Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem

vloženo

Konečně nadešel čas uvedení dosud nejsportovnější verze modelu Nissan JUKE. Nová verze RS přináší vyšší výkon, ostřejší naladění podvozku, účinnější brzdy i nadstandardní vybavení. Jde o ještě extrémnější a vyladěnější provedení mnohokrát oceněného crossoveru značky Nissan.

Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem

Divize NISMO navazuje na kořeny značky NISSAN a přináší na trh to nejlepší ze značky Nissan. Vše začalo ve 30. letech minulého století, kdy se skupina odvážných techniků s vášní pro motoristický sport ve svém volném čase pustila do předělávání klasických vozů na závodní speciály. Od té doby získala značka Nismo na síle a v přímém souboji porazila i spoustu renomovaných a často i známějších značek (například NISSAN GT-R Nismo GT3 v roce 2011 vyhrál Mistrovství světa jezdců FIA GT1). Dnes logo NISMO znamená především něco výjimečného - nejen vysoký výkon, ale také nadčasový design.


Nejde nám ale jen o maximální výkon. Motorem našeho snažení je i představa, že si radost z vlastnictví a řízení vozu NISMO bude moci prožít opravdu každý - řidič, který dlouhodobě hledá nejvyšší kvalitu, i nadšený milovník silných vozů.

Vůz byl zkonstruován s užitím rozsáhlých zkušeností divize NISMO v oblasti motoristického sportu z celého světa. Model JUKE NISMO RS je vybaven motorem DIG-T o objemu 1,6 litru, který dosahuje výkonu 218 k (160 kW). Točivý moment u verzí s pohonem přední nápravy a manuální převodovkou dosahuje 280 Nm. Provedení s poháněnými předními koly navíc disponuje diferenciálem s omezenou svorností (LSD) na přední nápravě. Verze s pohonem všech čtyř kol má ve standardní výbavě vyspělý systém vektorování točivého momentu značky Nissan spolu s převodovkou Nissan Xtronic, vyvine 250 Nm točivého momentu a standardně je osazena řadícími pádly umístěnými pod volantem.

Mezi další zdokonalení související s vyladěním výkonu motoru patří důmyslné zesílení karoserie, které zvyšuje její torzní tuhost, a účinnější brzdný systém s většími kotouči, než jaké nabízí standardní model NISMO. Řadu dynamických vylepšení uzavírají vyladěné odpružení a tlumiče.

JUKE NISMO RS, 218 k (260 Nm) - MT6 2WD, metalická barva - 574 000 Kč
JUKE NISMO RS, 214 k (250 Nm) - Xtronic 4WD, metalická barva - 653 000 Kč
Sedadla Recaro - 41 100 Kč
Sada Techno (xenony, AVM a Safety Shield) - 33 000 Kč

Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem Fotografie k článku Nový Juke NISMO RS bere showroomy útokem
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.08.2018
Volkswagen Grand California je revolučním kempingovým vozem s koupelnou
14.08.2018
Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory
12.08.2018
Test ojetiny: Mitsubishi ASX 1.6 DI-D 4WD (video)
10.08.2018
Test ojetiny: Peugeot 307 – řada variant a příznivé ceny
07.08.2018
Test: Mitsubishi ASX Black Edition - když chcete víc za málo
06.08.2018
Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč
04.08.2018
Na omlazený model Škoda Fabia čtvrt milionu korun nestačí
03.08.2018
Nová Honda CR-V má české ceny, konkurenci zatápí bohatou výbavou
02.08.2018
Škoda Karoq se rychle rozmnožuje - dnes tu máme verzi Sportline
01.08.2018
Škoda Karoq Scout je tady a vypadá skvěle
31.07.2018
BMW X2 25d xDrive - Více stylu, méně BMW
30.07.2018
Přijíždí Hyundai Kona v limitované edici Iron Man
29.07.2018
Falešný poplach: dieselové motory jsou v ČR stále v hledáčku kupujících
29.07.2018
Test ojetiny: Kia Sportage 1.7 CRDi 85 kW 2WD (video)
26.07.2018
Test ojetiny: Audi A6 – ve hře díky nadčasovým tvarům
25.07.2018
Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8
23.07.2018
Volkswagen Amarok V6 zvládá terén dobře
20.07.2018
Rain Man s mobilem: Jsem výborný řidič
18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů