Nový Hyundai H-1 má velké ambice

07. 05. 2008
Sdílet článek

Nová generace lehkého užitkového vozu Hyundai H-1 vstoupila na český trh a má velkou šanci mezi zavedenou evropskou konkurencí uspět.

DELŠÍ, ŠIRŠÍ, VYŠŠÍ
Aby také ne. Atraktivní design jednoprostorové karoserie H-1 s dvojicí bočních posuvných dveří, rozměrnou maskou a s velkými vertikálně orientovanými světlomety či výraznými prolisy nad koly výrazně převyšuje předešlé provedení. Navíc tato novinka značky Hyundai, jež se evropské veřejnosti představila na amsterodamské výstavě European Road Transport Show 2007, povyrostla do všech směrů. Díky délce 5125 mm, šírce 1920 mm, výšce 1925 mm (užitková verze je o 10 mm vyšší) a rozvoru 3200 mm zaručuje dostatečně prostornou kabinu pro osm cestujících, nebo pro přepravovaný náklad.

TŘI PROVEDENÍ
Nová H-1 přichází ve třech provedeních. První dvě jsou užitková s jednou či dvěma řadami sedadel, které nabízejí objem nákladového prostoru 4310 litrů, resp. 2500 l, a užitné zatížení pohybující se podle výbavy kolem jedné tuny. My jsme měli možnost vyzkoušet třetí (osobní) verzi se třemi řadami pohodlných sedadel.

VÝRAZNÉ ZMĚNY V INTERIÉRU
Kompletně přepracovaný vnitřek působí útulně a vévodí mu moderně střižená palubní deska s řadicí pákou na středovém panelu, kvalitní materiály a příkladné zpracování. Interiér nabízí také nespočet praktických odkládacích přihrádek (dvě schránky před spolujezdcem), samostatné vytápění přední i zadní části vozu a celou řadu dalších komfortních prvků, včetně litých kol. Pro snadnější nastupování na zadní sedadla, za nimiž se nachází dostatečně velký zavazadelník s objemem 850 l, je druhá řada posuvná.

ZAJÍMAVÁ KOMBINOVANÁ SPOTŘEBA!
Pro pohon nového Hyundaie H-1 byl vybrán nový řadový čtyřválcový turbodiesel 2,5 CRDi VGT s přímým vysokotlakým vstřikováním nafty common rail a variabilní geometrií lopatek turbodmychadla, jenž disponuje výkonem 125 kW (170 k) při 3800 ot.min-1 a maximálním točivým momentem 392 Nm při 2000 ot.min-1. Agregát je výborně odhlučněný a pozvolný zátah od nižších otáček příjemný. Hyundai H-1 s ním jede až 180 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí 8,5 l nafty na 100 km a nádrž na 75 l zajišťuje velmi dobrý dojezd. Při krátkém svezení jsme měli možnost ocenit také změny na podvozku, zvyšující pohodlí cestování, nebo poloměr otáčení 5,6 m, zlepšující manipulaci s vozem v městském provozu.

Nový Hyundai H-1 přichází na český trh právě v těchto dnech.




Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

BMW Řada 5

Rok výroby 2020

849 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

899 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

719 000 Kč