Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí

vloženo

Focus ještě koncem roku prodával dvě generace zároveň. Předchozí generaci nabízel pouze v s dvojicí motorů s jedinou výbavou ve dvou karosářských provedeních. Díky tomu jste mohli tento model pořídit již za 279.900 Kč. Tomu je konec. V nabídce zůstává pouze současná verze, která ovšem zlevnila a nabízí široké možnosti volby. Nově se pod kapotou Focuse objevil litrový přeplňovaný čtyřválec EcoBoost.

Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí

Ford Focus Classic se dobře prodával. Po skončení prodejů musí automobilka udržet prodeje Focusu a tak přichází zlevnění současného "nového" Focusu (u pětidveřové karoserie hatchback a čtyřdveřového sedanu se cena snížila plošně o 16.000 Kč, u verze kombi dokonce o 20.000 Kč). Za 329.990 Kč pořídíte pětidveřový hatchback vybavený zážehovou 1.6 Ti-VCT o výkonu 63 kW v základní výbavě Trend. Za silnější 77 kW verzi je nutné připlatit 10.000 Kč, přičemž ještě silnější varianta jedna-šestky s 92 kW přijde na dalších 28.000 Kč. Všechny vyjmenované výkonnostní verze jsou spojené s manuální pětirychlostní převodovkou.


Novinkou v ceníku Focuse je litrový přeplňovaný tříválec EcoBoost s maximálním výkonem 92 kW, který přijde ve výbavě Trend na 377.990 Kč, což je 48.000 Kč více než stojí základní 1.6 Ti-VCT (zde je nutné zmínit, že žádná jiná značka nemá v nižší střední třídě vůz poháněný litrovým tříválcem. Ford udává u tohoto motoru průměrnou spotřebu rovných pět litrů na 100 kilometrů (u sedanu a kombi je spotřeba o desetinku vyšší).

Nejlevnější diesel v podobě šestnáctistovky Duratorq TDCi o výkonu 70 kW přijde nejméně na 394.990 Kč. Za silnější 85 kW verzi je nutné připlatit 28.000 Kč. Vznětový dvoulitr je k dispozici až s druhou výbavou Titanium, přičemž je nabízen pouze v jediné výkonnostní verzi 103 kW. Silnější 120 kW dvoulitr z nabídky úplně vymizel.

Základní pohonnou jednotkou dlouhé verze kombi je benzínová jedna-šestka o výkonu 77 kW, která ve spojení s výbavou Trend přijde na 369.990 Kč. Kombi je vždy oproti pětidveřovému hatchbacku dražší o 30.000 Kč.

Ford, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.08.2018
Volkswagen Grand California je revolučním kempingovým vozem s koupelnou
14.08.2018
Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory
12.08.2018
Test ojetiny: Mitsubishi ASX 1.6 DI-D 4WD (video)
10.08.2018
Test ojetiny: Peugeot 307 – řada variant a příznivé ceny
07.08.2018
Test: Mitsubishi ASX Black Edition - když chcete víc za málo
06.08.2018
Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč
04.08.2018
Na omlazený model Škoda Fabia čtvrt milionu korun nestačí
03.08.2018
Nová Honda CR-V má české ceny, konkurenci zatápí bohatou výbavou
02.08.2018
Škoda Karoq se rychle rozmnožuje - dnes tu máme verzi Sportline
01.08.2018
Škoda Karoq Scout je tady a vypadá skvěle
31.07.2018
BMW X2 25d xDrive - Více stylu, méně BMW
30.07.2018
Přijíždí Hyundai Kona v limitované edici Iron Man
29.07.2018
Falešný poplach: dieselové motory jsou v ČR stále v hledáčku kupujících
29.07.2018
Test ojetiny: Kia Sportage 1.7 CRDi 85 kW 2WD (video)
26.07.2018
Test ojetiny: Audi A6 – ve hře díky nadčasovým tvarům
25.07.2018
Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8
23.07.2018
Volkswagen Amarok V6 zvládá terén dobře
20.07.2018
Rain Man s mobilem: Jsem výborný řidič
18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů