Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek

vloženo

Renaultu Fulence a Škodě Rapid brzy přibude konkurence v podobě sedanu Pegeot 301, který má být podle tvrzení francouzské automobilky velmi odolný. Novinka přijde na trh v listopadu a bude sjíždět z výrobních pásů ve španělském městě Vigo.

Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek

Nový Peugeot 301 má splnit zákaznické preference, jako jsou prostorný interiér a vhodnost vozu do ztížených podmínek. Tyto dva aspekty měli designéři vozu 301 při své práci neustále na zřeteli. Cílem bylo proměnit model 301 v měřítko kvality ve svém segmentu z hlediska prostornosti a odolnosti. Inženýři firmy Peugeot absolvovali již na začátku projektu, ve fázi přípravy zadávacích podmínek projektu, dlouhé testovací jízdy na různých typech silnic, po kterých budu jezdit budoucí zákazníci modelu 301. Byly otestovány veškeré možné životní situace: poškozené silnice, studené, teplé či vlhké klima...


Díky těmto znalostem získaným přímo v terénu a díky uznávanému know-how značky Peugeot, která se věnuje výrobě automobilů již od roku 1899, byli tvůrci vozu schopni správně nasměrovat své úsilí a vybrat to nejlepší, aby vytvořili automobil dokonale přizpůsobený nejrůznějším podmínkám. Znamená to řešení ovlivňující chování vozu na silnici, robustnost, kvalitu výroby a nabízená výbava. Peugeot 301má podle tvrzení automobilky podvozek vhodný pro jízdu na silnicích se špatným povrchem pro zajištění vysokého komfortu, vyšší počet upevňovacích šroubů pro větší robustnost, dvojí těsnění pro ochranu proti prachu a vlhkosti, elektronickou klimatizaci s funkcí max AC pro země s teplým klimatem, vyhřívanou spodní část čelního skla pro země se studeným klimatem atd.

Robustnost koncepce, která je propracována do nejmenších detailů, doplňuje vysoká kvalita montáže. Při výrobě Peugeotu 301 v továrně ve španělském městě Vigo byly použity stejné standardy jako při výrobě Peugeotu 508, který je pověstný svou kvalitou. Za stejným účelem bylo ujeto 4 000.000 kilometrů testovacích jízd. Výsledkem je vysoká trvanlivost, která odolá i těm nejnáročnějším podmínkám.

Zákazníci modelu 301 chtějí získat především prostornou kabinu a velký zavazadlový prostor. Vůz se totiž velmi často používá pro přepravu rodiny s cestujícími na zadních sedadlech. Značka Peugeot se proto rozhodla udělat z těchto hledisek výhodu oproti konkurenci. Autoři koncepce vozu tedy optimalizovali rozměry platformy použité pro 301 a dosáhli délky 444 cm. Rozvor byl zvýšen na 265 cm, což je v tomto segmentu rekordní velikost. Díky tomu se zvětšil prostor v kabině, jejíž rozměry jsou nyní v dané kategorii největší, a zavazadlový prostor získal velkorysé rozměry, nabízející objem vyšší, než má v nabídce konkurence:
  • šířka na úrovni loktů vepředu: 1.409 mm,
  • šířka na úrovni loktů vzadu: 1.395 mm,
  • prostor pro kolena : 121 mm
  • objem zavazadlového prostoru: 640 litrů (506 dm3 VDA 210)
Tyto vlastnosti budou bezpochyby lákavé pro velké množství zákazníků, především mimo západní Evropu. Prodej modelu Peugeot 301 bude zahájen 1. listopadu v Turecku, poté bude následovat střední a východní Evropa, Rusko, Ukrajina, Řecko, země Maghrebu, střední Východ, země Perského zálivu, africké země, některé latinskoamerické trhy a Čína.

Peugeot

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up