Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem

vloženo

Volkswagen představil ve světové premiéře na autosalonu v Los Angeles model e-Golf s nulovými emisemi, který ve srovnání s předchůdcem nabízí vyšší výkon, lepší výbavu a hlavně delší dojezd. Novinka dokáže na jedno nabití akumulátorů dojet v reálném provozu v závislosti na jízdním stylu, použití klimatizace a dalších periférií přes 200 kilometrů a dle normy NEDC dosahuje jeho dojezd hodnoty až 300 kilometrů – jeho akční rádius se tím zvětšil o 50 procent.

Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem

Pětidvéřový e-Golf se tak poprvé stává první volbou pro motoristy, kteří chtějí dát najevo svůj postoj velmi kvalitním vozidlem s nulovými emisemi. Volkswagen e-Golf modelového roku 2017 používá nové lithium-iontové akumulátory, jejichž kapacita byla zvýšena z 24,2 kWh na 35,8 kWh.


Na rychlonabíjecí stanici (stejnosměrný proud/40 kW) lze akumulátory nabít na 80 procent jejich kapacity během jedné hodiny. Při nabíjení přes noc nebo během práce, po připojení k nástěnné nabíječce (střídavý proud/7,2 kW), je 100% stavu nabití akumulátoru dosaženo za méně než šest hodin.

Elektrická energie je přeměňována v akceleraci ještě suverénněji než dosud. Elektromotor dosahuje nyní nejvyššího výkonu 100 kW, což je o 15 kW více než u první verze modelu e-Golf. Zároveň vzrostl maximální točivý moment elektromotoru z 270 N.m na 290 N.m. Průměrná spotřeba elektrické energie v kombinovaném cyklu EU je u modelu e-Golf 12,7 kWh/100 km. Lokální emise jsou nulové. Volkswagen e-Golf modelového roku 2017 se může pochlubit také vylepšenými provozními vlastnostmi. Elektrický Golf s nulovými emisemi zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 9,6 sekundy a jeho nejvyšší rychlost vzrostla na 150 km/h.

Volkswagen představil před pouhým týdnem velkou modernizaci modelové řady Golf. Všechny důležité novinky přebírá také nejnovější verze modelu e-Golf – včetně upravené přední a zadní partie s nově koncipovanými předními a zadními LED světlomety.

Další novinkou ve výbavě modelu e-Golf je digitální panel sdružených přístrojů Active Info Display. Tento elektromobil značky Volkswagen je navíc prvním elektricky poháněným vozem na světě, který je vybaven informačním a zábavním systémem „Discover Pro“, jehož funkce může řidič ovládat gesty. Volkswagen e-Golf bude opět dodáván s internetovými službami „e-Remote“ (mj. zahájení/ukončení nabíjení akumulátoru a zapnutí/vypnutí nezávislé klimatizace), „Guide & Inform“ a nově také se službou „Security & Service“ (zavolá pomoc při nehodě, diagnostika vozu, atd.), jakož i s rozhraním pro chytré telefony „App-Connect“.

S modelovým rokem 2017 rozšiřuje Volkswagen také nabídku asistenčních systémů pro model e-Golf. Zákazníci si tak mohou nyní objednat také asistenta pro jízdu v dopravní koloně (částečně autonomní jízda rychlostí až 60 km/h), rozpoznávání chodců pro systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City a asistenta pro stav nouze (funkce automatického zastavení vozidla, např. při bezvědomí řidiče).


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up