Nový Seat Ateca - kompletní informace a fotografie

22. 06. 2016
Sdílet článek

První SUV španělské automobilky se do českých showroomů dostane v září. Zákazníci budou mít na výběr zážehové a vznětové motory s výkonem od 85 kW do 140 kW, pohon předních nebo všech kol a mechanickou převodovku nebo dvouspojkovou převodovku DSG. Zavazadlový prostor nabídne využitelný objem 510 litrů, u verzí s pohonem všech kol 485 litrů. Nejlevnější bude výbava Style, nejdražší pak Xcellence.

„Nový model Ateca je hlavní součástí nové strategie naší značky, zaměřené na dosažení trvale udržitelné dlouhodobé ziskovosti. SEAT bude díky tomuto SUV ve své produktové řadě pokračovat v aktuálním růstu a velmi úspěšném vylepšování image své značky,“ říká Luca de Meo, předseda představenstva společnosti SEAT, S.A. „Ateca je také začátkem největší produktové ofenzivy v historii společnosti SEAT. Segment SUV je nejrychleji rostoucím segmentem a Ateca symbolizuje velký krok vpřed, v jehož rámci se stane třetím pilířem společnosti po boku modelových řad Ibiza a Leon.“


SEAT Ateca se začne prodávat před začátkem léta v Německu a ve Španělsku a poté bude postupně uveden na další trhy, v České republice se zákazníci dočkají prvních vozidel v září. Již nyní však je možno vozy objednávat v rámci předprodeje. Zákazníci budou mít na výběr zážehové a vznětové motory s výkonem od 85 kW/115 k do 140 kW/190 k, pohon předních nebo všech kol a mechanickou převodovku nebo dvouspojkovou převodovku DSG.  Rozsáhlá nabídka vyspělých technických prvků výbavy na přání sahá od předních světlometů LED přes široké portfolio asistenčních systémů, jako je inovativní asistent pro jízdu v dopravní koloně a nový asistent pro stav nouze, až po soubor informačních a zábavních systémů nové generace s 8“ dotykovými displeji a systémem Full Link pro nejvyšší úroveň konektivity. Tři výbavové linie nabízejí barvy a materiály nejvyšší kvality pro jakýkoli vkus. Vrcholnou verzí je Ateca XCELLENCE.

Seat Ateca new model

„Nový model Ateca je skutečné SUV se silnou DNA značky SEAT, dokonalý vůz do městského provozu s výjimečnými terénními schopnostmi. Nabízí skvělé zážitky z jízdy, podpořené bezkonkurenčním souborem asistenčních systémů, které jsou součástí vyspělé konstrukce,“ říká Dr. Matthias Rabe, člen představenstva společnosti SEAT, S.A. zodpovědný za výzkum a vývoj. „Ateca nabízí nejlepší funkčnost ve své třídě díky velkorysému objemu zavazadlového prostoru, komfortně orientovanému vnitřnímu prostoru a samozřejmě i konektivitě s novým 8“ dotykovým displejem, na němž lze ovládat funkce informačních, zábavních a navigačních systémů, včetně systému SEAT Full Link, který je exkluzivní technologií naší značky.“

V souladu s tradicí značky SEAT má název Ateca svůj původ ve španělském zeměpisu. Tentokrát se jedná o název vesnice, která leží západně od Zaragozy ve vnitrozemí Pyrenejského poloostrova.

Design – emoce „made in Barcelona“

Design modelu Ateca je naprosto nezaměnitelný. I jako SUV se typický designérský styl značky SEAT vyznačuje přitažlivou kombinací dynamiky a funkčnosti. Mnoho prvků, mezi něž se řadí lichoběžníková maska chladiče, boční prolisy s minimálním poloměrem zakřivení a maximálně ostrými hranami a trojúhelníková charakteristická světla, je typických pro ikony značky, jakou je například Leon. Každý jednotlivý detail byl přitom pro model Ateca pečlivě cizelován, aby dosáhl nové úrovně.

„Ateca je vozem, který mohl být stvořen pouze v Barceloně – značkou, která je v rozmachu, a s designem, který kombinuje vášeň s precizností,“ říká Alejandro Mesonero-Romanos, šéfdesignér značky SEAT. „Design modelu Ateca vyzařuje zřetelné napětí a silnou energii. Radost z výkonu se zrcadlí v každém detailu a ukazuje silný charakter značky SEAT.“

Příď modelu Ateca je proto 100% SEAT a zároveň 100% SUV. Rozměrná, vysoká maska chladiče překypuje sebevědomím, zatímco ostře definované světlomety a výrazné otvory pro přívod vzduchu nenechají nikoho na pochybách o dynamických schopnostech modelu Ateca. SUV značky SEAT si zároveň zachovává svalnatou „postavu“ s široce rozkročeným postojem, který symbolizuje solidnost a spolehlivost.

Přední světlomety LED s charakteristickým světelným designem

Mezi typické prvky značky SEAT patří na přání dodávané přední světlomety LED s atraktivní barvou světla a vynikajícím světelným výkonem. V kombinaci s trojúhelníkovými charakteristickými světlomety LED pro denní svícení zanechává Ateca celkový dojem, díky němuž je tento model okamžitě rozpoznatelný jako produkt značky SEAT. Součástí tohoto charakteristického světelného designu modelu Ateca jsou také ukazatele směru.

V modelu SEAT Ateca jdou nejmodernější technologie ruku v ruce s emocionálními zážitky. Jedním příkladem je „uvítací osvětlení“. Jakmile uživatel odemkne dveře, osvětlí diody LED ve vnějších zpětných zrcátkách prostor na zemi v blízkosti prahů dveří a promítají na povrch název Ateca a siluetu vozu.

Boční profil zřetelně vyjadřuje dynamiku a výkony nového modelu značky SEAT. Precizní prolisy skvěle doplňují smyslně ladné tvary, například ve spodní části dveří, čímž dokládají nejen jemný cit designérů pro tvar, ale i know-how nástrojářů a výrobních specialistů společnosti SEAT. Mírně obdélníkový tvar podběhů kol s černým lemováním vytváří působivý rámec pro kola s průměrem ráfku až 19 palců. Chromované okenní lišty a zalomení zadní hrany bočního okna vůz opticky prodlužují a dodávají mu dojem ještě větší elegance. Vnější zpětná zrcátka jsou umístěna na ramenní části dveří, což je detail, který je obvyklý pouze u sportovních vozů.

Dalším typickým prvkem značky SEAT je výrazně tvarovaná záď s nízko uloženým vybráním pro umístění registrační značky. Světlomety LED jsou posunuty vzhůru a k okrajům, aby zdůraznily mohutná ramena modelu Ateca. Velmi nízký práh zavazadlového prostoru dokládá mimořádnou pozornost věnovanou optimalizaci funkčnosti.

Interiér vyjadřuje kultivovaný sportovní charakter

Interiér je v dokonalé harmonii s vnějším designem. Také interiér kombinuje elegantně kultivovaný a zároveň dynamický charakter s oním jedinečným pocitem solidnosti a bezpečnosti, který tak oceňují řidiči vozů SUV. Hlavními faktory jsou zvýšená poloha sedadel, jasně viditelná příď vozu a odolné ochranné obložení dveří.

Přístrojová deska má horizontální uspořádání s jasným zaměřením na řidiče. Ovládací prvky jsou seskupeny blízko u sebe, zatímco ukazatele, jako je displej informačního a zábavního systému s úhlopříčkou až osm palců, jsou snadno čitelné. Vysoká středová konzola je dalším příkladem toho, jak dobře Ateca kombinuje atmosféru blízkosti a solidnosti vozu SUV s pocitem agility, který vyvolává zkrácená řadicí páka. Dalším nevšedním prvkem interiéru je světlo. Nové dekorační osvětlení se vzhledem „vodopádu“ ve dveřích dává cestujícím na výběr osm různých barev, aby si mohli osvětlení přizpůsobit vlastním preferencím.

Vynikající využití velkorysého prostoru

Ateca s vnější délkou 4,36 metru nabízí nejlepší využití prostoru ve svém segmentu, což dokládá maximální délka interiéru a objem zavazadlového prostoru 510 litrů ve standardním uspořádání nebo 485 litrů ve verzích 4Drive. Pro snadnější udržení pořádku je k dispozici dvojitá podlaha zavazadlového prostoru, zatímco sklopná zadní sedadla lze ovládat ze zavazadlového prostoru, čímž je umožněno snadné a všestranné využití vnitřního prostoru. Skelet karoserie je výjimečný nejen vytvořením předpokladů pro všestrannou využitelnost, ale také svou inteligentní lehkou konstrukcí. Ateca se vyznačuje neuvěřitelnou tuhostí a také patří mezi nejlehčí vozidla ve svém segmentu. Výsledkem jsou zážitky z agilní jízdy nejen v městském provozu.

Technika – výjimečné inovace v modelu Ateca

Jakmile řidič nastoupí do interiéru, začne osvětlený prstenec kolem tlačítka pro spuštění motoru pulzovat v rytmu tepu srdce, čímž naznačuje, že je model Ateca připraven na další jízdní dobrodružství. SEAT Drive Profile umožňuje přizpůsobit nastavení modelu Ateca aktuální jízdní situaci, stavu vozovky a osobním preferencím. Tlačítko voliče jízdních režimů na středové konzole nabízí režimy Normal, Sport, Eco a Individual. Modely Ateca s pohonem 4Drive disponují navíc režimy Snow a Offroad, jakož i funkcí asistenta pro sjíždění strmých svahů HDC (Hill Descent Control). Dalším praktickým prvkem je elektricky ovládané zadní výklopné víko, které lze otevřít pohybem nohy pod zadním nárazníkem a – poprvé – stejným způsobem také zavřít. Mezi praktické prvky výbavy na přání patří rovněž nastavitelná automatická klimatizace. Rozsáhlá nabídka inovativních asistenčních systémů zahrnuje:

  • Asistent pro jízdu v dopravní koloně: Tato asistenční funkce usnadňuje řízení v popojíždějící koloně. Ateca při popojíždění automaticky řídí, zrychluje a brzdí v rámci systémových omezení. Ve vyšších rychlostech do cca 60 km/h podporuje systém řidiče upravováním rychlosti jízdy a udržováním vozu v jízdním pruhu. Ruce řidiče však musí zůstat na volantu.

Způsob činnosti systému: Systémy, které tvoří základ asistenta pro jízdu v dopravní koloně, jsou asistent pro jízdu v jízdním pruhu Lane Assist a adaptivní tempomat ACC. Asistent pro jízdu v dopravní koloně nabízí také funkci adaptivního udržování vozu v jízdním pruhu při rychlosti jízdy nižší než 60 km/h. Systém Lane Assist zasahuje do řízení, pokud Ateca začne vyjíždět ze svého jízdního pruhu, ale také udržuje SUV uprostřed jízdního pruhu nebo se alternativně „naučí“ řidičem preferovanou polohu vozidla v rámci jízdního pruhu. Součástí asistenta pro jízdu v dopravní koloně je také adaptivní tempomat ACC. Brzdění a zrychlení probíhá v popojíždějící dopravě automaticky, pokud je systém ACC aktivní.  Spojením funkcí systémů Lane Assist a ACC vznikl asistent pro jízdu v dopravní koloně, který umožňuje asistované řízení vozidla v podélném i příčném směru. Vůz tedy automaticky řídí, zrychluje a brzdí – ovšem pouze tehdy, má-li řidič ruce na volantu, aby byl připraven a schopen kdykoli zasáhnout.

  • ACC s funkcí Front Assist. Systém adaptivního tempomatu ACC s radarovým senzorem automaticky upravuje vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla v rámci systémových omezení. Zejména při dlouhé jízdě na dálnici je ACC velkým přínosem, protože snižuje zatížení řidiče stresem a zvyšuje komfort. V rámci určitého rozsahu rychlostí může integrovaná funkce Front Assist zajišťovat autonomní brzdění v nebezpečných situacích.

Součástí systému Front Assist je funkce nouzového brzdění City s ochranou chodců. Zatímco Front Assist pracuje ve vyšších rychlostech, aby řidiče upozorňoval na příliš malou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a riziko potenciální kolize a případně automaticky aktivoval brzdy, systém nouzového brzdění City plní tento úkol v městské dopravě. Systém nouzového brzdění City dosud rozpoznával pouze vozidla. V novém modelu Ateca nalézá uplatnění zdokonalená verze, která reaguje i na chodce.

Způsob činnosti systému:

  • Bezpečnost na dálnici: Front Assist používá radarový senzor, integrovaný do přídě vozu, k nepřetržitému sledování vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla. Systém pomáhá řidiči v kritických situacích zvýšením tlaku v brzdové soustavě a upozorněním vizuálními a zvukovými signály na nutnost reakce, v druhém kroku pak krátkým přibrzděním. Pokud řidič brzdí příliš mírně, Front Assist vytvoří brzdný tlak, který je potřebný k odvrácení kolize. Jestliže řidič nereaguje vůbec, aktivuje Front Assist brzdy automaticky.
  • Bezpečnost ve městě: Funkce nouzového brzdění City s rozpoznáváním chodců je rozšířením systému Front Assist. Systém sleduje oblast před vozem Ateca při rychlosti jízdy až 65 km/h. Systém vozidlo v nouzové situaci okamžitě a automaticky zabrzdí. Zdokonalená kombinace funkcí Front Assist a nouzového brzdění City s rozpoznáváním chodců nyní poprvé síťově propojuje radarový senzor s přední kamerou modelu Ateca, aby bylo možné rozpoznávat také chodce na krajnici a na vozovce. Pokud funkce nouzového brzdění City s rozpoznáváním chodců rozpozná riziko střetu vozu Ateca s chodcem, upozorní řidiče vizuálně a akusticky. Jestliže řidič na upozornění nereaguje, zahájí systém automaticky nouzové brzdění.
  • Rozpoznávání dopravních značek: Díky kameře a displeji už řidič nepřehlédne žádnou značku omezující rychlost jízdy nebo jiné dopravní omezení. Dopravní značky jsou spolehlivě rozpoznávány a zobrazovány na panelu přístrojů a na displeji navigačního systému.
  • Sledování mrtvého úhlu: Změna jízdního pruhu je bezpečnější díky praktickému asistentu pro sledování mrtvého úhlu. Dva radarové senzory sledují dopravní situaci za vozem Ateca na obou stranách. Vizuální signál ve vnějším zpětném zrcátku upozorňuje řidiče na vozidla přijíždějící v oblasti slepého úhlu.
  • Upozorňování na vozidla přijíždějící ze stran při couvání: Couvání z parkovacího místa je kritickým manévrem, protože je často obtížné sledovat přijíždějící vozidla. Radarové senzory sledují vozidla přijíždějící ze stran a upozorňují na potenciální riziko kolize.

Upozorňování na vozidla přijíždějící ze stran při couvání tak představuje revoluci procesu couvání z parkovacích míst situovaných kolmo k vozovce, protože rozpoznává vozidla přijíždějící ze stran. Modul parkovacího asistenta pro couvání s radarovými senzory sleduje objekty ve vzdálenosti až 25 metrů. Parkovací asistent pro couvání je aktivován, jakmile řidič zařadí zpětný chod, nebo stiskne tlačítko na přání dodávaných parkovacích senzorů vzadu PDC (Park Distance Control). Hrozí-li kolize, parkovací asistent pro couvání nejprve vydá vizuální upozornění, po němž následuje akustické upozornění. Pokud řidič situaci neřeší a vznikne riziko přímé kolize, aktivuje parkovací asistent pro couvání automaticky brzdy, aby minimalizoval vážnost nehody.

  • Prostorový kamerový systém: Čtyři kamery v masce chladiče, zadním nárazníku a krytech obou vnějších zpětných zrcátek pokrývají kompletní oblast kolem vozu Ateca. Obraz z ptačí perspektivy je zobrazován na displeji a výrazně usnadňuje řidiči manévrování v těsných prostorech. Jeden ze čtyř režimů zobrazování ukazuje přední nebo všechna čtyři kola s liniemi, které naznačují vzdálenost kol od obrubníku. Tím jsou hodnotná kola z lehké slitiny chráněna před poškozením.
  • Parkovací asistent 3.0: Nejnovější verze parkovacího asistenta umožňuje zaparkovat vůz bez stresu v jakékoli situaci. Nyní je podporováno zaparkování vozu na podélně i kolmo orientovaná parkovací místa. Systém využívá také malá parkovací místa, vypočte nejlepší trajektorii jízdy, sám řídí a upozorňuje na překážky.

Způsob činnosti systému: Parkovací asistent je aktivován stisknutím tlačítka. Řidič musí jen ovládat pedály plynu a brzdy a řadit (včetně ovládání pedálu spojky v případě mechanické převodovky), zatímco parkovací asistent automaticky řídí vůz Ateca na parkovací místo. Systém autonomně rozpozná druh parkovacího místa a zahájí příslušný manévr. Řidič je během něj informován a dostává pokyny na multifunkčním displeji. Řidič může používat tlačítko pro aktivaci parkovacího asistenta k manuálnímu výběru preferovaného parkovacího místa z automaticky rozpoznaných volných mezer. Základní funkce parkovacího asistenta byla dále vylepšena použitím nové funkce sestavování mapy okolí. Senzory, které detekují směr otáčení kol, umožňují precizně určovat polohu vozu Ateca. Parkovací manévr je díky tomu ještě preciznější.

  • Asistent pro stav nouze: Tato nová funkce přichází ke slovu například v nouzových situacích způsobených náhlou zdravotní indispozicí. Pokud řidič nevykonává po určitou dobu žádnou aktivitu, vydá vozidlo nejprve vizuální a poté akustické upozornění, po němž nakonec následuje krátké přibrzdění vozidla. Jestliže řidič ani pak nereaguje, začne Ateca brzdit až do úplného zastavení. Přitom zůstává ve svém jízdním pruhu, zapne výstražná světla a elektronickou parkovací brzdu.
  • Asistent dálkových světlometů: Tento asistenční systém zaručuje optimální osvětlení vozovky před vozem – zejména v kombinaci s výkonnými předními světlomety LED – bez oslňování řidičů protijedoucích vozidel. Kamera v pouzdru vnitřního zpětného zrcátka rozpoznává vozidla jedoucí nedaleko vpředu nebo protijedoucí vozidla a v závislosti na tom ztlumí dálkové světlomety.

Seat Ateca interior

Nejvyšší úroveň konektivity

Konektivita, nepřetržité spojení s digitálním světem, je hlavní součástí moderního městského životního stylu mnoha lidí. SEAT Ateca nabízí nejvyšší úroveň konektivity díky nejnovější generaci informačních a zábavních systémů Easy Connect, systému SEAT Full Link a exkluzivní aplikaci SEAT ConnectApp:

  • Media System plus s osmipalcovým displejem stojí na vrcholu nové generace informačních a zábavních systémů. Tento systém poskytuje výrazně čistější a preciznější zobrazování obsahu navigačních, informačních a zábavních systémů.
  • Přihrádka Connectivity Box ve středové konzole modelu SEAT Ateca je snadno dosažitelná, poprvé umožňuje bezdrátové nabíjení chytrého telefonu a díky automatickému propojení telefonu se střešní anténou zaručuje kvalitnější příjem signálu. Přihrádka zahrnuje dva vstupy USB pro současné připojení chytrých telefonů a přenosných přehrávačů kompatibilních se systémem MirrorLink.
  • SEAT Full Link je světem konektivity pro uživatele prakticky všech chytrých telefonů. Kromě systému MirrorLink zahrnuje Full Link také funkce Apple CarPlay a Android Auto. MirrorLink je dokonalou technologií pro bezpečné ovládání chytrých telefonů a mnoha jejich funkcí a aplikací prostřednictvím informačního a zábavního systému modelu Ateca. Systém „zrcadlí“ displej chytrého telefonu na dotykový displej vozidla a může být používán s rostoucím počtem chytrých telefonů Android kompatibilních se systémem MirrorLink.
  • Exkluzivní aplikace SEAT ConnectApp dokonale využívá integraci systému MirrorLink. Řidič je „vždy dostupný“, ale zároveň se může zcela soustředit na řízení. Mezi důležité funkce patří „Voice Replay“. Tato funkce čtení textu převádí textové zprávy ze zdrojů, jako je e-mail, SMS, Facebook a Twitter, do hlasové podoby a hlasitě a zřetelně je předčítá. Odpovědi lze „nadiktovat“ hlasovými povely. Další exkluzivní funkcí je ovládání gesty, u něhož lze funkce aktivovat jednoduše malými prstovými gesty na dotykovém displeji.

Jízdní dynamika – výjimečné potěšení z jízdy

Základní hodnotou značky SEAT je mimořádné potěšení z jízdy. Zejména Leon je jedinečnou kombinací preciznosti a agility s komfortem a bezpečností, což potvrzují nadšené reakce zákazníků a mnohé srovnávací testy motoristických novinářů po celé Evropě. Ateca realizuje tuto slibnou kombinaci neméně působivým způsobem. Díky kompaktním rozměrům, výkonným motorům a dokonale nastavenému podvozku nabízí výkony a ovladatelnost, které stanovují nová měřítka mezi konkurenty v segmentu SUV. A dokonale se hodí do pestrého městského životního stylu.

Ateca vděčí za dynamické jízdní vlastnosti paletě nejmodernějších poháněcích jednotek, disponujících bez výjimky přeplňováním turbodmychadlem. Jakýmkoli požadavkům na výkonové parametry vychází vstříc řada motorů s rozsahem výkonu od 85 kW/115 k do 140 kW/190 k a s vynikajícími hodnotami točivého momentu. Nabídka vznětových motorů začíná jednotkou 1.6 TDI s výkonem 115 k. Motory 2.0 TDI jsou k dispozici s výkony 150 k a 190 k. Hodnoty spotřeby paliva sahají od 4,2 do 5,1 litru na 100 km, hodnoty emisí CO2 od 111 do 131 g/km. Vstupním zážehovým motorem je 1.0 TSI s výkonem 115 k. Čtyřválec 1.4 TSI je vybaven systémem deaktivace válců při částečném zatížení a poskytuje 150 k. Hodnoty spotřeby paliva a emisí pro tyto motory sahají od 5,2 do 6,2 l/100 km a od 119 do 143 g/km. Motory TDI a TSI s výkonem 150 k jsou k dispozici s převodovkou DSG nebo s pohonem všech kol 4Drive, zatímco TDI s výkonem 190 k je sériově vybaveno převodovkou DSG i pohonem všech kol 4Drive.

Motory TSI pro modelovou řadu SEAT Ateca:

 

1.0 TSI

1.4 TSI

1.4 TSI DSG

1.4 TSI 4Drive

1.4 TSI 4Drive DSG

kW/k

85/115

110/150

110/150

110/150

110/150

N.m při min-1

200 při 2000-3500

250 při 1500-3500

250 při 1500-3500

250 při 1500-3500

250 při 1500-3500

Max. rychlost v km/h

183

201

198

192

189

0-100 km/h v s

11,0

8,5

8,6

9,0

8,9

Emise CO2 v g/km

119

124

125

143

141

 

Motory TDI pro modelovou řadu SEAT Ateca:

 

1.6 TDI

2.0 TDI

2.0 TDI DSG

2.0 TDI 4Drive

2.0 TDI 4Drive DSG

kW/k

85/115

110/150

110/150

110/150

140/190

N.m při min-1

250 při 1500-3250

340 při 1750-3000

340 při 1750-3000

340 při 1750-3000

400 při 1750-3250

Max. rychlost v km/h

184

202

201

196

212

0-100 km/h v s

11,5

8,5

8,5

9,0

7,5

Emise CO2 v g/km

111

113

115

129

131

4Drive pro všechny případy

Pohon všech kol modelu Ateca patří mezi nejmodernější a nejefektivnější systémy svého druhu na světě. SEAT používá nově vyvinutou, hydraulicky ovládanou a elektronicky řízenou vícelamelovou mezinápravovou spojku Haldex páté generace, která reaguje extrémně rychle na jakékoli myslitelné jízdní situace, čímž představuje zřetelný přínos v oblastech aktivní bezpečnosti a ovladatelnosti.

Výbava – XCELLENCE tvoří vrchol modelové řady Ateca

SEAT Ateca je při svém uvedení na českém trhu nabízen ve dvou výbavových liniích. Vstupní verze Style s atraktivními cenami již od 523 900 Kč nabízí veškeré prvky výbavy potřebné pro každodenní život, mezi něž patří dvouzónová automatická klimatizace Climatronic, Media System Colour s 5“ barevným dotykovým displejem, elektrická parkovací brzda, sedm airbagů, rozpoznávání únavy řidiče, sledování tlaku v pneumatikách, Front Assist, 17“ kola z lehké slitiny, zadní světlomety LED, kůží obšitý volant, odjišťování opěradel zadních sedadel ze zavazadlového prostoru a parkovací senzory vzadu.

Na vrcholu modelové řady Ateca stojí výbavová linie XCELLENCE (od 611 900 Kč). Tato verze má mimořádně osobitý vzhled a komfortní charakter díky čalounění Alcantarou (na přání kůží), mnoha ozdobným prvkům a vícebarevnému dekoračnímu osvětlení. V oblasti vnější výbavy se může Ateca XCELLENCE pochlubit chromovanými podélnými střešními nosiči a okenními lištami, leskle černou maskou chladiče, tmavě tónovanými skly oken a 18“ koly z lehké slitiny. Sériově dodávané prvky technické výbavy modelu XCELLENCE zahrnují přední světlomety LED s uvítacím osvětlením, volič jízdních režimů SEAT Drive Profile a zadní parkovací senzory a například bezklíčkový přístupový systém Kessy and go. Na přání je k dispozici a prostorový kamerový systém. Ateca je díky všem uvedeným inteligentním technologiím nejlepším společníkem pro překonávání výzev městského života.

 

 


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Peugeot 508

Rok výroby 2022

739 000 Kč

Mazda 6

Rok výroby 2009

145 000 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč

Audi A6

Rok výroby 2017

589 000 Kč