Nový Opel Antara s pohonem předních kol

vloženo

Opel obohacuje modelovou řadu Antara o verze s pohonem pouze předních kol - Antary 4x2 mají zacíleno především na aktivní zákazníky, kteří pro sebe, rodinu a své přátelé hledají prostorný a bezpečný vůz a preferují design robustního crossoveru. Výhodou Antary 4x2 je i výhodnější cena a tradičně výborný poměr ceny a nabízených hodnot.

Nový Opel Antara s pohonem předních kol Nový Opel Antara s pohonem předních kol

Pro modely Opel Antara s pohonem předních kol je připraven turbodiesel 2.0 CDTI „common-rail" o výkonu 93 kW/127 k a zážehový čtyřválec, který z objemu 2,4 l dává výkon 103 kW/140 k. Verze s pohonem 4x2 jsou vždy o 50 000 Kč levnější než plnohpohonové modely Antara 4x4, v případě základního modelu Antara Essentia 2.4 je verze s pohonem předních kol levnější dokonce o 65 000 Kč!


Cena základního modelu Opel Antara Essentia 2.4 103 kW 4x2 činí 524 900 Kč, stejný model s turbodieselem 2.0 CDTI přijde na 579 900 Kč. Ve výbavě těchto vozů přitom najdeme mj. systémy ESP, ABS, klimatizaci, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů, čelní, boční a hlavové airbagy, elektrické ovládání všech oken, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio CD30 s MP3 s ovládáním na volantu. Vznětové verze mají navíc systém samočinného vyrovnávání světlé výšky a přídavné elektrické topení.

Celkem 4,58 m dlouhý Opel Antara nabízí ve svém interiéru spoustu místa pro pasažéry, výhodou jsou i agilní jízdní vlastnosti plně srovnatelné s moderními osobními vozy. Funkčnost a flexibilitu umocňuje mj. asymetricky dělená zadní sedadla nebo na přání dodávaný nosič až dvou jízdních kol „Flex-Fix", který je zcela integrovaný do zadního nárazníku. Modely se vznětovými motory 2.0 CDTI s instalovanou dělicí přepážkou umožňují i odpočet DPH, přičemž vůz zůstává stále pětimístný.

Antara 4x2 poháněná turbodieselem 2.0 CDTI o výkonu 93 kW/127 k dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během pouhých 11,5 s, přičemž její průměrná spotřeba činí jen 7,3 l/100 km.

Zážehový čtyřválec o výkonu 103 kW/140 k vyniká klidným chodem, což je zásluha především dvojice vyvažovacích hřídelí a elektronického ovládání škrticí klapky. Antara 4x2 s tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během 11,6 s a její průměrná spotřeba činí 9,3 l/100 km.



Zdroj: opel.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Opel

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč
24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek