Nový Citroën Jumpy - vůz do všech situací

vloženo

Citroën zaujímá již mnoho let významné místo na trhu lehkých užitkových vozů (LUV). Díky tomu, že modelová řada Citroënu neustále vývoj tohoto trhu sleduje, dosáhl podíl Citroënu na evropském trhu (26 zemí) v roce 2005 výše 10,2 % a zaujal zde třetí místo.

Nový Citroën Jumpy - vůz do všech situací

Důkazem významu lehkých užitkových vozů pro celou značku je to, že 1 vůz Citroën z 5 prodaných ve světě je LUV a 1 LUV z 10 prodaných v Evropě je vůz Citroën.

Nový Citroën Jumpy představuje skutečnou spojnici mezi modelem Berlingo a nejnovějším Jumperem a pro Citroën znamená v této oblasti nový trumf.

Po jedenácti letech obchodního úspěchu předchozích verzí je cílem Citroënu získat s novým modelem Jumpy nové segmenty trhu, zejména za pomoci novinek, které klientelu modelu Jumpy ještě pomohou rozšířit.

Nový Jumpy přináší mnoho technologických novinek a celou škálu prvků výbavy přispívajících k vyššímu komfortu, pohodlnému řízení a bezpečnosti. Jumpy se vyznačuje rovněž významným nárůstem počtu možných kombinací užitečného objemu, zatížení a délky. Díky vysoké úrovni nabídky bude moci nový Jumpy získávat stále náročnější klientelu.

Vlastnosti nového modelu Jumpy:

vyšší nosnost. Citroën Jumpy má o hodně vyšší nosnost, která dosahuje 1 000 až    1 200 kg, zatímco u předchozí verze byla 815 – 900 kg.

vyšší užitečný objem. Nový modelJumpy nabízí dvě různé délky na dvou rozvorech a dvě různé výšky. Významným způsobem vzrostl užitečný objem, který nyní dosahuje 5 – 7 m3, zatímco předchozí modelová řada měla užitečný objem mezi 4 a 5 m3.

I užitečná vnitřní délka nového modelu Jumpy zaznamenala značný vývoj, protože vzrostla v závislosti na jednotlivých verzích o 12 až 16 cm a u furgonů s přepážkou může být prodloužena o 65 cm díky speciálně upravenému průchodu pro dlouhý náklad.

diversifikovaná škála tvarů a úrovně výbavy. Novou verzi modelu Jumpy tvoří dvě hlavní skupiny. V prvé řadě jde o skupinu furgonů, která zahrnuje klasické verze (plechové a prosklené furgony) a dále podvozek s kabinou, určený na karosářské přestavby.

Druhá kategorie se týká vozů kombi, určených na přepravu osob. Ta se na jedné straně obrací na profesionální uživatele, jejichž pracovní činnost vyžaduje přepravu většího počtu osob, na druhé straně na soukromé osoby, které hledají velice prostorný a přitom funkční vůz. Modely kombi jsou k dispozici ve třech úrovních výbavy, a nabízejí 5 až 9 míst. Dvě vyšší úrovně výbavy budou prodávány pod označením Atlante s monogramem na voze, s výjimkou Německa a zemí, kde se jezdí vpravo. Jejich vnitřní prostor je pak obohacen o koberečky a o čalounění dveřních panelů.

hodnotný a dynamický styl. Zvnějšku dostává moderní a současně robustní čelní strana mohutnou masku a velkoryse dimenzovaný nárazník, jež vůz účinně chrání v případě nárazu. Zadní část modelu Jumpy byla koncipována s cílem usnadnit nakládání. Kabina modelu Jumpy se navíc díky uspořádání místa řidiče, odhlučnění a ergonomii stává místem přizpůsobeným potřebám nejnáročnějších profesionálních i soukromých uživatelů.

rozmanitá škála motorů. V nabídce jsou tři vznětové motory: 1.6 HDi 90 (66 kW), 2.0 HDi 120 (88 kW) a 2.0 HDi 138 (100 kW) s filtrem pevných částic. Tyto motory jsou spojené s manuálními převodovkami, u motoru 2.0 HDi jde o převodovku šestistupňovou.

Tuto nabídku doplňuje zážehový motor 2.0i 143 k (103 kW) s manuální pětistupňovou převodovkou.

Nový Jumpy může být současně vybaven prvky, které jsou na trhu LUV nabízené jen velmi vzácně jako je zadní pneumatické odpružení, automatické stěrače čelního skla a automatické rozsvěcování světlometů.

Jumpy, který je sériově vybaven ABS a brzdovým asistentem pro kritické situace (AFU), navíc vykazuje vynikající jízdní vlastnosti.

 


Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Citroën Jumpy - vůz do všech situací Fotografie k článku Nový Citroën Jumpy - vůz do všech situací Fotografie k článku Nový Citroën Jumpy - vůz do všech situací
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě