modelový rok 2005. Nejvýznačnější nový prvek na nejsportovnějším modelu Hyundai je na požádání dodávaný elektronický stabilizační systém podvozku ESP. Nový 1,1 litrový dieselový motor CRDi s přímým vstřikováním zaručuje další růst ekonomické přitažlivosti modelu Getz. Tento nejmodernější motor, který odpovídá normě Euro IV byl vyvinut díky velkému podílu evropského vývojového centra firmy Hyundai v Rüsselsheimu.

Zdroj: Hyundai Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Od síly k důvěře - Hyundai na Pařížském autosalónu Fotografie k článku Od síly k důvěře - Hyundai na Pařížském autosalónu Fotografie k článku Od síly k důvěře - Hyundai na Pařížském autosalónu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.03.2017
Test ojetiny: BMW 320d xDrive – Ojetina? Vážně?!
29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?