Nový Land Rover Discovery 3

vloženo

Land Rover Discovery 3 se v minulých dnech oficiálně představil novinářům i motoristické veřejnosti v České republice.

Nový Land Rover Discovery 3 Nový Land Rover Discovery 3

Na tuzemský trh s vozy SUV / off-road tak vstupuje technologicky převratný model, který v následujících měsících a letech výrazně zamíchá prodejními tabulkami segmentu. „Objednávky na Discovery 3 přijímáme od září a jsme přesvědčeni, že ještě do konce roku prodáme na čtyři desítky nových Discover,“ říká Michal Janoušek, výkonný ředitel společnosti A.M.T.Group, která je generálním importérem vozů Land Rover do České republiky „Model Discovery s pořadovým číslem 3 je považován za auto 21. století.


Převratné patentované technologie v podobě Terrain Response™ a Integrated Body-Frame™, futuristický design, a přesto si automobil zachoval onu legendární DNA Land Roveru,“ dodává Janoušek. Discovery s charakteristicky stupňovitou karoserií se prodává od roku 1989, původní třídveřovou variantu doplnil v roce 1990 Discovery s pěti dveřmi. Land Rover Discovery 3 je na českém trhu k dispozici se dvěmi pohonnými jednotkami – s vynikajícím vznětovým agregátem TDV6 o objemu 2,7 litru a zážehovým gigantem o objemu 4,4 litru. Čtyřiadvacetiventilový koncernový diesel s přímým vstřikováním common rail, který byl poprvé použit u vozů Jaguar, disponuje výkonem 140 kW / 190 koní. Celohliníkový benzinový osmiválcový motor vybavený měnitelným nastavením vačkového hřídele a 32 ventily umožňuje řidiči využít až 220 kW / 295 koní výkonu.

Nejlevnější varianta s dieselovým motorem ve výbavě S se prodává za 1 295 000 korun (s DPH). Vyššími výbavami jsou pak SE a HSE. S benzinovým motorem jsou k dispozici pouze dvě nejvyšší výbavy, ta levnější z nich začíná na 1 799 000 korun (s DPH). Bezpečí posádky obstarají už od základní výbavy přední airbagy pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu a hlavové airbagy vpředu i vzadu, tříbodové bezpečnostní pásy i opěrky hlavy na všech sedadlech.

Všechny modely Land Rover samozřejmě umožňují odpočet DPH v kategorii N1. U modelu Discovery 3 je použita nová konstrukce karosérie a rámu - Integrated Body-Frame™, která na silnici zajišťuje pohodlí, klidnou a bezpečnou jízdu, zatímco v terénu dosahuje mimořádných vlastností. Zcela nezávislé pérování spočívající na vzduchových pružinách zajišťuje přesné vedení vozidla na silnici a vysokou spolehlivost v terénu. Další patentovaný elektronický systém Terrain Response™ maximálně usnadňuje jízdu terénem nebo při zhoršených adhezních podmínkách. Řidič si jednoduše navolí otočným spínačem na středové konzole jeden z pěti režimů pro jízdu: buď zvolí univerzální řídící program pro jízdu na silnici, nebo program pro kluzké podmínky (tráva/štěrk/sníh), anebo vybere ze tři speciálních terénních režimů (bláto a vyjeté koleje, písek, kamení).

(red)


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Novou generaci Subaru Outback japonská automobilka odhalila na autosalonu v NewYorku, kde se představila s 2,4litrovým přeplňovaným boxerem pod kapotou. Ten ze sebe doluje 260 koní výkonu. V Evropě se podle všeho..

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..