Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát…

vloženo

Saab výrobu nové 9-5 přece jen rozběhl, byť to na počátku roku vypadalo spíše na funus. České zastoupení značky včera zveřejnilo ceny, první vozy se k zákazníkům dostanou kolem poloviny července

Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… O nové generaci 9-5 jsme již psali zde, doplníme tedy jen to, co v předchozím článku chybělo- české ceny. Zdají se být vcelku rozumné, zejména u vrcholného modelu 2,8 T XWD Aero- s přihlédnutím k jeho výkonu 220 kW a bohaté výbavě.

Prodej se rozbíhá zatím pouze s trojicí motorů (přeplňované čtyřválce 2,0 T a 2,0 TiD a šestiválec 2,8 T XWD), zbylé verze 1,6 T (má mít stejnou cenu jako diesel 2,0 TiD); etanolový 2,0 T BioPower a dvojitě přeplňovaný diesel 2,0 TTiD (ten s pohonem předních i všech kol) by měly přijít na podzim.

Označení i stylové provedení všech tří dostupných úrovní interiéru (Linear, Vector a Aero) respektuje dosavadní saabské zvyklosti.

Linear je skandinávsky chladný základ, palubní deska i dekorační lišty jsou v černé barvě, standardně temný interiér lze osvěžit nanejvýš zvolením světlého čalounění „Parchment“. Funkční výbava mimo jiné čítá bezklíčové startování, elektrickou parkovací brzdu, nastavitelná sedadla v šesti směrech (řidič)/čtyřech směrech (spolujezdec), dvouzónovou klimatizaci, audio s AUX a 7x repro, kožený volant a textový informační displej.

Vector se uvnitř opticky odlišuje ozdobnou lištou napodobující broušený kov a sportovními sedadly v kombinaci kůže/látka a větší nabídkou barevných kombinací interiéru. Dále je to třeba multifunkční volant, grafický infodisplej, nastavitelná přední loketní opěrka, ambientní osvětlení interiéru, Audio s USB a 9x repro

Vrcholné provedení Aero má celokožené čalounění a palubní desku s ozdobnou vložkou „Clear Zone“, elektricky ovládaná a vyhřívaná přední sedadla s vysouvatelnou stehenní podpěrou či barevný displej infosystému.

Za příplatek jsou k dispozici vychytávky o kterých jsme již dříve psali, tedy Head Up Display, kompletně bezklíčový přístup, adaptivní světlomety, třízónová klimatizace, elektronicky řízený podvozek Saab Drive Sense a nespočet dalších prvků. Pohon všech kol XWD je u vrcholného šestiválce standardní stejně jako šestistupňový automat.

Zaváděcí ceny pro český trh:
2,0 TiD Linear:  899.000,-
2,0 TiD Vector: 959.000,-
2,0 T Linear:  999.000,-
2,0 T Vector:  1.059.000,-
2,0 T Aero:  1.199.000,-
2,0 T XWD Linear:  1.059.000,-
2,0 T XWD Vector:  1.119.000,-
2,0 T XWD Aero:  1.259.000,-
2,8 T Aut. XWD Aero:  1.399.000,-

Marek Oborník, foto archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Saab

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát… Fotografie k článku Nový Saab 9-5 má české ceny. Jsou tak akorát…
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing