Nový Renault Trafic představen

vloženo

Renault Trafic se začal vyrábět v roce 1980, kdy nahradil neméně známý Estafette. Od té době se ho v celém světě prodalo více než 1,6 miliónů kusů. V roce 2014 sága Trafic pokračuje s kompletním faceliftem vozidla a jeho uvedením na trh v padesátce zemí.

Nový Renault Trafic představen Nový Renault Trafic představen

Nový Renault Trafic má zcela nový design exteriéru. Čelní část se pyšní zvětšeným logem umístěným na výšku, což je charakteristický znak značky Renault. Vyznačuje se dynamickým vzhledem, protaženou a expresivní siluetou. Více skloněné čelní okno svírá s kapotou jemný úhel. Výrazné a široké sání vzduchu a pás v barvě karoserie mezi oběma mřížkami zprostředkovávají patřičnou lehkost. Profil působí díky protaženým liniím dynamicky. Robustnost a praktičnost, které zákazníci očekávají, byla zachována prostřednictvím výrazného ochranného předního nárazníku.


S novým vozidlem Trafic využila společnost Renault svých dlouholetých zkušeností s užitkovými vozy a nabízí skutečnou dodávku pro život, která je moderní a komfortní a stále účinněji odpovídá na potřeby profesionálů a podílí se na jejich úspěchu. Nový Trafic je díky velké rozmanitosti řady nástroj šitý na míru: 270 verzí, 2 výšky, 2 délky, verze dodávka, hlubší kabina, rovná podlaha nebo přeprava osob, a to ještě nesmíme zapomenout na nástavby našich autorizovaných partnerů a Renault Tech.

Nový Trafic je díky nové řadě downsizingových a přeplňovaných motorů pružný a hospodárný. Motory vycházejí z bloku 1,6 dCi poslední generace vyvinuté firmou Renault (R9M) a jsou vybaveny tou nejlepší technologií pro co nejnižší spotřebu a zároveň maximální radost z řízení. Tato řada se dělí do 2 variant: jednoduché turbodmychadlo s variabilní geometrií umožňující úsporu paliva více než 1litr / 100 km a Twin-Turbo, u které spotřeba klesá pod 6 l/100 km*. Tyto motory nabízejí přímé zrychlení a větší točivý moment při nízkých otáčkách pro účinný rozjezd i při zatížení.

Nový Trafic, vyvinutý inženýry společnosti Renault specializovanými na užitková vozidla, je spolehlivý a robustní. Těží z know-how a zkušeností cca 1 800 mužů a žen závodu v Sandouville, který se dosud zaměřoval na osobní vozidla vyšší třídy. Za účelem změny místa výroby této dodávky byl závod transformován, přičemž investice činily více než 230 miliónů eur.

Značka Renault, evropský lídr v oblasti lehkých užitkových vozidel od roku 1998, se opírá o výkonný průmyslový potenciál tvořený 3 francouzskými závody, které kompletují celou řadu: Kangoo v MCA (Maubeuge), Master v SOVAB (Batilly) a nyní Trafic v Sandouville.

Renault Ceska Republika, a.s.

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Renault Trafic představen Fotografie k článku Nový Renault Trafic představen
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy