Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí

vloženo

Focus ještě koncem roku prodával dvě generace zároveň. Předchozí generaci nabízel pouze v s dvojicí motorů s jedinou výbavou ve dvou karosářských provedeních. Díky tomu jste mohli tento model pořídit již za 279.900 Kč. Tomu je konec. V nabídce zůstává pouze současná verze, která ovšem zlevnila a nabízí široké možnosti volby. Nově se pod kapotou Focuse objevil litrový přeplňovaný čtyřválec EcoBoost.

Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Ford Focus Classic se dobře prodával. Po skončení prodejů musí automobilka udržet prodeje Focusu a tak přichází zlevnění současného "nového" Focusu (u pětidveřové karoserie hatchback a čtyřdveřového sedanu se cena snížila plošně o 16.000 Kč, u verze kombi dokonce o 20.000 Kč). Za 329.990 Kč pořídíte pětidveřový hatchback vybavený zážehovou 1.6 Ti-VCT o výkonu 63 kW v základní výbavě Trend. Za silnější 77 kW verzi je nutné připlatit 10.000 Kč, přičemž ještě silnější varianta jedna-šestky s 92 kW přijde na dalších 28.000 Kč. Všechny vyjmenované výkonnostní verze jsou spojené s manuální pětirychlostní převodovkou.

Novinkou v ceníku Focuse je litrový přeplňovaný tříválec EcoBoost s maximálním výkonem 92 kW, který přijde ve výbavě Trend na 377.990 Kč, což je 48.000 Kč více než stojí základní 1.6 Ti-VCT (zde je nutné zmínit, že žádná jiná značka nemá v nižší střední třídě vůz poháněný litrovým tříválcem. Ford udává u tohoto motoru průměrnou spotřebu rovných pět litrů na 100 kilometrů (u sedanu a kombi je spotřeba o desetinku vyšší).

Nejlevnější diesel v podobě šestnáctistovky Duratorq TDCi o výkonu 70 kW přijde nejméně na 394.990 Kč. Za silnější 85 kW verzi je nutné připlatit 28.000 Kč. Vznětový dvoulitr je k dispozici až s druhou výbavou Titanium, přičemž je nabízen pouze v jediné výkonnostní verzi 103 kW. Silnější 120 kW dvoulitr z nabídky úplně vymizel.

Základní pohonnou jednotkou dlouhé verze kombi je benzínová jedna-šestka o výkonu 77 kW, která ve spojení s výbavou Trend přijde na 369.990 Kč. Kombi je vždy oproti pětidveřovému hatchbacku dražší o 30.000 Kč.

Ford, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí Fotografie k článku Nový Ford Focus zlevňuje, Classic končí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě