Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec

vloženo

Citroën je již po mnoho let považován za významného hráče na trhu lehkých užitkových vozidel. Toto postavení získal díky inovativním modelům, navrženým tak, aby přesně vyhovovaly požadavkům uživatelů. Průběžné přizpůsobování modelové řady tendencím na trhu lehkých užitkových vozidel umožnilo, aby Citroën v roce 2005 dosáhl 10,2 % podílu na trhu v Evropě (zahrnuje 26 zemí).

Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec

Přáním automobilky Citroën je, aby nový Jumper zhodnotil dvanáct let obchodního úspěchu předcházejících verzí a získal nové podíly na trhu.


Dosažení těchto cílů umožní zavedení nejmodernějších technologií značky a struktura nové řady, která z nich vychází.

Zcela přepracovaná konstrukce nového Jumperu umožňuje dosáhnout větší počet možných kombinací užitečných objemů a zatížení.

Nabídku nového typu Jumper tak tvoří:  

- Širší paleta užitečných objemů : Jumper může mít čtyři délky se třemi možnými rozvory náprav a třemi výškami. Nabízí tak užitečný objem ložného prostoru od 8 do 17 m3, přičemž doposud řada končila na hodnotě 14 m3.

- Celková hmotnost až čtyři tuny : hranice celkové hmotnosti 3,5 tuny je překonána a nový Jumper může podle verze dosáhnout až čtyři tuny (v tomto případě je užitečné zatížení dvě tuny). Nový Jumper je tak jediným lehkým užitkovým vozidlem s pohonem předních kol, který nabízí celkovou hmotnost vyšší než 3,5 tuny. Tato vyšší hodnota užitečného zatížení řadí značku Citroën do úplně nového segmentu trhu.

- Velká různorodost modelů pro co možná nejširší pokrytí různých požadavků jednotlivých profesí. Modelová řada obsahuje standardní verze (neprosklené a prosklené furgony), kombi pro dopravu osob a valníky s jednoduchou a dvojitou kabinou. Další verze jsou připraveny pro karosářské nástavby. Jsou to podvozky s kabinou nebo dvoukabinou a podlahy s kabinou.

Styl nového Jumperu slouží uživateli a zdůrazňuje početné výhody týkající se funkčnosti vozidla. Jde například o stupačky v plášti nárazníku, které umožňují snadnější čištění čelního skla. Navíc uspořádání místa řidiče, jeho ergonomie a kvalita zvukové izolace činí z kabiny místo přizpůsobené i těm nejnáročnějším profesionálům. Ložný prostor je velmi snadno přístupný, zejména díky snížení nákladové hrany.

Nový Jumper je vybaven novými typy naftových motorů, přizpůsobených každé verzi.

Modelová řada nabízí tři typy motorů : 2.2 HDi 100 (74 kW / 100 k DIN), 2.2 HDi 120 (88 kW / 120 k DIN) a 3.0 HDI 160 (115 kW / 157 k DIN). Motory jsou spojeny s manuálně ovládanými převodovkami, u posledních dvou motorů se šestistupňovými.

Úroveň výbavy nového Jumperu je rozšířena a k dispozici jsou početné prvky výbavy na přání, málo běžné u lehkých užitkových vozidel, jako atermické čelní sklo, automatické zapínání světel nebo parkovací asistent vzadu s barevnou kamerou.

Jízdní vlastnosti nového Jumperu jsou jisté a přesné. Bezpečnost vozidla je dále zvýšena sériově montovaným systémem ABS a systémem ESP na přání (podle verze).

Jeho vysoce kvalitní koncepce z něj činí ideálního společníka při práci.

Zdroj:


Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná
29.12.2018
Test ojetiny: Citroën C4 – auto dvou tváří
22.12.2018
Volkswagen Golf GTI TCR přichází na český trh
20.12.2018
Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou