Nový Peugeot BIPPER

vloženo

Koncerny PSA Peugeot Citroën a Fiat Group společně vyvinuly generaci nových malých užitkových vozů.

Nový Peugeot BIPPER

Zástupci představenstva PSA Peugeot Citroën, Koç Holding & Tofas a Tofas slavnostně zahájili v továrně Tofas ve městě Bursa v Turecku provoz výrobní linky určené k produkci nového typu užitkového vozu. Malé užitkové vozy ve spolupráci koncernů PSA Peugeot Citroën a Fiat Group budou prodávány pod názvy Peugeot BIPPER, Fiat FIORINO a Citroën NEMO. Na českém trhu se Peugeot BIPPER představí na začátku roku 2008.

Tyto nové užitkové vozy společně vyvinuly společnosti Fiat, PSA Peugeot Citroën a Tofas. Výroba byla svěřena společnosti Tofas. Svou kompaktností, užitkovostí a stylem představují zcela novou nabídku na trhu s dodávkami.
 
Tyto kompaktní dodávky s omezenými vnějšími rozměry, kdy délka je pouhých 386 cm, překvapí optimalizovaným vnitřními rozměry. Nabízejí nákladový objem 2,5 m3, který lze zvýšit na 2,8 m3 a užitečná délka může po sklopení sedadla spolujezdce dosáhnout 250 cm.
 
Tyto funkční vozy mají velký nákladový prostor, jenž je snadno dosažitelný díky zadním dvoukřídlovým dveřím a bočním posuvným dveřím velkých rozměrů a nákladovým prahem s optimální výškou.
Moderní prostorná a světlá kabina je praktická, funkční, poskytuje výbornou ergonomii, pohodu a komfort, potřebnou pro intenzivní profesionální využití. Komfortní příslušenství jako je posilovač řízení a bezpečnostní výbava jako je ABS nebo airbag řidiče jsou do vozu montovány sériově. K dispozici je mnoho dalších prvků výbavy z vyšších segmentů, jako je například parkovací asistent, oddělené uzamykání kabiny, nákladový prostor…
 
K výhodným provozním nákladům přispívají vyzkoušené benzínové i dieselové motory s nízkou spotřebou paliva, jež jsou šetrné k životnímu prostředí (119 g CO2/km u dieselových motorů).
Prodej těchto vozů pod názvy Fiat FIORINO, Citroën NEMO a Peugeot BIPPER začne na konci roku 2007.
Tato nová řada užitkových vozů si vyžádala celkovou investici 380 milionů eur, u čehož 190 milionů šlo na vědu a výzkum. Výrobu zajišťuje Tofas v továrně v tureckém Burse, která má průmyslovou kapacitu 158 000 vozů ročně. Továrnu Tofas, která je největším výrobcem automobilů v Turecku, vlastní napůl skupiny Fiat a Koç.
S těmito novými dodávkami prohlubují společnosti Fiat a PSA Peugeot Citroën nejen svou dávnou spolupráci, ale současně rozumně doplňují svou nabídku užitkových vozů. Vůz je uváděn na trh jen několik měsíců poté, co byla obnovena jejich modelová řada velkých dodávek (Fiat Ducato, Citroën Jumper, Peugeot Boxer) a kompaktních furgonů (Fiat Scudo, Citroën Jumpy, Peugeot Expert), jež byly obnoveny společně.

 

Zdroj: www.peugeot.cz


Zdroj: peugeot.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Peugeot BIPPER Fotografie k článku Nový Peugeot BIPPER Fotografie k článku Nový Peugeot BIPPER
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala