Nový Volkswagen Crafter byl stvořen podle zákazníků

vloženo

Nový Crafter byl vyvíjen s ohledem na potřeby a požadavky rozmanitých skupin uživatelů. Nový Crafter díky tomu nabídne nejlepší hodnoty ve své třídě ve více než šesti oblastech. Pod kapotou se objeví nový dvoulitr TDI ve čtyřech různých výkonových stupních. Vrchol vytvoří dvojitě přeplňovaná varianta dvoulitru TDI BiTurbo s výkonem 177 koní. Chybět nebude pohon všech kol 4Motion.

Nový Volkswagen Crafter byl stvořen podle zákazníků Nový Volkswagen Crafter byl stvořen podle zákazníků

Co pomůže kurýrovi při řízení v centru města? Jak se stavební vozidla dostanou i na rozbahněné staveniště? Jak lze zabránit nehodám způsobeným únavou řidiče na dlouhých cestách? Vývojáři značky Volkswagen Užitkové vozy při hledání odpovědí na tyto a podobné otázky doprovázeli během vývoje nového modelu Crafter mnoho zákazníků přímo při plnění jejich každodenních pracovních povinností na cestách, aby mohli přesně zkoumat jejich přání a požadavky a dokonale jim porozumět. Tímto způsobem bylo možné bez zkreslení a v reálném životě analyzovat, co konkrétně zákazníci potřebují a co by bylo pro naplnění jejich potřeb užitečné a smysluplné. Nový Crafter nabízí pro všechny tyto individuální výzvy inovativní praktická a elektronická řešení.


Nový Crafter dosahuje se svými nově vyvinutými motory EU 6 v kombinaci se zcela novým vnějším designem nejnižších hodnot spotřeby paliva a emisí ve své třídě. Mimořádně spolehlivé motory, které jsou vhodné jak pro provoz na krátké vzdálenosti, tak i pro dálkovou dopravu, minimalizují riziko vzniku prostojů kvůli poruchám. Nový Crafter kromě toho boduje také v oblasti dlouhodobých nákladů díky nízkým výdajům na údržbu, opravy i výměnu dílů podléhajících opotřebení.

Optimální rozměry nového modelu Crafter jsou důležitým předpokladem pro nejvyšší úroveň užitných vlastností. Nový Crafter nabízí vynikající poměr mezi velkými rozměry nákladového prostoru a co nejmenšími vnějšími rozměry, což zaručuje nejlepší možnou obratnost a zároveň bezpečné jízdní vlastnosti při jakémkoli zatížení. Nový Crafter výrazně překonává nejen svého předchůdce, ale i konkurenci také délkou a objemem nákladového prostoru.

Nový Crafter poprvé nabízí bezkonkurenčně širokou paletu variant i v kategorii vysokých celkových hmotností. Speciálně pro nový Crafter vyvinutý motor 2.0 TDI „EA288 Nutz“ bude nabízen ve čtyřech různých výkonových stupních. Zákazníci budou mít k dispozici verze s výkonem 75 kW (102 k), 90 kW (122 k) a 103 kW (140 k) nebo verzi TDI BiTurbo s výkonem 130 kW (177 k). V závislosti na variantě jsou motory nabízeny s pohonem předních, zadních nebo všech kol 4MOTION. Zákazníci mají navíc u všech druhů pohonu na výběr mezi mechanickou a automatickou převodovkou. V tomto segmentu ještě nikdy nebyla nabídka tak rozmanitá.

To však není všechno. V závislosti na modelu jsou na výběr až tři délky karoserie. K tomu je nutné připočítat ještě až tři různé výšky střechy u verzí s uzavřenou karoserií. V závislosti na vybraném modelu si tak zákazník může podle svých potřeb nakonfigurovat své nové vozidlo Crafter zcela individuálně podle konkrétních požadavků. Pro každého zákazníka je k dispozici pro něj vhodná kombinace motoru, převodovky, druhu pohonu, délky karoserie a výšky střechy.

nový volkswagen crafter

Nový Crafter stanovuje zcela nová měřítka v oblasti asistenčních systémů v segmentu velkých lehkých užitkových vozů. Cílem je optimalizace ochrany cestujících při jakémkoli zatížení pomocí vhodných konceptů aktivní a pasivní bezpečnosti. Nový Crafter nabízí díky elektromechanickému posilovači řízení, který poprvé nalézá uplatnění v této třídě, mimořádně velký počet aktivních asistenčních systémů, mezi něž patří například ESP se stabilizací přívěsu, adaptivní tempomat ACC s automatickým udržováním bezpečného odstupu od vpředu jedoucího vozidla, multikolizní brzda, na přání dodávaný asistent pro jízdu v bočním větru, asistent pro manévrování s přívěsem a mnoho dalších funkcí. Také z hlediska bezpečnostních systémů je kromě čelních, bočních a hlavových airbagů pro řidiče a spolujezdce vpředu k dispozici rozsáhlá nabídka dalších výstražných systémů: zadní kamera, parkovací senzory a asistent pro vyjíždění z parkovacího místa (Rear Traffic Alert). Světlomety LED, funkce odbočovacích světel a asistent dálkových světlometů zajišťují ještě lepší viditelnost při jízdě za tmy. Také mobilní internetové služby nového modelu Crafter jsou dokonale přizpůsobeny požadavkům zákazníka.

Nový Crafter má zcela novou koncepci designu. Design užitkového vozu musí „fungovat“ pro různé skupiny zákazníků. Pro nový Crafter bylo za tím účelem koncipováno zcela nové řešení exteriéru a interiéru užitkového vozu.

Design nového modelu Crafter kromě toho vychází z myšlenky, že se Crafter stane velkým bratrem modelu Transporter, který tvoří jádro nabídky modelových řad značky Volkswagen Užitkové vozy, a že nabídne ve svém segmentu dosud nevídanou kvalitu povrchových úprav, robustnosti a zároveň vysokou úroveň užitných vlastností a kvality.

Za účelem výroby nového modelu Crafter byl v polském městě Wrzesnia vybudován zcela nový výrobní závod, který je vedle již více než 20 let existujícího závodu Poznaň-Antoninek druhým výrobním závodem značky Volkswagen Užitkové vozy v Polsku. Závod na výrobu modelu Crafter zabírá plochu 220 ha, která odpovídá ploše přibližně 300 fotbalových hřišť. Při plném vytížení bude v závodě Wrzesnia pracovat více než 3000 zaměstnanců. Kromě toho vytvoří v tomto regionu mnoho dalších pracovních míst výrobní závody jednotlivých dodavatelů.


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Volkswagen Crafter byl stvořen podle zákazníků Fotografie k článku Nový Volkswagen Crafter byl stvořen podle zákazníků Fotografie k článku Nový Volkswagen Crafter byl stvořen podle zákazníků
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up
22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina