Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem

vloženo

Konečně nadešel čas uvedení dosud nejsportovnější verze modelu Nissan JUKE. Nová verze RS přináší vyšší výkon, ostřejší naladění podvozku, účinnější brzdy i nadstandardní vybavení. Jde o ještě extrémnější a vyladěnější provedení mnohokrát oceněného crossoveru značky Nissan.

Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem

Divize NISMO navazuje na kořeny značky NISSAN a přináší na trh to nejlepší ze značky Nissan. Vše začalo ve 30. letech minulého století, kdy se skupina odvážných techniků s vášní pro motoristický sport ve svém volném čase pustila do předělávání klasických vozů na závodní speciály. Od té doby získala značka Nismo na síle a v přímém souboji porazila i spoustu renomovaných a často i známějších značek (například NISSAN GT-R Nismo GT3 v roce 2011 vyhrál Mistrovství světa jezdců FIA GT1). Dnes logo NISMO znamená především něco výjimečného - nejen vysoký výkon, ale také nadčasový design.


Nejde nám ale jen o maximální výkon. Motorem našeho snažení je i představa, že si radost z vlastnictví a řízení vozu NISMO bude moci prožít opravdu každý - řidič, který dlouhodobě hledá nejvyšší kvalitu, i nadšený milovník silných vozů.

Vůz byl zkonstruován s užitím rozsáhlých zkušeností divize NISMO v oblasti motoristického sportu z celého světa. Model JUKE NISMO RS je vybaven motorem DIG-T o objemu 1,6 litru, který dosahuje výkonu 218 k (160 kW). Točivý moment u verzí s pohonem přední nápravy a manuální převodovkou dosahuje 280 Nm. Provedení s poháněnými předními koly navíc disponuje diferenciálem s omezenou svorností (LSD) na přední nápravě. Verze s pohonem všech čtyř kol má ve standardní výbavě vyspělý systém vektorování točivého momentu značky Nissan spolu s převodovkou Nissan Xtronic, vyvine 250 Nm točivého momentu a standardně je osazena řadícími pádly umístěnými pod volantem.

Mezi další zdokonalení související s vyladěním výkonu motoru patří důmyslné zesílení karoserie, které zvyšuje její torzní tuhost, a účinnější brzdný systém s většími kotouči, než jaké nabízí standardní model NISMO. Řadu dynamických vylepšení uzavírají vyladěné odpružení a tlumiče.

JUKE NISMO RS, 218 k (260 Nm) - MT6 2WD, metalická barva - 574 000 Kč
JUKE NISMO RS, 214 k (250 Nm) - Xtronic 4WD, metalická barva - 653 000 Kč
Sedadla Recaro - 41 100 Kč
Sada Techno (xenony, AVM a Safety Shield) - 33 000 Kč

Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.02.2018
Třetí generace Citroënu Berlingo oficiálně, je to rodinný ideál
14.02.2018
Nové BMW X4 je lehčí a nižší
09.02.2018
Ford KA+ nově jako crossover v provedení Active
08.02.2018
Modernizace Škody Fabia vzala diesely a přinesla nové vychytávky
06.02.2018
Nový Mercedes-Benz A je větší a inteligentnější
05.02.2018
Je rychlejší Seat Leon Cupra nebo oštěp Barbory Špotákové?
03.02.2018
Peugeot 308 bude mít osmistupňový automat, připlatíte za něj 55 tisíc
02.02.2018
Hyundai odhalil design nového Santa Fe
01.02.2018
Malé městské SUV Škoda již příští rok
30.01.2018
Test ojetiny: Citroën C1 – nejspolehlivější citroën má základ v toyotě
29.01.2018
Test: Volkswagen Polo 1.0 TSI - nejlepší mále auto?
27.01.2018
Bentley Bentayga dostane sportovní osmiválec
25.01.2018
Kia Rio GT-Line přinese sportovní vzhled, nic jiného nečekejte
21.01.2018
Mercedes-AMG CLS 53 je mild hybrid, stovku umí za 4,5 sekundy
19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition
16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout