Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek

vloženo

Renaultu Fulence a Škodě Rapid brzy přibude konkurence v podobě sedanu Pegeot 301, který má být podle tvrzení francouzské automobilky velmi odolný. Novinka přijde na trh v listopadu a bude sjíždět z výrobních pásů ve španělském městě Vigo.

Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek

Nový Peugeot 301 má splnit zákaznické preference, jako jsou prostorný interiér a vhodnost vozu do ztížených podmínek. Tyto dva aspekty měli designéři vozu 301 při své práci neustále na zřeteli. Cílem bylo proměnit model 301 v měřítko kvality ve svém segmentu z hlediska prostornosti a odolnosti. Inženýři firmy Peugeot absolvovali již na začátku projektu, ve fázi přípravy zadávacích podmínek projektu, dlouhé testovací jízdy na různých typech silnic, po kterých budu jezdit budoucí zákazníci modelu 301. Byly otestovány veškeré možné životní situace: poškozené silnice, studené, teplé či vlhké klima...


Díky těmto znalostem získaným přímo v terénu a díky uznávanému know-how značky Peugeot, která se věnuje výrobě automobilů již od roku 1899, byli tvůrci vozu schopni správně nasměrovat své úsilí a vybrat to nejlepší, aby vytvořili automobil dokonale přizpůsobený nejrůznějším podmínkám. Znamená to řešení ovlivňující chování vozu na silnici, robustnost, kvalitu výroby a nabízená výbava. Peugeot 301má podle tvrzení automobilky podvozek vhodný pro jízdu na silnicích se špatným povrchem pro zajištění vysokého komfortu, vyšší počet upevňovacích šroubů pro větší robustnost, dvojí těsnění pro ochranu proti prachu a vlhkosti, elektronickou klimatizaci s funkcí max AC pro země s teplým klimatem, vyhřívanou spodní část čelního skla pro země se studeným klimatem atd.

Robustnost koncepce, která je propracována do nejmenších detailů, doplňuje vysoká kvalita montáže. Při výrobě Peugeotu 301 v továrně ve španělském městě Vigo byly použity stejné standardy jako při výrobě Peugeotu 508, který je pověstný svou kvalitou. Za stejným účelem bylo ujeto 4 000.000 kilometrů testovacích jízd. Výsledkem je vysoká trvanlivost, která odolá i těm nejnáročnějším podmínkám.

Zákazníci modelu 301 chtějí získat především prostornou kabinu a velký zavazadlový prostor. Vůz se totiž velmi často používá pro přepravu rodiny s cestujícími na zadních sedadlech. Značka Peugeot se proto rozhodla udělat z těchto hledisek výhodu oproti konkurenci. Autoři koncepce vozu tedy optimalizovali rozměry platformy použité pro 301 a dosáhli délky 444 cm. Rozvor byl zvýšen na 265 cm, což je v tomto segmentu rekordní velikost. Díky tomu se zvětšil prostor v kabině, jejíž rozměry jsou nyní v dané kategorii největší, a zavazadlový prostor získal velkorysé rozměry, nabízející objem vyšší, než má v nabídce konkurence:
  • šířka na úrovni loktů vepředu: 1.409 mm,
  • šířka na úrovni loktů vzadu: 1.395 mm,
  • prostor pro kolena : 121 mm
  • objem zavazadlového prostoru: 640 litrů (506 dm3 VDA 210)
Tyto vlastnosti budou bezpochyby lákavé pro velké množství zákazníků, především mimo západní Evropu. Prodej modelu Peugeot 301 bude zahájen 1. listopadu v Turecku, poté bude následovat střední a východní Evropa, Rusko, Ukrajina, Řecko, země Maghrebu, střední Východ, země Perského zálivu, africké země, některé latinskoamerické trhy a Čína.

Peugeot

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč