Nový Lancer Evolution již na českém trhu

vloženo

Společnost M Motors CZ s.r.o. uvedla na českém trhu dlouho očekávanou novou generaci svého legendárního vozu – LANCER EVOLUTION.

Nový Lancer Evolution již na českém trhu Nový Lancer Evolution již na českém trhu

Své příznivce a fanoušky udržovala značka Mitsubishi Motors v napětí již od podzimu roku 2005, kdy na autosalonu v Tokiu představila nejprve studii Concept-X a v lednu 2007 v Detroitu další studii pod názvem Prototype-X, kterou mohli ostatně shlédnout i návštěvníci loňského autosalonu v Brně.

Nový Lancer Evolution
Nyní je nová generace – již desátá – na českém trhu. Stále je to EVOLUTION, stále je to čtyřdveřový závodní vůz, se kterým můžete i na běžné silnice, stále zahrnuje nejnovější technologie (tentokrát je to např. S-AWC), ale … je zcela nově zkonstruovaný (nejde o evoluci předchozích modelů), má plně integrovaný design (není to metoda postupných vylepšení předchozích modelů), má vyzrálejší přístup k požadavkům trhu, lépe využívá špičkové technologie pro ještě lepší jízdní vlastnosti, má nové ambice a vyzývá nové konkurenty. A tak není divu, že Mitsubishi Motors opouští numerickou příponu a nová generace bude známá „jen“ jako LANCER EVOLUTION.

Nejdůležitější fakta
karoserie vznikla v Mitsubishi Design Europe
má společný design se zcela novým Lancerem Sportsedan
v rámci rodiny Lancer je to první vůz s úplnou mřížkou „jet fighter“
450,5 cm dlouhá a 181 cm široká karoserie
rozvor 265 cm
torzní tuhost je vyšší o 39 % oproti předchozí generaci
tuhost v ohybu je vyšší o 64 % v porovnání s modelem Lancer Evolution IX
střešní panel, kapota, přední blatníky a rámová konstrukce zadního spoileru jsou z hliníku
skýtá ekvivalent až 9 airbagů
cílem je dosáhnout 5* v testech EURO-NCAP
nový motor 4B11 je o 12 kg lehčí než původní 4G63 a umožňuje tak snížit těžiště vozu
výkon motoru je 217 kW (295 k) při 6 500 ot/min
maximální rychlost dosahuje 242 km/h
v nabídce je s pětistupňovou manuální nebo dvouspojkovou automatizovanou převodovkou TC-SST, která dává možnost výběru mezi manuálním a automatickým režimem a možnost nastavení jízdního režimu: normal, sport nebo supersport
zavěšení přední nápravy: vzpěry MacPherson, vinuté pružiny
zavěšení zadní nápravy: nezávislé viceprvkové
super řízení pohonu všech kol (S-AWC): aktivní řízení stability (ASC), aktivní řízení stáčení (AYC), aktivní mezinápravový diferenciál (ACD) vybavený snímači pro ovládání brzd a snímači stáčivé rychlosti, sportovní ABS a AYC
výběr provozních režimů: asfalt, štěrk nebo sníh
dva stupně výbavy: GSR a MR, které se od sebe liší především sadou pro vysoký výkon, která obsahuje jednoplášťové tlumiče vibrací Bilstein, vinuté pružiny Eibach, 18“ hliníková kola BBS a dvoudílné přední kotoučové brzdy Brembo

Mitsubishi Motors plánuje roční prodej v Evropě 3 000 vozů (z toho 85 % s dvouspojkovou převodovkou TC-SST). Evolution by měl tvořit podle očekávání značky 6 % celkového objemu prodaných modelů Lancer.

Martin Krob, General Manager M Motors CZ s.r.o. uvedl: „Nová generace Evolution je stále tím sportovním dravcem, možná trochu komfortnějším, než jsme byli doposud zvyklí. Umožní nám tak oslovit širší skupinu zákazníků a počítáme s měsíčním prodejem 5-10 vozů.“ A dodal: „Nyní přicházíme s verzí GSR s manuální převodovkou. Verze MR s dvouspojkovou převodovkou TC-SST se začne prodávat v průběhu letošního podzimu.

Cenu vozu Lancer Evolution začíná na 1 149 900 Kč (vč. DPH).


 


Zdroj: mitsubishi-motors.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Mitsubishi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Lancer Evolution již na českém trhu

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.02.2019
Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře
18.02.2019
Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV
14.02.2019
BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition
11.02.2019
Test ojetiny: Renault Mégane – než přišel pád
10.02.2019
Jedna reflexní vesta nemusí ve voze stačit
08.02.2019
Test: Peugeot 508 GT - bude z krasavce bestseller?
07.02.2019
Volkswagen Passat po faceliftu dostal nový diesel
06.02.2019
Interiér Škody Kamiq odhalen, vládne mu plovoucí displej
05.02.2019
Modernizovaný Ford Mondeo je tady, dokonce jako hybrid
04.02.2019
Přijíždí nový Renault Megane R.S. ve verzi Trophy
31.01.2019
Test ojetiny: Peugeot 207 – často přehlížené lvíče
30.01.2019
Nový Renault Clio je tady, mrkněte na fotky
29.01.2019
Test: Kia Sportage 2.0 CRDi SCR MHEV 4x4 8AT GT Line
28.01.2019
Na Kiu ProCeed Shooting brake půl milionu nestačí
23.01.2019
Volkswagen Touareg dostal nové motory, V6 TSI a V8 TDI
20.01.2019
Škoda Scala v prodeji, připravte si alespoň 369 900 Kč
14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu