Nový Lancer Evolution již na českém trhu

vloženo

Společnost M Motors CZ s.r.o. uvedla na českém trhu dlouho očekávanou novou generaci svého legendárního vozu – LANCER EVOLUTION.

Nový Lancer Evolution již na českém trhu Nový Lancer Evolution již na českém trhu

Své příznivce a fanoušky udržovala značka Mitsubishi Motors v napětí již od podzimu roku 2005, kdy na autosalonu v Tokiu představila nejprve studii Concept-X a v lednu 2007 v Detroitu další studii pod názvem Prototype-X, kterou mohli ostatně shlédnout i návštěvníci loňského autosalonu v Brně.

Nový Lancer Evolution
Nyní je nová generace – již desátá – na českém trhu. Stále je to EVOLUTION, stále je to čtyřdveřový závodní vůz, se kterým můžete i na běžné silnice, stále zahrnuje nejnovější technologie (tentokrát je to např. S-AWC), ale … je zcela nově zkonstruovaný (nejde o evoluci předchozích modelů), má plně integrovaný design (není to metoda postupných vylepšení předchozích modelů), má vyzrálejší přístup k požadavkům trhu, lépe využívá špičkové technologie pro ještě lepší jízdní vlastnosti, má nové ambice a vyzývá nové konkurenty. A tak není divu, že Mitsubishi Motors opouští numerickou příponu a nová generace bude známá „jen“ jako LANCER EVOLUTION.

Nejdůležitější fakta
karoserie vznikla v Mitsubishi Design Europe
má společný design se zcela novým Lancerem Sportsedan
v rámci rodiny Lancer je to první vůz s úplnou mřížkou „jet fighter“
450,5 cm dlouhá a 181 cm široká karoserie
rozvor 265 cm
torzní tuhost je vyšší o 39 % oproti předchozí generaci
tuhost v ohybu je vyšší o 64 % v porovnání s modelem Lancer Evolution IX
střešní panel, kapota, přední blatníky a rámová konstrukce zadního spoileru jsou z hliníku
skýtá ekvivalent až 9 airbagů
cílem je dosáhnout 5* v testech EURO-NCAP
nový motor 4B11 je o 12 kg lehčí než původní 4G63 a umožňuje tak snížit těžiště vozu
výkon motoru je 217 kW (295 k) při 6 500 ot/min
maximální rychlost dosahuje 242 km/h
v nabídce je s pětistupňovou manuální nebo dvouspojkovou automatizovanou převodovkou TC-SST, která dává možnost výběru mezi manuálním a automatickým režimem a možnost nastavení jízdního režimu: normal, sport nebo supersport
zavěšení přední nápravy: vzpěry MacPherson, vinuté pružiny
zavěšení zadní nápravy: nezávislé viceprvkové
super řízení pohonu všech kol (S-AWC): aktivní řízení stability (ASC), aktivní řízení stáčení (AYC), aktivní mezinápravový diferenciál (ACD) vybavený snímači pro ovládání brzd a snímači stáčivé rychlosti, sportovní ABS a AYC
výběr provozních režimů: asfalt, štěrk nebo sníh
dva stupně výbavy: GSR a MR, které se od sebe liší především sadou pro vysoký výkon, která obsahuje jednoplášťové tlumiče vibrací Bilstein, vinuté pružiny Eibach, 18“ hliníková kola BBS a dvoudílné přední kotoučové brzdy Brembo

Mitsubishi Motors plánuje roční prodej v Evropě 3 000 vozů (z toho 85 % s dvouspojkovou převodovkou TC-SST). Evolution by měl tvořit podle očekávání značky 6 % celkového objemu prodaných modelů Lancer.

Martin Krob, General Manager M Motors CZ s.r.o. uvedl: „Nová generace Evolution je stále tím sportovním dravcem, možná trochu komfortnějším, než jsme byli doposud zvyklí. Umožní nám tak oslovit širší skupinu zákazníků a počítáme s měsíčním prodejem 5-10 vozů.“ A dodal: „Nyní přicházíme s verzí GSR s manuální převodovkou. Verze MR s dvouspojkovou převodovkou TC-SST se začne prodávat v průběhu letošního podzimu.

Cenu vozu Lancer Evolution začíná na 1 149 900 Kč (vč. DPH).


 


Zdroj: mitsubishi-motors.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Mitsubishi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Lancer Evolution již na českém trhu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč