Nový Volkswagen Beetle Dune - přichází brouk do terénu

vloženo

Volkswagen představil na autosalonu v Los Angeles nový model Beetle Dune. Crossover, který připomíná legendární buggy pro vytrvalostní soutěže na mexickém poloostrově Baja California, se vyznačuje nápadným designem s četnými doplňky v „offroadovém“ stylu, velkými 18“ koly a zvýšenou karoserií. Zákazníci si mohou objednávat Beetle Dune Coupé u českých prodejců od začátku prosince.

Nový Volkswagen Beetle Dune - přichází brouk do terénu

Nový Beetle Dune se vyznačuje zcela nově koncipovaným exteriérem a interiérem, z něhož vyzařuje touha po dobrodružství. Silný charakter je na přídi zdůrazněn velkým centrálním otvorem pro přívod vzduchu se stříbrným rámečkem a černou mřížkou s voštinovou strukturou. Zejména ve spojení se světlejšími barvami karoserie vynikají v siluetě vozu nápadná robustní černá rozšíření podběhů kol a karoserie. Dynamický vzhled nejnovějších verzí modelu Beetle je navíc umocněn černými bočními lištami (mají podobu stylizovaných bočních schůdků Brouka) a nápisem „DUNE“. Nový Beetle Dune si poradí i s nezpevněnými cestami díky zvýšení světlé výšky o 10 milimetrů.

Nový Beetle Dune new model

Design zádě modelu Beetle Dune je charakterizován hned třemi výraznými prvky: velkým zadním spoilerem (nahoře je leskle černý, dole v barvě karoserie), nově tvarovaným nárazníkem (s difuzorem v odstínu „stříbrná Reflex“) a novými zadními světlomety LED, které přispívají k futuristickému nočnímu designu. Celkem je pro Beetle Dune k dispozici devět různých laků. Novinkou v nabídce jsou odstíny metalických laků „žlutá Sandstorm“ a „tmavě bronzová“. Kromě toho si mohou zákazníci objednat Coupé s černou střechou. Moderní celkový dojem zanechává také interiér. Mimořádně nápadný je ozdobný panel v barvě karoserie na přístrojové desce a rozsáhlé kontrastní prošívání, mimo jiné na sportovních sedadlech, volantu obšitém kůží, páce ruční brzdy, atd. Naproti tomu sedadla, výplně dveří, střešní sloupky a čalounění stropu jsou černé.

Beetle Dune disponuje nejnovější generací informačních a zábavních systémů Volkswagen, které lze v závislosti na verzi rozšířit mimo jiné o přijímač digitálního rozhlasového vysílání DAB+ nebo rozhraní Bluetooth pro druhý telefon. Rádio, telefon a připojená zařízení lze ovládat hlasovými povely. U systému „Discover Media“ to platí i pro navigační funkci.

Ve spojení se systémy „Composition Media“ a „Discover Media“ nabízí Volkswagen na přání highendový audiosystém amerického výrobce Fender. Srdcem této zvukové aparatury je 10kanálový zesilovač s koncovými stupni třídy A/B a výstupním výkonem 400 W. Celek završuje soustava basových a výškových reproduktorů doplněná subwooferem.

Nový Beetle Dune bude na českém trhu nabízen výhradně v karosářské variantě Coupé s dvěma zážehovými motory a jedním turbodieselem. Zážehové jednotky budou k dispozici ve verzích 1.2 TSI 77 kW (105 k) a 1.4 TSI 110 kW (150 k) v kombinaci s mechanickou nebo dvouspojkovou převodovkou DSG. Vznětový motor 2.0 TDI je vyladěn na nejvyšší výkon 81 kW (110 k) a jeho hnací sílu přenáší na přední kola mechanická převodovka. Cena nového modelu Beetle Dune Coupé bude zveřejněna se zahájením předprodeje začátkem prosince. Bohatá sériová výbava bude zahrnovat mimo jiné automatickou klimatizaci Climatronic, parkovací senzory Parkpilot, volant obšitý kůží a náhradní kolo. První vozy budou zákazníkům dodány v průběhu prvního čtvrtletí 2016.


Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Volkswagen Beetle Dune - přichází brouk do terénu Fotografie k článku Nový Volkswagen Beetle Dune - přichází brouk do terénu Fotografie k článku Nový Volkswagen Beetle Dune - přichází brouk do terénu Fotografie k článku Nový Volkswagen Beetle Dune - přichází brouk do terénu Fotografie k článku Nový Volkswagen Beetle Dune - přichází brouk do terénu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala