Nový Opel Antara s pohonem předních kol

vloženo

Opel obohacuje modelovou řadu Antara o verze s pohonem pouze předních kol - Antary 4x2 mají zacíleno především na aktivní zákazníky, kteří pro sebe, rodinu a své přátelé hledají prostorný a bezpečný vůz a preferují design robustního crossoveru. Výhodou Antary 4x2 je i výhodnější cena a tradičně výborný poměr ceny a nabízených hodnot.

Nový Opel Antara s pohonem předních kol Nový Opel Antara s pohonem předních kol

Pro modely Opel Antara s pohonem předních kol je připraven turbodiesel 2.0 CDTI „common-rail" o výkonu 93 kW/127 k a zážehový čtyřválec, který z objemu 2,4 l dává výkon 103 kW/140 k. Verze s pohonem 4x2 jsou vždy o 50 000 Kč levnější než plnohpohonové modely Antara 4x4, v případě základního modelu Antara Essentia 2.4 je verze s pohonem předních kol levnější dokonce o 65 000 Kč!


Cena základního modelu Opel Antara Essentia 2.4 103 kW 4x2 činí 524 900 Kč, stejný model s turbodieselem 2.0 CDTI přijde na 579 900 Kč. Ve výbavě těchto vozů přitom najdeme mj. systémy ESP, ABS, klimatizaci, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů, čelní, boční a hlavové airbagy, elektrické ovládání všech oken, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio CD30 s MP3 s ovládáním na volantu. Vznětové verze mají navíc systém samočinného vyrovnávání světlé výšky a přídavné elektrické topení.

Celkem 4,58 m dlouhý Opel Antara nabízí ve svém interiéru spoustu místa pro pasažéry, výhodou jsou i agilní jízdní vlastnosti plně srovnatelné s moderními osobními vozy. Funkčnost a flexibilitu umocňuje mj. asymetricky dělená zadní sedadla nebo na přání dodávaný nosič až dvou jízdních kol „Flex-Fix", který je zcela integrovaný do zadního nárazníku. Modely se vznětovými motory 2.0 CDTI s instalovanou dělicí přepážkou umožňují i odpočet DPH, přičemž vůz zůstává stále pětimístný.

Antara 4x2 poháněná turbodieselem 2.0 CDTI o výkonu 93 kW/127 k dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během pouhých 11,5 s, přičemž její průměrná spotřeba činí jen 7,3 l/100 km.

Zážehový čtyřválec o výkonu 103 kW/140 k vyniká klidným chodem, což je zásluha především dvojice vyvažovacích hřídelí a elektronického ovládání škrticí klapky. Antara 4x2 s tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během 11,6 s a její průměrná spotřeba činí 9,3 l/100 km.



Zdroj: opel.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Opel

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu
11.04.2018
Audi A6 Avant si zachovalo přes sportovní tvary velký kufr
10.04.2018
Nový design a komfortní výbava pro Hyundai H-1
09.04.2018
Citroën C1 přijíždí ve speciální oplastované edici Urban Ride
05.04.2018
Volkswagen Touareg v prodeji, připravte si nejméně 1,7 milionu korun
02.04.2018
Nové Subaru Forester přiváží více místa a větší kufr
26.03.2018
Test ojetiny: Fiat Linea – když na motoru záleží
23.03.2018
Třetí generace Volkswagenu Touareg má po premiéře
22.03.2018
Test: Volkswagen Tiguan Allspace - dává smysl s benzínem?
20.03.2018
Citroën C4 Cactus je komfortnější a můžete ho mít od 349 900 Kč
14.03.2018
Test ojetiny: Peugeot 301 – komfortní a odolný podvozek
08.03.2018
Test: Hyundai i30 Fastback - sexy zadeček za dobré peníze
06.03.2018
Kia Ceed Sportswagon má kufr velký jako Octavia
05.03.2018
Auta na Olympiádě 2018: přehlídka futuristických technologií v akci
28.02.2018
Test ojetiny: Chevrolet Lacetti – volba rozumu
27.02.2018
Ateca Cupra je první model nové značky a má parametry supersportu