Nový úsměv v ulicích města - pokračování

vloženo

Společnost Peugeot Česká republika, s. r. o., a síť koncesionářů Peugeot v národní premiéře představily nový model Peugeot 107.

Nový úsměv v ulicích města - pokračování Nejmenší zástupce z řady modelů značky bude oficiálně uveden do prodeje 2. června 2005. Základní cena modelu byla stanovena na 236 900 Kč. Vývoj a realizace modelu 107 je výsledkem spolupráce koncernu PSA Peugeot Citroën a Toyota Motor Corporation. Peugeot 107 je vystavěn na stejném podvozku jako dva typově identické vozy Citroën C1 a Toyota Aygo. Exteriérem nezapře příslušnost ke značce Peugeot, větší tovární znak, protáhlé světlomety a výrazný otvor sání jsou zavedeným stylistickým prvkem značky. Pegueot 107 je sympatický, usměvavý a po všech stránkách moderní vůz. Model 107 je určený široké cílové skupině. Stává se ideálním vozem pro každého (mladé bezdětné páry, rodiny s jedním dítětem, mládež i seniory) a spolehlivým partnerem především pro pohyb v přeplněných městských ulicích. Díky svým malým rozměrům (délka 3,43 m, šířka 1,63 m a výška 1,465 m) a poloměru otáčení pod 5 m se stává lehce ovladatelným a velmi obratným vozem. Vůz bude na českém trhu k dispozici v tří a pětidvéřové verzi ve dvou úrovních výbavy. Základní třídvéřová verze Smile s benzinovým motorem 1.0 bude prodávána za cenu od 236 900 Kč. Rozdíl mezi tří a pětidvéřovou variantou je 10 000 Kč.

Úroveň výbavy Smile 

Základní výbava:

· ABS + REF · Airbag řidiče a spolujezdce
· Kryt zavazadlového prostorou
· Nárazníky v barvě karoserie
· Zadní stěrač
· Plnohodnotné rezervní kolo
·Zadní opěrky hlavy

Výbava na přání:
· Posilovač řízení
· Boční airbagy
· Hlavové a boční airbagy
· Audio systém s CD přehrávačem
· Metalický lak

Úroveň výbavy Trendy

 Navíc k základní výbavě:

· Zpětná zrcátka v barvě karoserie
· Posilovač řízení + výškově nastavitelný volant
· Boční lišty
· Dělené zadní sklopné sedadlo 50/50 + úchyty Isofix
· Elektrický Pack (el. okna vpředu + centrální zamykání s dálkovým ovládáním)

Výbava na přání:
· Boční airbagy
· Hlavové a boční airbagy
· Klimatizace
· Otáčkoměr
· Audio systém s CD přehrávačem
· Metalický lak
· Hliníková kola 14“

Předpokládané prodeje modelu pro letošní rok představují 900 vozů. Největší zájem je očekáván o pětidvéřovou verzi v základní úrovni výbavy Smile. V době uvedení bude k dispozici motorizace o objemu 1,0 l spojená s manuální pětistupňovou převodovkou. Později přijde na trh i automatizovaná manuální pětistupňová převodovka 2-Tronic a na začátku roku 2006 přibude do nabídky dieselový agregát 1.4 HDI koncernu PSA Peugeot Citroën. Hmotnost třídvéřové verze s benzinovým motorem 1.0 je 790 kg, spotřeba v městském/mimoměstském/kombinovaném provozu činí 5,5/4,1/4,6 l/100 km. Vůz dosahuje maximální rychlosti 157 km/hod. Peugeot 107 bude na trhu nabízen v osmi barvách karoserie, z nichž pět je metalických.

Dvě jsou typické pouze pro značku Peugeot (žlutá Citrus a metalická modrá Linarite). Zákazník má na výběr ze dvou barevných provedení látkového čalounění – interiér tmavý/černý a béžový.

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový úsměv v ulicích města - pokračování Fotografie k článku Nový úsměv v ulicích města - pokračování Fotografie k článku Nový úsměv v ulicích města - pokračování Fotografie k článku Nový úsměv v ulicích města - pokračování Fotografie k článku Nový úsměv v ulicích města - pokračování Fotografie k článku Nový úsměv v ulicích města - pokračování
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě