Nový Seat Toledo v prodeji od 391.900 Kč

vloženo

Automobilka Seat aktuálně uvádí na trh omlazený rodinný sedan Toledo, který dostal kromě přepracovaného podvozku nový turbodiesel 1.6 TDI s výkonem na 66 kW. Drobné změny se týkají designu a výbavy.

Nový Seat Toledo v prodeji od 391.900 Kč SEAT Toledo vstupuje do modelového roku 2014 s mnoha významnými změnami, které dále posilují jeho pověst prostorného, praktického a bezpečného sedanu pro celou rodinu s atraktivním designem a sportovním charakterem. Od 45. výrobního týdne budou mít všechny vozy Toledo nové logo SEAT, které debutovalo na novém Leonu. Výbavová linie Style disponuje sériově dekorační lištou opatřenou klavírním lakem a nově ztvárněným ovládacím panelem klimatizace. Další novinkou v interiéru Toleda je nový volant s designem jako v Leonu a upravená hlavice řadicí páky. Ve vozech vyrobených od 32. týdne je možné ovládat všechna okna z místa řidiče.

Nejdůležitější změny přijaté v rámci modernizace pro modelový rok 2014 se však skrývají v útrobách Toleda. Zákazníci se mohou těšit na ještě komfortnější jízdu a citlivější řízení, protože v konstrukci podvozku nalezly uplatnění optimalizované tlumiče a nový elektromechanický posilovač řízení. Ten nahradil dosavadní elektrohydraulickou jednotku, kterou překonává citlivostí a přesností v oblasti středové polohy a proměnlivým účinkem v závislosti na rychlosti jízdy.

Zájemci o SEAT Toledo mají nyní na výběr čtyři zážehové a dva vznětové motory. Díky zavedení jednotky 1.6 TDI o výkonu 66 kW (90 k) je nyní možné pořídit vznětové Toledo již od 391.900 Kč. Nový turbodiesel poskytuje suverénní točivý moment 230 N.m v širokém rozpětí otáček od 1.500 do 2.500 ot./mim. Toledo s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za 12,0 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 184 km/h. Průměrná spotřeba paliva přitom činí pouhých 4,4 l/100 km. Výše uvedené provozní vlastnosti varianty s pětistupňovou mechanickou převodovkou jsou s výjimkou akcelerace identické.

Ceny nových modelů SEAT Toledo 2014 zůstávají navzdory významným vylepšením velmi lákavé. Model Basis 1.2 lze pořídit stejně jako dosud již za 269.900 Kč, přičemž tuto cenu nezmění ani bezplatný akční paket Basis, který zahrnuje klimatizaci a rádio SEAT Sound systém 1.3 se vstupem AUX-in a 4 reproduktory. Výbavu linie Reference lze zdarma rozšířit volbou akčního paketu Reference, jehož součástí jsou 16“ kola z lehké slitiny, paket Komfort (tempomat, přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel), rádio SEAT Sound systém 2.1 (vstupy AUX-in/USB, ovládání na volantu, 6 reproduktorů), handsfree Bluetooth s hlasovým ovládáním, palubní počítač High, paket Schránky (přední a zadní loketní opěrka, fixační síť, háčky a přihrádky v zavazadlovém prostoru), zadní kotoučové brzdy a tmavá okna od B sloupku.

Pro SEAT Toledo je také připraven akční paket Style, který za cenu 10.000 Kč obsahuje navigaci SEAT Media systém 2.2 s dotykovým displejem a hlasovým ovládáním, digitální příjem rádia, handsfree Bluetooth, 6 reproduktorů a vstup USB, dále asistenta rozjezdu do kopce, kontrolu tlaku v pneumatikách, zadní kotoučové brzdy, zadní parkovací senzory, tmavá okna od B sloupku, stěrač zadního okna a paket Winter s vyhřívanými předními sedadly a vyhřívanými tryskami ostřikovačů.

Zvýhodněné akční ceny výše uvedených paketů platí nejen při financování, ale i při platbě za hotové. Při využití financování SEAT Finance od ŠkoFINu je možné využít například zvýhodněné nabídky „Toledo 5 hvězdiček“ nebo dodatečného bonusu ve výši 30.000 Kč. Financování SEAT Finance je výhodné díky nízkému úroku, nebo dokonce nulovému navýšení, bezplatnému uzavření smlouvy či možnosti předčasného splacení, nízkým měsíčním splátkám v garantované výši a pojištění se zvýhodněnými sazbami. Záruka vozu financovaného prostřednictvím SEAT Finance je navíc zdarma prodloužena na 4 roky.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Seat Toledo v prodeji od 391.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi