Nový Hyundai H-1 má velké ambice

vloženo

Nová generace lehkého užitkového vozu Hyundai H-1 vstoupila na český trh a má velkou šanci mezi zavedenou evropskou konkurencí uspět.

Nový Hyundai H-1 má velké ambice Nový Hyundai H-1 má velké ambice

DELŠÍ, ŠIRŠÍ, VYŠŠÍ
Aby také ne. Atraktivní design jednoprostorové karoserie H-1 s dvojicí bočních posuvných dveří, rozměrnou maskou a s velkými vertikálně orientovanými světlomety či výraznými prolisy nad koly výrazně převyšuje předešlé provedení. Navíc tato novinka značky Hyundai, jež se evropské veřejnosti představila na amsterodamské výstavě European Road Transport Show 2007, povyrostla do všech směrů. Díky délce 5125 mm, šírce 1920 mm, výšce 1925 mm (užitková verze je o 10 mm vyšší) a rozvoru 3200 mm zaručuje dostatečně prostornou kabinu pro osm cestujících, nebo pro přepravovaný náklad.

TŘI PROVEDENÍ
Nová H-1 přichází ve třech provedeních. První dvě jsou užitková s jednou či dvěma řadami sedadel, které nabízejí objem nákladového prostoru 4310 litrů, resp. 2500 l, a užitné zatížení pohybující se podle výbavy kolem jedné tuny. My jsme měli možnost vyzkoušet třetí (osobní) verzi se třemi řadami pohodlných sedadel.

VÝRAZNÉ ZMĚNY V INTERIÉRU
Kompletně přepracovaný vnitřek působí útulně a vévodí mu moderně střižená palubní deska s řadicí pákou na středovém panelu, kvalitní materiály a příkladné zpracování. Interiér nabízí také nespočet praktických odkládacích přihrádek (dvě schránky před spolujezdcem), samostatné vytápění přední i zadní části vozu a celou řadu dalších komfortních prvků, včetně litých kol. Pro snadnější nastupování na zadní sedadla, za nimiž se nachází dostatečně velký zavazadelník s objemem 850 l, je druhá řada posuvná.

ZAJÍMAVÁ KOMBINOVANÁ SPOTŘEBA!
Pro pohon nového Hyundaie H-1 byl vybrán nový řadový čtyřválcový turbodiesel 2,5 CRDi VGT s přímým vysokotlakým vstřikováním nafty common rail a variabilní geometrií lopatek turbodmychadla, jenž disponuje výkonem 125 kW (170 k) při 3800 ot.min-1 a maximálním točivým momentem 392 Nm při 2000 ot.min-1. Agregát je výborně odhlučněný a pozvolný zátah od nižších otáček příjemný. Hyundai H-1 s ním jede až 180 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí 8,5 l nafty na 100 km a nádrž na 75 l zajišťuje velmi dobrý dojezd. Při krátkém svezení jsme měli možnost ocenit také změny na podvozku, zvyšující pohodlí cestování, nebo poloměr otáčení 5,6 m, zlepšující manipulaci s vozem v městském provozu.

Nový Hyundai H-1 přichází na český trh právě v těchto dnech.




Zdroj: hyundai.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up