Nový model Citroënu C3 Picasso

vloženo

Citroën opět převrací s vozem C3 Picasso konvence. Představil nový koncept, předurčený zaujmout vůdčí postavení v segmentu jednoprostorových vozů B2.

Nový model Citroënu C3 Picasso

C3 Picasso, který je výsledkem kreativnosti značky, se liší odvážným stylem, novátorskou architekturou a velkým důvtipem. Vlastnosti MPV posunuje o stupeň výš: výškou sedadel a výhledem nadchne celou posádku a komplexní a intuitivní modularitou prostoru jim usnadní každodenní používání vozu. A konečně jízdními vlastnostmi a svižností potěší zákazníky, kteří hledají požitky a vzrušení.

Nový model rodiny C3 bude představen na příštím pařížském Autosalonu a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2009.


Po čertech svůdný

Ve voze C3 Picasso se spojují protiklady jako oblé a pravoúhlé linie, modernost a půvab retro stylu, objem a plynulost linií. Výsledkem je vůz novátorského designu s poutavou a současně vyzývavou osobitostí.
Jeho čistý a funkční tvar je vyjádřením základního přání vozu C3 Picasso, kterou je využití jeho funkcí ve prospěch pohody uživatelů a to ve všech životních situacích.


Velký zevnitř, malý zvenku

Ve voze C3 Picasso se spojuje díky jeho novátorskému tvaru kompaktnost a velkorysost objemu. Je dlouhý 408 cm, široký 173 cm a vysoký 162 cm, výsledkem je obdivuhodně kompaktní příď a vertikálně řešená záď. Toto nevídané uspořádání proporcí přináší všem cestujícím spoustu prostoru. Vynikající je i objem zavazadlového prostoru: až 500 litrů VDA pod zadním platem v pětimístné konfiguraci.


Stvořený pro zjednodušení života

C3 Picasso přináší nový pohled na jednoduchost používání a nabízí snadnou a intuitivní modularitu, umožňující v rekordním čase optimalizovat prostor vozu. Zadní sedadla jsou dělená a jednotlivě je lze posunout o 150 mm, takže se na ně mohou pohodlně usadit osoby všech typů postav. Díky ovladačům v horní části zadních sedadel je lze jednou rukou a jediným pohybem složit. Tato funkce umožňuje ve spojení s mobilní podlahou zavazadlového prostoru vytvořit dokonale rovnou plochu až k opěradlům 1. řady.
Tuto délku lze ještě zvětšit sklopením opěradla sedadla spolujezdce vpředu.


Panoramatický výhled

Místo řidiče nabízí mimořádný periferní výhled, který je umožněn trojdílným čelním sklem s úzkými sloupky, díky čemuž má řidič přehled o celé silnici. Interiér je ze všech stran obklopen okny, takže je plný světla. S panoramatickou střechou může celková prosklená plocha dosáhnout 4,52 m2, je tedy jedna z největších v daném segmentu.


MPV pro gurmány

Radost z řízení nabírá za volantem vozu C3 Picasso nový rozměr, který nemá v segmentu konkurenci.
Díky své kompaktnosti a malému průměru otáčení jde o velice dobře ovladatelný vůz, který si snadno poradí s každou překážkou. Jízdní stabilita na úrovni sedanu umožní zvládnout jízdu na jakékoliv silnici v naprostém klidu.
Vůz C3 Picasso je určený pro všechny typy silnic, už proto, že je vybaven celou řadou úsporných a přitom efektivních motorů. V nabídce jsou dva benzínové motory nové generace VTi 95 a VTi 120 a dále naftové motory HDi 90 a HDi 110 FAP již známých vlastností a výkonů. Úrovně emisí CO2 jsou nízké: u motoru HDi 90 dosahují dokonce jen 125 g/km.
Vůz C3 Picasso vybavený motorem HDi je navíc opatřen logem Airdream®, které označuje vozy modelové řady Citroën, jež jsou nejšetrnější k životnímu prostředí.


 


Zdroj: Citroën Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový model Citroënu C3 Picasso Fotografie k článku Nový model Citroënu C3 Picasso
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má