Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek

vloženo

Renaultu Fulence a Škodě Rapid brzy přibude konkurence v podobě sedanu Pegeot 301, který má být podle tvrzení francouzské automobilky velmi odolný. Novinka přijde na trh v listopadu a bude sjíždět z výrobních pásů ve španělském městě Vigo.

Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Nový Peugeot 301 má splnit zákaznické preference, jako jsou prostorný interiér a vhodnost vozu do ztížených podmínek. Tyto dva aspekty měli designéři vozu 301 při své práci neustále na zřeteli. Cílem bylo proměnit model 301 v měřítko kvality ve svém segmentu z hlediska prostornosti a odolnosti. Inženýři firmy Peugeot absolvovali již na začátku projektu, ve fázi přípravy zadávacích podmínek projektu, dlouhé testovací jízdy na různých typech silnic, po kterých budu jezdit budoucí zákazníci modelu 301. Byly otestovány veškeré možné životní situace: poškozené silnice, studené, teplé či vlhké klima...

Díky těmto znalostem získaným přímo v terénu a díky uznávanému know-how značky Peugeot, která se věnuje výrobě automobilů již od roku 1899, byli tvůrci vozu schopni správně nasměrovat své úsilí a vybrat to nejlepší, aby vytvořili automobil dokonale přizpůsobený nejrůznějším podmínkám. Znamená to řešení ovlivňující chování vozu na silnici, robustnost, kvalitu výroby a nabízená výbava. Peugeot 301má podle tvrzení automobilky podvozek vhodný pro jízdu na silnicích se špatným povrchem pro zajištění vysokého komfortu, vyšší počet upevňovacích šroubů pro větší robustnost, dvojí těsnění pro ochranu proti prachu a vlhkosti, elektronickou klimatizaci s funkcí max AC pro země s teplým klimatem, vyhřívanou spodní část čelního skla pro země se studeným klimatem atd.

Robustnost koncepce, která je propracována do nejmenších detailů, doplňuje vysoká kvalita montáže. Při výrobě Peugeotu 301 v továrně ve španělském městě Vigo byly použity stejné standardy jako při výrobě Peugeotu 508, který je pověstný svou kvalitou. Za stejným účelem bylo ujeto 4 000.000 kilometrů testovacích jízd. Výsledkem je vysoká trvanlivost, která odolá i těm nejnáročnějším podmínkám.

Zákazníci modelu 301 chtějí získat především prostornou kabinu a velký zavazadlový prostor. Vůz se totiž velmi často používá pro přepravu rodiny s cestujícími na zadních sedadlech. Značka Peugeot se proto rozhodla udělat z těchto hledisek výhodu oproti konkurenci. Autoři koncepce vozu tedy optimalizovali rozměry platformy použité pro 301 a dosáhli délky 444 cm. Rozvor byl zvýšen na 265 cm, což je v tomto segmentu rekordní velikost. Díky tomu se zvětšil prostor v kabině, jejíž rozměry jsou nyní v dané kategorii největší, a zavazadlový prostor získal velkorysé rozměry, nabízející objem vyšší, než má v nabídce konkurence:
  • šířka na úrovni loktů vepředu: 1.409 mm,
  • šířka na úrovni loktů vzadu: 1.395 mm,
  • prostor pro kolena : 121 mm
  • objem zavazadlového prostoru: 640 litrů (506 dm3 VDA 210)
Tyto vlastnosti budou bezpochyby lákavé pro velké množství zákazníků, především mimo západní Evropu. Prodej modelu Peugeot 301 bude zahájen 1. listopadu v Turecku, poté bude následovat střední a východní Evropa, Rusko, Ukrajina, Řecko, země Maghrebu, střední Východ, země Perského zálivu, africké země, některé latinskoamerické trhy a Čína.

Peugeot

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek Fotografie k článku Nový Peugeot 301 - odolný sedan do všech podmínek
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi