Nový Renault Trafic představen

vloženo

Renault Trafic se začal vyrábět v roce 1980, kdy nahradil neméně známý Estafette. Od té době se ho v celém světě prodalo více než 1,6 miliónů kusů. V roce 2014 sága Trafic pokračuje s kompletním faceliftem vozidla a jeho uvedením na trh v padesátce zemí.

Nový Renault Trafic představen Nový Renault Trafic představen

Nový Renault Trafic má zcela nový design exteriéru. Čelní část se pyšní zvětšeným logem umístěným na výšku, což je charakteristický znak značky Renault. Vyznačuje se dynamickým vzhledem, protaženou a expresivní siluetou. Více skloněné čelní okno svírá s kapotou jemný úhel. Výrazné a široké sání vzduchu a pás v barvě karoserie mezi oběma mřížkami zprostředkovávají patřičnou lehkost. Profil působí díky protaženým liniím dynamicky. Robustnost a praktičnost, které zákazníci očekávají, byla zachována prostřednictvím výrazného ochranného předního nárazníku.


S novým vozidlem Trafic využila společnost Renault svých dlouholetých zkušeností s užitkovými vozy a nabízí skutečnou dodávku pro život, která je moderní a komfortní a stále účinněji odpovídá na potřeby profesionálů a podílí se na jejich úspěchu. Nový Trafic je díky velké rozmanitosti řady nástroj šitý na míru: 270 verzí, 2 výšky, 2 délky, verze dodávka, hlubší kabina, rovná podlaha nebo přeprava osob, a to ještě nesmíme zapomenout na nástavby našich autorizovaných partnerů a Renault Tech.

Nový Trafic je díky nové řadě downsizingových a přeplňovaných motorů pružný a hospodárný. Motory vycházejí z bloku 1,6 dCi poslední generace vyvinuté firmou Renault (R9M) a jsou vybaveny tou nejlepší technologií pro co nejnižší spotřebu a zároveň maximální radost z řízení. Tato řada se dělí do 2 variant: jednoduché turbodmychadlo s variabilní geometrií umožňující úsporu paliva více než 1litr / 100 km a Twin-Turbo, u které spotřeba klesá pod 6 l/100 km*. Tyto motory nabízejí přímé zrychlení a větší točivý moment při nízkých otáčkách pro účinný rozjezd i při zatížení.

Nový Trafic, vyvinutý inženýry společnosti Renault specializovanými na užitková vozidla, je spolehlivý a robustní. Těží z know-how a zkušeností cca 1 800 mužů a žen závodu v Sandouville, který se dosud zaměřoval na osobní vozidla vyšší třídy. Za účelem změny místa výroby této dodávky byl závod transformován, přičemž investice činily více než 230 miliónů eur.

Značka Renault, evropský lídr v oblasti lehkých užitkových vozidel od roku 1998, se opírá o výkonný průmyslový potenciál tvořený 3 francouzskými závody, které kompletují celou řadu: Kangoo v MCA (Maubeuge), Master v SOVAB (Batilly) a nyní Trafic v Sandouville.

Renault Ceska Republika, a.s.

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Renault Trafic představen Fotografie k článku Nový Renault Trafic představen

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Kromě hybridního pohonu se modernizovaný Superb může pochlubit přepracovanou přední částí, novými světlomety a asistenčními systémy. A největší novinkou je, že konečně nebude chybět oplastované provedení..

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..