Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun

vloženo

Základní GT-R je dostupné od 2 599 000 Kč a obsahuje sportovní sedadla potažená kůží a semišem. U verze Black Edition za 2 710 000 Kč pak najdeme sedadla Recaro potažená kombinací černé a červené kůže. Extrémní verze pro milovníky motorsportu nese název Track Edition a je k dispozici od 3 136 020 Kč.

Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun

Nový Nissan GT-R byl poprvé představený na březnovém autosalonu v New Yorku, evropskou premiéru si odbyl na autosalonu v Bratislavě a nyní je v prodeji v České republice. Nejnovější model představuje největší změny a inovace, kterými tento model prošel od představení třetí generace R35 v roce 2007. Změny se týkají vylepšení exteriéru, u interiéru můžeme mluvit o revoluci a třešničkou na dortu je ještě působivější výkon nového modelu.   


Přední i zadní část nového GT-R byla úplně přepracovaná. Cílem modernizace bylo na jedné straně zlepšení aerodynamiky a stability vozu ve vysokých rychlostech, na straně druhé přinášejí exteriérové úpravy ještě sportovnější vzhled.

Nejvýraznejší změny nastaly v interiéru vozu, který má ještě kvalitnější provedení použitím úplně nových materiálů. V interiéri přibyly prvky potažené prémiovou kůží Nappa, v provedení z uhlíkových vláken nebo kvalitního hliníku. Vylepšená byla i celková ergonomie, přístroje jsou ještě více orientované na řidiče. Výrazně přepracované bylo ovládání multimediálního systému, kde došlo ke snížení počtu tlačítek z 27 na 11 a také k použití 8” dotykového displeje, který výrazně usnadňuje ovládání jednotlivých funkcí.  

Srdcem nového Nissanu GT-R MY17 je stále ručně montovaný 3.8 litrový šestiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly, který nyní nabízí výkon až 570 koní při 6800 ot./min.-1  a maximální točivý moment 637 Nm. Motor je spojený s modernizovanou 6stupňovou automatickou dvojspojkovou převodovkou, která umožňuje ješte plynulejší změnu převodových stupňů.

Jízdní vlastnosti GT-R byly vždy považované za jedny z nejlepších na světě. Díky zvýšení torzní tuhosti karoserie a novému naladění adaptivního podvozku nabízí modelový rok 2017 ještě lepší stabilitu při vysokých rychlostech a výrazné zvýšení jízdního a akustického komfortu.

Ikonický model značky Nissan také dostal novou barvu exteriéru - oranžovou Katsura. Modelový rok 2017 přináší 4 úrovně výbavy - GTR, Black Edition, Prestige a Track Edition. Ve standardní výbavě jsou kromě jiného LED přední a zadní světlomety, titanový výfuk, 20” hliníková kola RAYS, audio systém Bose se systémem potlačení hluku, multimediální systém s 8” displejem, zadní parkovací kamera, dvouzónová klimatizace, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a řazení rychlostních stupňů pádly pod volantem.

Základní GT-R je dostupné od 2 599 000 Kč a obsahuje sportovní sedadla potažená kůží a semišem. U verze Black Edition za 2 710 000 Kč pak najdeme sedadla Recaro potažená kombinací černé a červené kůže. Nevídanou dávku elegance přináší verze Prestige od 2 760 000 Kč, která umožňuje zvolit barevné provedení interiéru a sedadel v prémiové kůži - černé, červené, hnědé Tan a bílé Ivory.

Extrémní verze pro milovníky motorsportu nese název Track Edition a je k dispozici od 3 136 020 Kč. Mezi její klíčové prvky patří 20” kovaná kola se 6 paprsky z hliníkové slitiny RAYS, Stabilizační tyče NISMO, sportovní podvozek a rozšíření předních blatníků Nismo a mnoho dalšího.


Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun Fotografie k článku Nový Nissan GT-R má české ceny, připravte si 2,6 milionu korun
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?