Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát…

vloženo

Saab výrobu nové 9-5 přece jen rozběhl, byť to na počátku roku vypadalo spíše na funus. České zastoupení značky včera zveřejnilo ceny, první vozy se k zákazníkům dostanou kolem poloviny července

Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát…

O nové generaci 9-5 jsme již psali zde, doplníme tedy jen to, co v předchozím článku chybělo- české ceny. Zdají se být vcelku rozumné, zejména u vrcholného modelu 2,8 T XWD Aero- s přihlédnutím k jeho výkonu 220 kW a bohaté výbavě.


Prodej se rozbíhá zatím pouze s trojicí motorů (přeplňované čtyřválce 2,0 T a 2,0 TiD a šestiválec 2,8 T XWD), zbylé verze 1,6 T (má mít stejnou cenu jako diesel 2,0 TiD); etanolový 2,0 T BioPower a dvojitě přeplňovaný diesel 2,0 TTiD (ten s pohonem předních i všech kol) by měly přijít na podzim.

Označení i stylové provedení všech tří dostupných úrovní interiéru (Linear, Vector a Aero) respektuje dosavadní saabské zvyklosti.

Linear je skandinávsky chladný základ, palubní deska i dekorační lišty jsou v černé barvě, standardně temný interiér lze osvěžit nanejvýš zvolením světlého čalounění „Parchment“. Funkční výbava mimo jiné čítá bezklíčové startování, elektrickou parkovací brzdu, nastavitelná sedadla v šesti směrech (řidič)/čtyřech směrech (spolujezdec), dvouzónovou klimatizaci, audio s AUX a 7x repro, kožený volant a textový informační displej.

Vector se uvnitř opticky odlišuje ozdobnou lištou napodobující broušený kov a sportovními sedadly v kombinaci kůže/látka a větší nabídkou barevných kombinací interiéru. Dále je to třeba multifunkční volant, grafický infodisplej, nastavitelná přední loketní opěrka, ambientní osvětlení interiéru, Audio s USB a 9x repro

Vrcholné provedení Aero má celokožené čalounění a palubní desku s ozdobnou vložkou „Clear Zone“, elektricky ovládaná a vyhřívaná přední sedadla s vysouvatelnou stehenní podpěrou či barevný displej infosystému.

Za příplatek jsou k dispozici vychytávky o kterých jsme již dříve psali, tedy Head Up Display, kompletně bezklíčový přístup, adaptivní světlomety, třízónová klimatizace, elektronicky řízený podvozek Saab Drive Sense a nespočet dalších prvků. Pohon všech kol XWD je u vrcholného šestiválce standardní stejně jako šestistupňový automat.

Zaváděcí ceny pro český trh:
2,0 TiD Linear:  899.000,-
2,0 TiD Vector: 959.000,-
2,0 T Linear:  999.000,-
2,0 T Vector:  1.059.000,-
2,0 T Aero:  1.199.000,-
2,0 T XWD Linear:  1.059.000,-
2,0 T XWD Vector:  1.119.000,-
2,0 T XWD Aero:  1.259.000,-
2,8 T Aut. XWD Aero:  1.399.000,-

Marek Oborník, foto archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Saab

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát…
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách