NOVÝ JUMPY, C2 ENTREPRISE A BERLINGO XTR: JARNÍ TRUMFY ZNAČKY CITROËN

vloženo

Ilustrační foto k článku NOVÝ JUMPY, C2 ENTREPRISE A BERLINGO XTR: JARNÍ TRUMFY ZNAČKY CITROËN Jaro ve stylu Citroën přináší tři zajímavé novinky. CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. v březnu 2004 představí facelift oblíbeného modelu Jumpy, který tradiční nabídku dodávkových verzí a polo kombi N1 rozšíří o čistě osobní minivan pro 8 až 9 cestujících. Nová užitková verze modelu C2 nahradí v paletě užitkových vozů Citroën úspěšné Saxo Entreprise. A do třetice - zákazníkům, kteří potřebují praktický osobní vůz se zvýšenou průchodnosti terénem, je určeno nové Berlingo XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu. NOVÝ JUMPY: VŠEUMĚL V NOVÉM HÁVU Prodej modelu Jumpy na českém trhu se v roce 2003 oproti předcházejícímu roku téměř zdvojnásobil. Nová generace této úspěšné modelové řady jistě i nadále dokáže přesvědčit stále rostoucí počet zákazníků o svých četných kvalitách. Základní struktura modelové řady nadále zahrnuje dvě nejoblíbenější varianty - uzavřenou dodávku pro přepravu zboží a polokombi FlexiVan pro současnou přepravu osob a nákladu. Nabídka nového Jumpyho však byla rozšířena i o ryze osobní devítimístnou verzi Combi Comfort. Zákazník si nyní může vybrat ze tří vznětových motorů spojujících výkon, úspornost i šetrnost k životnímu prostředí. Základní motor 1.9 D o maximálním výkonu 51 kW (71 k) je vhodný pro dopravce na dlouhých cestách, kterým záleží především na dokonalé spolehlivosti vozidla i a kontrolu výdajů spojených s jeho provozem. Silné motory 2.0 HDi s výkony 70 kW (95 k) a 80 kW (110 k) poskytují robustní výkon pro častou přepravu na hranici užitečné hmotnosti vozidla a novému Jumpy propůjčují dynamické vlastnosti bez ohledu na zatížení. C2 ENTREPRISE: MALÝ VELKÝ POMOCNÍK Úspěšný model Citroën Saxo Entreprise se do paměti zákazníků zapsal příznivým poměrem mezi užitnou hodnotou a pořizovacími náklady, hospodárností provozu i vysokou mírou cestovního pohodlí. Štafetu Saxa v nabídce užitkových vozů značky Citroën nyní přebírá užitková verze modelu C2 nabízená pod zavedeným obchodním názvem Entreprise. Nákladový prostor C2 Entreprise s objemem až 840 dm3 je zcela rovný a zakončen vysokou dělicí přepážkou. Užitečná hmotnost se pohybuje mezi 394 a 408 kg dle motoru - zákazník má na výběr mezi osvědčeným zážehovým motorem 1.1i (44 kW / 61 k) a mimořádně úsporným dieselem 1.4 HDi (50 kW / 70 k). Užitková verze C2 přebírá dynamický styl osobního automobilu, jízdní kvality i přednosti co se pohodlí a bezpečnosti týká. Samozřejmostí jsou pro něj variabilní posilovač řízení, palubní počítač, centrální zamykání nebo čelní airbagy. Model C2 Entreprise je vybaven systémem automatického zamykání dveří a víka nákladového prostoru za jízdy, což přispívá k vyšší bezpečnosti provozu především ve městském prostředí. Citroën C2 Entreprise se jistě bude těšit zájmu především ze strany drobných podnikatelů, přestože nalezne uplatnění i jako pohotovostní automobil ve vozovém parku velkých společností. BERLINGO XTR: PO VŠECH CESTÁCH, BEZ OMEZENÍ Mezi specifická přání klientů patří poptávka po verzi modelu Berlingo se zvýšenou průchodností náročnějším terénem, pro použití například v horských oblastech. Odpovědí Citroënu je uvedení specifického modelu XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu. Vnějším vzhledem se Berlingo XTR odlišuje od "běžných" verzí na první pohled. Připomíná klasické sportovně užitkové vozy (SUV) - především světlou výškou zvýšenou o 30 mm, rozšířenou maskou chladiče a výrazným plechovým krytem pod motorem. Tyto praktické a současně elegantní úpravy chrání spolu podvozek vozidla před poškozením při průjezdu bahnitým nebo kamenitým terénem. Nová verze Berlinga nabídne netušené možnosti pro aktivní prožití volného času i rozšířenou funkčnost pro profesionální využití. Tomu odpovídá i výbava, která již ve standardu nabídne posuvné dveře na levé i pravé straně, přední mlhové světlomety nebo výškově nastavitelný volant potažený kůží. Zákazník bude moci zvolit mezi zážehovým motorem 1.6i 16V (80 kW / 110 k) nebo oblíbeným dieselem 2.0 HDi (66 kW / 90 k). Zdroj: CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule