Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá

vloženo

Nová Fiesta má české ceny. Ty začínají u třídveřového provedení s benzínovým motorem o zdvihovém objemu 1.1 litru a výkonu 70 koní na 304 990 Kč. Za druhý pár dveří je nutné připlatit 17 tisíc korun. K dispozici je také přeplňovaný litrový EcoBoost nebo vznětová patnáctistovka TDCi. Bonusem v rámci zaváděcí nabídky je pětiletá záruka zdarma.

Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá

Na přelomu června a července do České republiky přijede již sedmá generace slavné Fiesty, která bude dostupná s třemi motorizacemi ve dvou výbavách. Novinkou bude prémiový audiosystém B&O PLAY. Chybět nebude nejnovější infotainment SYNC 3 nebo Pre-Collision Assist systém.


Aktuálně nejprodávanější malý vůz v Evropě vždy vynikal zajímavým designem, bezpečností a špičkovými jízdními vlastnostmi. Na rozdíl od svých předchůdkyň nebude nová Fiesta patřit do „hlavního proudu“ segmentu malých vozů, ale bude mířit do jeho horní části: velkorysými rozměry, použitými technologiemi, výbavou i kvalitou zpracování. V segmentu malých aut se tak Ford nadále bude o přízeň zákazníků ucházet se dvěma modely. Kromě Fiesty totiž nabízí i dostupný, ale dobře vybavený a prostorný model KA+.

Jako prémiový malý vůz bude nový Ford Fiesta vybaven i bezpečnostními a komfortními technologiemi, jež byly dosud vyhrazeny pouze vozům vyšších tříd. Sem patří například funkce Pre-Collision Assist s detekcí chodců za snížené viditelnosti, aktivní parkovací asistent, přední kamera atd. Kromě toho dostane nový Ford Fiesta i nejvyšší verzi infotainmentu SYNC 3 s až osmipalcovou obrazovkou a také – jako první Ford vůbec – prémiový audiosystém B&O PLAY.

Úvodními provedeními nové Fiesty, které se v České republice objeví letos v létě, budou standardní verze Trend a bohatě vybavené Titanium, později přijde na trh luxusní Vignale a sportovně střižená varianta Ford Fiesta ST-Line. Pro nový Ford Fiesta budou k dispozici celkem čtyři motory, tři benzínové včetně populárního agregátu 1.0 EcoBoost o výkonu 100 koní (s možností volby mezi šestistupňovou manuální a automatickou převodovkou) a jeden dieselový – 1.5 TDCi o výkonu 85 koní.

Nová Fiesta přitom proti současné generaci naroste ve všech rozměrech: její délka tak bude mít hodnotu 4 040 mm, rozvor 2 493 a šířka se sklopenými zrcátky 1 783 mm, což bude pro její posádku znamenat významné zvětšení vnitřního prostoru a o 13 litrů nabyde na objemu i zavazadlový prostor.

Ceny nového Fordu Fiesta začínají na 304 990 Kč za verzi Trend s třídveřovou karoserií a motorem 1.1 (70 koní) – a například pětidveřová verze Titanium s motorem EcoBoost a šestistupňovou manuální převodovkou přijde na 387 990 Kč.

Příplatková výbava je navíc k nové generaci Fiesty dostupná za velmi atraktivní ceny: vyhřívané čelní sklo za 2 500 Kč, automatická klimatizace 3 400 Kč nebo tempomat za 3 550 Kč. V rámci zaváděcí nabídky dostanou všichni zákazníci k vozu i pětiletou záruku zdarma. Nový Ford Fiesta si lze již dnes objednat u všech autorizovaných partnerů Ford v České republice.


Petr Šikl, Ford

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem