Nový Opel Antara s pohonem předních kol

vloženo

Opel obohacuje modelovou řadu Antara o verze s pohonem pouze předních kol - Antary 4x2 mají zacíleno především na aktivní zákazníky, kteří pro sebe, rodinu a své přátelé hledají prostorný a bezpečný vůz a preferují design robustního crossoveru. Výhodou Antary 4x2 je i výhodnější cena a tradičně výborný poměr ceny a nabízených hodnot.

Nový Opel Antara s pohonem předních kol

Pro modely Opel Antara s pohonem předních kol je připraven turbodiesel 2.0 CDTI „common-rail" o výkonu 93 kW/127 k a zážehový čtyřválec, který z objemu 2,4 l dává výkon 103 kW/140 k. Verze s pohonem 4x2 jsou vždy o 50 000 Kč levnější než plnohpohonové modely Antara 4x4, v případě základního modelu Antara Essentia 2.4 je verze s pohonem předních kol levnější dokonce o 65 000 Kč!

Cena základního modelu Opel Antara Essentia 2.4 103 kW 4x2 činí 524 900 Kč, stejný model s turbodieselem 2.0 CDTI přijde na 579 900 Kč. Ve výbavě těchto vozů přitom najdeme mj. systémy ESP, ABS, klimatizaci, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů, čelní, boční a hlavové airbagy, elektrické ovládání všech oken, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio CD30 s MP3 s ovládáním na volantu. Vznětové verze mají navíc systém samočinného vyrovnávání světlé výšky a přídavné elektrické topení.

Celkem 4,58 m dlouhý Opel Antara nabízí ve svém interiéru spoustu místa pro pasažéry, výhodou jsou i agilní jízdní vlastnosti plně srovnatelné s moderními osobními vozy. Funkčnost a flexibilitu umocňuje mj. asymetricky dělená zadní sedadla nebo na přání dodávaný nosič až dvou jízdních kol „Flex-Fix", který je zcela integrovaný do zadního nárazníku. Modely se vznětovými motory 2.0 CDTI s instalovanou dělicí přepážkou umožňují i odpočet DPH, přičemž vůz zůstává stále pětimístný.

Antara 4x2 poháněná turbodieselem 2.0 CDTI o výkonu 93 kW/127 k dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během pouhých 11,5 s, přičemž její průměrná spotřeba činí jen 7,3 l/100 km.

Zážehový čtyřválec o výkonu 103 kW/140 k vyniká klidným chodem, což je zásluha především dvojice vyvažovacích hřídelí a elektronického ovládání škrticí klapky. Antara 4x2 s tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během 11,6 s a její průměrná spotřeba činí 9,3 l/100 km.



Zdroj: opel.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Opel

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!