NOVÝ JUMPY, C2 ENTREPRISE A BERLINGO XTR: JARNÍ TRUMFY ZNAČKY CITROËN

vloženo

Ilustrační foto k článku NOVÝ JUMPY, C2 ENTREPRISE A BERLINGO XTR: JARNÍ TRUMFY ZNAČKY CITROËN Jaro ve stylu Citroën přináší tři zajímavé novinky. CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. v březnu 2004 představí facelift oblíbeného modelu Jumpy, který tradiční nabídku dodávkových verzí a polo kombi N1 rozšíří o čistě osobní minivan pro 8 až 9 cestujících. Nová užitková verze modelu C2 nahradí v paletě užitkových vozů Citroën úspěšné Saxo Entreprise. A do třetice - zákazníkům, kteří potřebují praktický osobní vůz se zvýšenou průchodnosti terénem, je určeno nové Berlingo XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu. NOVÝ JUMPY: VŠEUMĚL V NOVÉM HÁVU Prodej modelu Jumpy na českém trhu se v roce 2003 oproti předcházejícímu roku téměř zdvojnásobil. Nová generace této úspěšné modelové řady jistě i nadále dokáže přesvědčit stále rostoucí počet zákazníků o svých četných kvalitách. Základní struktura modelové řady nadále zahrnuje dvě nejoblíbenější varianty - uzavřenou dodávku pro přepravu zboží a polokombi FlexiVan pro současnou přepravu osob a nákladu. Nabídka nového Jumpyho však byla rozšířena i o ryze osobní devítimístnou verzi Combi Comfort. Zákazník si nyní může vybrat ze tří vznětových motorů spojujících výkon, úspornost i šetrnost k životnímu prostředí. Základní motor 1.9 D o maximálním výkonu 51 kW (71 k) je vhodný pro dopravce na dlouhých cestách, kterým záleží především na dokonalé spolehlivosti vozidla i a kontrolu výdajů spojených s jeho provozem. Silné motory 2.0 HDi s výkony 70 kW (95 k) a 80 kW (110 k) poskytují robustní výkon pro častou přepravu na hranici užitečné hmotnosti vozidla a novému Jumpy propůjčují dynamické vlastnosti bez ohledu na zatížení. C2 ENTREPRISE: MALÝ VELKÝ POMOCNÍK Úspěšný model Citroën Saxo Entreprise se do paměti zákazníků zapsal příznivým poměrem mezi užitnou hodnotou a pořizovacími náklady, hospodárností provozu i vysokou mírou cestovního pohodlí. Štafetu Saxa v nabídce užitkových vozů značky Citroën nyní přebírá užitková verze modelu C2 nabízená pod zavedeným obchodním názvem Entreprise. Nákladový prostor C2 Entreprise s objemem až 840 dm3 je zcela rovný a zakončen vysokou dělicí přepážkou. Užitečná hmotnost se pohybuje mezi 394 a 408 kg dle motoru - zákazník má na výběr mezi osvědčeným zážehovým motorem 1.1i (44 kW / 61 k) a mimořádně úsporným dieselem 1.4 HDi (50 kW / 70 k). Užitková verze C2 přebírá dynamický styl osobního automobilu, jízdní kvality i přednosti co se pohodlí a bezpečnosti týká. Samozřejmostí jsou pro něj variabilní posilovač řízení, palubní počítač, centrální zamykání nebo čelní airbagy. Model C2 Entreprise je vybaven systémem automatického zamykání dveří a víka nákladového prostoru za jízdy, což přispívá k vyšší bezpečnosti provozu především ve městském prostředí. Citroën C2 Entreprise se jistě bude těšit zájmu především ze strany drobných podnikatelů, přestože nalezne uplatnění i jako pohotovostní automobil ve vozovém parku velkých společností. BERLINGO XTR: PO VŠECH CESTÁCH, BEZ OMEZENÍ Mezi specifická přání klientů patří poptávka po verzi modelu Berlingo se zvýšenou průchodností náročnějším terénem, pro použití například v horských oblastech. Odpovědí Citroënu je uvedení specifického modelu XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu. Vnějším vzhledem se Berlingo XTR odlišuje od "běžných" verzí na první pohled. Připomíná klasické sportovně užitkové vozy (SUV) - především světlou výškou zvýšenou o 30 mm, rozšířenou maskou chladiče a výrazným plechovým krytem pod motorem. Tyto praktické a současně elegantní úpravy chrání spolu podvozek vozidla před poškozením při průjezdu bahnitým nebo kamenitým terénem. Nová verze Berlinga nabídne netušené možnosti pro aktivní prožití volného času i rozšířenou funkčnost pro profesionální využití. Tomu odpovídá i výbava, která již ve standardu nabídne posuvné dveře na levé i pravé straně, přední mlhové světlomety nebo výškově nastavitelný volant potažený kůží. Zákazník bude moci zvolit mezi zážehovým motorem 1.6i 16V (80 kW / 110 k) nebo oblíbeným dieselem 2.0 HDi (66 kW / 90 k). Zdroj: CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč