Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá

vloženo

Nová Fiesta má české ceny. Ty začínají u třídveřového provedení s benzínovým motorem o zdvihovém objemu 1.1 litru a výkonu 70 koní na 304 990 Kč. Za druhý pár dveří je nutné připlatit 17 tisíc korun. K dispozici je také přeplňovaný litrový EcoBoost nebo vznětová patnáctistovka TDCi. Bonusem v rámci zaváděcí nabídky je pětiletá záruka zdarma.

Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá

Na přelomu června a července do České republiky přijede již sedmá generace slavné Fiesty, která bude dostupná s třemi motorizacemi ve dvou výbavách. Novinkou bude prémiový audiosystém B&O PLAY. Chybět nebude nejnovější infotainment SYNC 3 nebo Pre-Collision Assist systém.


Aktuálně nejprodávanější malý vůz v Evropě vždy vynikal zajímavým designem, bezpečností a špičkovými jízdními vlastnostmi. Na rozdíl od svých předchůdkyň nebude nová Fiesta patřit do „hlavního proudu“ segmentu malých vozů, ale bude mířit do jeho horní části: velkorysými rozměry, použitými technologiemi, výbavou i kvalitou zpracování. V segmentu malých aut se tak Ford nadále bude o přízeň zákazníků ucházet se dvěma modely. Kromě Fiesty totiž nabízí i dostupný, ale dobře vybavený a prostorný model KA+.

Jako prémiový malý vůz bude nový Ford Fiesta vybaven i bezpečnostními a komfortními technologiemi, jež byly dosud vyhrazeny pouze vozům vyšších tříd. Sem patří například funkce Pre-Collision Assist s detekcí chodců za snížené viditelnosti, aktivní parkovací asistent, přední kamera atd. Kromě toho dostane nový Ford Fiesta i nejvyšší verzi infotainmentu SYNC 3 s až osmipalcovou obrazovkou a také – jako první Ford vůbec – prémiový audiosystém B&O PLAY.

Úvodními provedeními nové Fiesty, které se v České republice objeví letos v létě, budou standardní verze Trend a bohatě vybavené Titanium, později přijde na trh luxusní Vignale a sportovně střižená varianta Ford Fiesta ST-Line. Pro nový Ford Fiesta budou k dispozici celkem čtyři motory, tři benzínové včetně populárního agregátu 1.0 EcoBoost o výkonu 100 koní (s možností volby mezi šestistupňovou manuální a automatickou převodovkou) a jeden dieselový – 1.5 TDCi o výkonu 85 koní.

Nová Fiesta přitom proti současné generaci naroste ve všech rozměrech: její délka tak bude mít hodnotu 4 040 mm, rozvor 2 493 a šířka se sklopenými zrcátky 1 783 mm, což bude pro její posádku znamenat významné zvětšení vnitřního prostoru a o 13 litrů nabyde na objemu i zavazadlový prostor.

Ceny nového Fordu Fiesta začínají na 304 990 Kč za verzi Trend s třídveřovou karoserií a motorem 1.1 (70 koní) – a například pětidveřová verze Titanium s motorem EcoBoost a šestistupňovou manuální převodovkou přijde na 387 990 Kč.

Příplatková výbava je navíc k nové generaci Fiesty dostupná za velmi atraktivní ceny: vyhřívané čelní sklo za 2 500 Kč, automatická klimatizace 3 400 Kč nebo tempomat za 3 550 Kč. V rámci zaváděcí nabídky dostanou všichni zákazníci k vozu i pětiletou záruku zdarma. Nový Ford Fiesta si lze již dnes objednat u všech autorizovaných partnerů Ford v České republice.


Petr Šikl, Ford

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá Fotografie k článku Nový Ford Fiesta je dražší než Fabia, příplatková výbava ale není drahá
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč