Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem

vloženo

Konečně nadešel čas uvedení dosud nejsportovnější verze modelu Nissan JUKE. Nová verze RS přináší vyšší výkon, ostřejší naladění podvozku, účinnější brzdy i nadstandardní vybavení. Jde o ještě extrémnější a vyladěnější provedení mnohokrát oceněného crossoveru značky Nissan.

Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem

Divize NISMO navazuje na kořeny značky NISSAN a přináší na trh to nejlepší ze značky Nissan. Vše začalo ve 30. letech minulého století, kdy se skupina odvážných techniků s vášní pro motoristický sport ve svém volném čase pustila do předělávání klasických vozů na závodní speciály. Od té doby získala značka Nismo na síle a v přímém souboji porazila i spoustu renomovaných a často i známějších značek (například NISSAN GT-R Nismo GT3 v roce 2011 vyhrál Mistrovství světa jezdců FIA GT1). Dnes logo NISMO znamená především něco výjimečného - nejen vysoký výkon, ale také nadčasový design.


Nejde nám ale jen o maximální výkon. Motorem našeho snažení je i představa, že si radost z vlastnictví a řízení vozu NISMO bude moci prožít opravdu každý - řidič, který dlouhodobě hledá nejvyšší kvalitu, i nadšený milovník silných vozů.

Vůz byl zkonstruován s užitím rozsáhlých zkušeností divize NISMO v oblasti motoristického sportu z celého světa. Model JUKE NISMO RS je vybaven motorem DIG-T o objemu 1,6 litru, který dosahuje výkonu 218 k (160 kW). Točivý moment u verzí s pohonem přední nápravy a manuální převodovkou dosahuje 280 Nm. Provedení s poháněnými předními koly navíc disponuje diferenciálem s omezenou svorností (LSD) na přední nápravě. Verze s pohonem všech čtyř kol má ve standardní výbavě vyspělý systém vektorování točivého momentu značky Nissan spolu s převodovkou Nissan Xtronic, vyvine 250 Nm točivého momentu a standardně je osazena řadícími pádly umístěnými pod volantem.

Mezi další zdokonalení související s vyladěním výkonu motoru patří důmyslné zesílení karoserie, které zvyšuje její torzní tuhost, a účinnější brzdný systém s většími kotouči, než jaké nabízí standardní model NISMO. Řadu dynamických vylepšení uzavírají vyladěné odpružení a tlumiče.

JUKE NISMO RS, 218 k (260 Nm) - MT6 2WD, metalická barva - 574 000 Kč
JUKE NISMO RS, 214 k (250 Nm) - Xtronic 4WD, metalická barva - 653 000 Kč
Sedadla Recaro - 41 100 Kč
Sada Techno (xenony, AVM a Safety Shield) - 33 000 Kč

Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit