Nový model Citroënu C3 Picasso

vloženo

Citroën opět převrací s vozem C3 Picasso konvence. Představil nový koncept, předurčený zaujmout vůdčí postavení v segmentu jednoprostorových vozů B2.

Nový model Citroënu C3 Picasso

C3 Picasso, který je výsledkem kreativnosti značky, se liší odvážným stylem, novátorskou architekturou a velkým důvtipem. Vlastnosti MPV posunuje o stupeň výš: výškou sedadel a výhledem nadchne celou posádku a komplexní a intuitivní modularitou prostoru jim usnadní každodenní používání vozu. A konečně jízdními vlastnostmi a svižností potěší zákazníky, kteří hledají požitky a vzrušení.

Nový model rodiny C3 bude představen na příštím pařížském Autosalonu a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2009.


Po čertech svůdný

Ve voze C3 Picasso se spojují protiklady jako oblé a pravoúhlé linie, modernost a půvab retro stylu, objem a plynulost linií. Výsledkem je vůz novátorského designu s poutavou a současně vyzývavou osobitostí.
Jeho čistý a funkční tvar je vyjádřením základního přání vozu C3 Picasso, kterou je využití jeho funkcí ve prospěch pohody uživatelů a to ve všech životních situacích.


Velký zevnitř, malý zvenku

Ve voze C3 Picasso se spojuje díky jeho novátorskému tvaru kompaktnost a velkorysost objemu. Je dlouhý 408 cm, široký 173 cm a vysoký 162 cm, výsledkem je obdivuhodně kompaktní příď a vertikálně řešená záď. Toto nevídané uspořádání proporcí přináší všem cestujícím spoustu prostoru. Vynikající je i objem zavazadlového prostoru: až 500 litrů VDA pod zadním platem v pětimístné konfiguraci.


Stvořený pro zjednodušení života

C3 Picasso přináší nový pohled na jednoduchost používání a nabízí snadnou a intuitivní modularitu, umožňující v rekordním čase optimalizovat prostor vozu. Zadní sedadla jsou dělená a jednotlivě je lze posunout o 150 mm, takže se na ně mohou pohodlně usadit osoby všech typů postav. Díky ovladačům v horní části zadních sedadel je lze jednou rukou a jediným pohybem složit. Tato funkce umožňuje ve spojení s mobilní podlahou zavazadlového prostoru vytvořit dokonale rovnou plochu až k opěradlům 1. řady.
Tuto délku lze ještě zvětšit sklopením opěradla sedadla spolujezdce vpředu.


Panoramatický výhled

Místo řidiče nabízí mimořádný periferní výhled, který je umožněn trojdílným čelním sklem s úzkými sloupky, díky čemuž má řidič přehled o celé silnici. Interiér je ze všech stran obklopen okny, takže je plný světla. S panoramatickou střechou může celková prosklená plocha dosáhnout 4,52 m2, je tedy jedna z největších v daném segmentu.


MPV pro gurmány

Radost z řízení nabírá za volantem vozu C3 Picasso nový rozměr, který nemá v segmentu konkurenci.
Díky své kompaktnosti a malému průměru otáčení jde o velice dobře ovladatelný vůz, který si snadno poradí s každou překážkou. Jízdní stabilita na úrovni sedanu umožní zvládnout jízdu na jakékoliv silnici v naprostém klidu.
Vůz C3 Picasso je určený pro všechny typy silnic, už proto, že je vybaven celou řadou úsporných a přitom efektivních motorů. V nabídce jsou dva benzínové motory nové generace VTi 95 a VTi 120 a dále naftové motory HDi 90 a HDi 110 FAP již známých vlastností a výkonů. Úrovně emisí CO2 jsou nízké: u motoru HDi 90 dosahují dokonce jen 125 g/km.
Vůz C3 Picasso vybavený motorem HDi je navíc opatřen logem Airdream®, které označuje vozy modelové řady Citroën, jež jsou nejšetrnější k životnímu prostředí.


 


Zdroj: Citroën Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový model Citroënu C3 Picasso Fotografie k článku Nový model Citroënu C3 Picasso
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala