Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem

vloženo

Volkswagen představil ve světové premiéře na autosalonu v Los Angeles model e-Golf s nulovými emisemi, který ve srovnání s předchůdcem nabízí vyšší výkon, lepší výbavu a hlavně delší dojezd. Novinka dokáže na jedno nabití akumulátorů dojet v reálném provozu v závislosti na jízdním stylu, použití klimatizace a dalších periférií přes 200 kilometrů a dle normy NEDC dosahuje jeho dojezd hodnoty až 300 kilometrů – jeho akční rádius se tím zvětšil o 50 procent.

Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem

Pětidvéřový e-Golf se tak poprvé stává první volbou pro motoristy, kteří chtějí dát najevo svůj postoj velmi kvalitním vozidlem s nulovými emisemi. Volkswagen e-Golf modelového roku 2017 používá nové lithium-iontové akumulátory, jejichž kapacita byla zvýšena z 24,2 kWh na 35,8 kWh. Na rychlonabíjecí stanici (stejnosměrný proud/40 kW) lze akumulátory nabít na 80 procent jejich kapacity během jedné hodiny. Při nabíjení přes noc nebo během práce, po připojení k nástěnné nabíječce (střídavý proud/7,2 kW), je 100% stavu nabití akumulátoru dosaženo za méně než šest hodin.

Elektrická energie je přeměňována v akceleraci ještě suverénněji než dosud. Elektromotor dosahuje nyní nejvyššího výkonu 100 kW, což je o 15 kW více než u první verze modelu e-Golf. Zároveň vzrostl maximální točivý moment elektromotoru z 270 N.m na 290 N.m. Průměrná spotřeba elektrické energie v kombinovaném cyklu EU je u modelu e-Golf 12,7 kWh/100 km. Lokální emise jsou nulové. Volkswagen e-Golf modelového roku 2017 se může pochlubit také vylepšenými provozními vlastnostmi. Elektrický Golf s nulovými emisemi zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 9,6 sekundy a jeho nejvyšší rychlost vzrostla na 150 km/h.

Volkswagen představil před pouhým týdnem velkou modernizaci modelové řady Golf. Všechny důležité novinky přebírá také nejnovější verze modelu e-Golf – včetně upravené přední a zadní partie s nově koncipovanými předními a zadními LED světlomety.

Další novinkou ve výbavě modelu e-Golf je digitální panel sdružených přístrojů Active Info Display. Tento elektromobil značky Volkswagen je navíc prvním elektricky poháněným vozem na světě, který je vybaven informačním a zábavním systémem „Discover Pro“, jehož funkce může řidič ovládat gesty. Volkswagen e-Golf bude opět dodáván s internetovými službami „e-Remote“ (mj. zahájení/ukončení nabíjení akumulátoru a zapnutí/vypnutí nezávislé klimatizace), „Guide & Inform“ a nově také se službou „Security & Service“ (zavolá pomoc při nehodě, diagnostika vozu, atd.), jakož i s rozhraním pro chytré telefony „App-Connect“.

S modelovým rokem 2017 rozšiřuje Volkswagen také nabídku asistenčních systémů pro model e-Golf. Zákazníci si tak mohou nyní objednat také asistenta pro jízdu v dopravní koloně (částečně autonomní jízda rychlostí až 60 km/h), rozpoznávání chodců pro systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City a asistenta pro stav nouze (funkce automatického zastavení vozidla, např. při bezvědomí řidiče).


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!