Nový Hyundai H-1 má velké ambice

vloženo

Nová generace lehkého užitkového vozu Hyundai H-1 vstoupila na český trh a má velkou šanci mezi zavedenou evropskou konkurencí uspět.

Nový Hyundai H-1 má velké ambice Nový Hyundai H-1 má velké ambice

DELŠÍ, ŠIRŠÍ, VYŠŠÍ
Aby také ne. Atraktivní design jednoprostorové karoserie H-1 s dvojicí bočních posuvných dveří, rozměrnou maskou a s velkými vertikálně orientovanými světlomety či výraznými prolisy nad koly výrazně převyšuje předešlé provedení. Navíc tato novinka značky Hyundai, jež se evropské veřejnosti představila na amsterodamské výstavě European Road Transport Show 2007, povyrostla do všech směrů. Díky délce 5125 mm, šírce 1920 mm, výšce 1925 mm (užitková verze je o 10 mm vyšší) a rozvoru 3200 mm zaručuje dostatečně prostornou kabinu pro osm cestujících, nebo pro přepravovaný náklad.

TŘI PROVEDENÍ
Nová H-1 přichází ve třech provedeních. První dvě jsou užitková s jednou či dvěma řadami sedadel, které nabízejí objem nákladového prostoru 4310 litrů, resp. 2500 l, a užitné zatížení pohybující se podle výbavy kolem jedné tuny. My jsme měli možnost vyzkoušet třetí (osobní) verzi se třemi řadami pohodlných sedadel.

VÝRAZNÉ ZMĚNY V INTERIÉRU
Kompletně přepracovaný vnitřek působí útulně a vévodí mu moderně střižená palubní deska s řadicí pákou na středovém panelu, kvalitní materiály a příkladné zpracování. Interiér nabízí také nespočet praktických odkládacích přihrádek (dvě schránky před spolujezdcem), samostatné vytápění přední i zadní části vozu a celou řadu dalších komfortních prvků, včetně litých kol. Pro snadnější nastupování na zadní sedadla, za nimiž se nachází dostatečně velký zavazadelník s objemem 850 l, je druhá řada posuvná.

ZAJÍMAVÁ KOMBINOVANÁ SPOTŘEBA!
Pro pohon nového Hyundaie H-1 byl vybrán nový řadový čtyřválcový turbodiesel 2,5 CRDi VGT s přímým vysokotlakým vstřikováním nafty common rail a variabilní geometrií lopatek turbodmychadla, jenž disponuje výkonem 125 kW (170 k) při 3800 ot.min-1 a maximálním točivým momentem 392 Nm při 2000 ot.min-1. Agregát je výborně odhlučněný a pozvolný zátah od nižších otáček příjemný. Hyundai H-1 s ním jede až 180 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí 8,5 l nafty na 100 km a nádrž na 75 l zajišťuje velmi dobrý dojezd. Při krátkém svezení jsme měli možnost ocenit také změny na podvozku, zvyšující pohodlí cestování, nebo poloměr otáčení 5,6 m, zlepšující manipulaci s vozem v městském provozu.

Nový Hyundai H-1 přichází na český trh právě v těchto dnech.




Zdroj: hyundai.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Huyndai Tucson N Line - hezčí a sportovnější SUV z Česka

Huyndai Tucson N Line - hezčí a sportovnější SUV z Česka

Hyundai Motor rozšiřuje nabídku atraktivních verzí N Line na evropském trhu o nový Tucson N Line, který je zároveň prvním SUV se sportovním vzhledem a jízdními vlastnostmi N Line. Nový model kombinuje ikonickou..

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Korejská automobilka ukázala zcela první fotografie nového modelu Sonata. Osmá generace Sonaty vystřídá po pěti letech..

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

Byly doby, kdy navigace v autě byly mnohem oblíbenější než dnes. S příchodem chytrých telefonů s velkými displeji, a..

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Korejský model Tacuma nejprve vyjel pod značkou Daewoo, když však korejskou fabriku koupil Chevrolet, dostal vůz na..

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Do konce roku 2022 Škoda představí více než 30 nových modelů. Novinka v podobě modelu Kamiq chce oslovit mladší..