Nový Opel Antara s pohonem předních kol

vloženo

Opel obohacuje modelovou řadu Antara o verze s pohonem pouze předních kol - Antary 4x2 mají zacíleno především na aktivní zákazníky, kteří pro sebe, rodinu a své přátelé hledají prostorný a bezpečný vůz a preferují design robustního crossoveru. Výhodou Antary 4x2 je i výhodnější cena a tradičně výborný poměr ceny a nabízených hodnot.

Nový Opel Antara s pohonem předních kol Nový Opel Antara s pohonem předních kol

Pro modely Opel Antara s pohonem předních kol je připraven turbodiesel 2.0 CDTI „common-rail" o výkonu 93 kW/127 k a zážehový čtyřválec, který z objemu 2,4 l dává výkon 103 kW/140 k. Verze s pohonem 4x2 jsou vždy o 50 000 Kč levnější než plnohpohonové modely Antara 4x4, v případě základního modelu Antara Essentia 2.4 je verze s pohonem předních kol levnější dokonce o 65 000 Kč!


Cena základního modelu Opel Antara Essentia 2.4 103 kW 4x2 činí 524 900 Kč, stejný model s turbodieselem 2.0 CDTI přijde na 579 900 Kč. Ve výbavě těchto vozů přitom najdeme mj. systémy ESP, ABS, klimatizaci, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů, čelní, boční a hlavové airbagy, elektrické ovládání všech oken, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio CD30 s MP3 s ovládáním na volantu. Vznětové verze mají navíc systém samočinného vyrovnávání světlé výšky a přídavné elektrické topení.

Celkem 4,58 m dlouhý Opel Antara nabízí ve svém interiéru spoustu místa pro pasažéry, výhodou jsou i agilní jízdní vlastnosti plně srovnatelné s moderními osobními vozy. Funkčnost a flexibilitu umocňuje mj. asymetricky dělená zadní sedadla nebo na přání dodávaný nosič až dvou jízdních kol „Flex-Fix", který je zcela integrovaný do zadního nárazníku. Modely se vznětovými motory 2.0 CDTI s instalovanou dělicí přepážkou umožňují i odpočet DPH, přičemž vůz zůstává stále pětimístný.

Antara 4x2 poháněná turbodieselem 2.0 CDTI o výkonu 93 kW/127 k dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během pouhých 11,5 s, přičemž její průměrná spotřeba činí jen 7,3 l/100 km.

Zážehový čtyřválec o výkonu 103 kW/140 k vyniká klidným chodem, což je zásluha především dvojice vyvažovacích hřídelí a elektronického ovládání škrticí klapky. Antara 4x2 s tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během 11,6 s a její průměrná spotřeba činí 9,3 l/100 km.



Zdroj: opel.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Opel

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou
12.11.2018
Víte, co všechno dnes umí nejlepší autokamera?
11.11.2018
Test ojetiny: Ford Fusion 1.4i (video)
08.11.2018
Mitsubishi Space Star má české ceny, v základu přijde na 239 850 Kč
07.11.2018
Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?
04.11.2018
Nový Peugeot Partner je tady, ceny od 390 000 Kč
01.11.2018
Připravte si 1,2 milionu korun, Cupra Ateca je tady!
31.10.2018
Test ojetiny: Renault Modus – vzácný návštěvník bazaru
30.10.2018
Jak nejlépe připravit auto na zimu a tuhé mrazy?
25.10.2018
Model T-Cross představen, je to nejmenší SUV Volkswagenu
23.10.2018
Seat Terraco je třetím SUV do party
23.10.2018
Škoda Fabia Combi Scoutline představena, oplastování není levné
22.10.2018
Nissan Qashqai dostal nový motor a dvouspojkovou převodovku
18.10.2018
Jaká auta jsou nejspolehlivější? Podle britů to jsou vozy z Japonska
17.10.2018
Luxusní BMW X7 představeno! Je obrovské a bude mít minimálně šestiválec
16.10.2018
Test ojetiny: Škoda Fabia – první generace láká cenou
15.10.2018
Nástupce Škody Rapid se bude jmenovat Scala