Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec

vloženo

Citroën je již po mnoho let považován za významného hráče na trhu lehkých užitkových vozidel. Toto postavení získal díky inovativním modelům, navrženým tak, aby přesně vyhovovaly požadavkům uživatelů. Průběžné přizpůsobování modelové řady tendencím na trhu lehkých užitkových vozidel umožnilo, aby Citroën v roce 2005 dosáhl 10,2 % podílu na trhu v Evropě (zahrnuje 26 zemí).

Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Prodej lehkých užitkových vozidel představuje pro značku Citroën velmi významnou aktivitu, protože jedno z pěti vozidel Citroën prodaných ve světě je lehké užitkové vozidlo a jedno z deseti lehkých užitkových vozidel prodaných v Evropě je vozidlo Citroën. Uvedení nového Jumperu na trh znamená pro značku Citroën nový trumf v této oblasti.

Přáním automobilky Citroën je, aby nový Jumper zhodnotil dvanáct let obchodního úspěchu předcházejících verzí a získal nové podíly na trhu.

Dosažení těchto cílů umožní zavedení nejmodernějších technologií značky a struktura nové řady, která z nich vychází.

Zcela přepracovaná konstrukce nového Jumperu umožňuje dosáhnout větší počet možných kombinací užitečných objemů a zatížení.

Nabídku nového typu Jumper tak tvoří:  

- Širší paleta užitečných objemů : Jumper může mít čtyři délky se třemi možnými rozvory náprav a třemi výškami. Nabízí tak užitečný objem ložného prostoru od 8 do 17 m3, přičemž doposud řada končila na hodnotě 14 m3.

- Celková hmotnost až čtyři tuny : hranice celkové hmotnosti 3,5 tuny je překonána a nový Jumper může podle verze dosáhnout až čtyři tuny (v tomto případě je užitečné zatížení dvě tuny). Nový Jumper je tak jediným lehkým užitkovým vozidlem s pohonem předních kol, který nabízí celkovou hmotnost vyšší než 3,5 tuny. Tato vyšší hodnota užitečného zatížení řadí značku Citroën do úplně nového segmentu trhu.

- Velká různorodost modelů pro co možná nejširší pokrytí různých požadavků jednotlivých profesí. Modelová řada obsahuje standardní verze (neprosklené a prosklené furgony), kombi pro dopravu osob a valníky s jednoduchou a dvojitou kabinou. Další verze jsou připraveny pro karosářské nástavby. Jsou to podvozky s kabinou nebo dvoukabinou a podlahy s kabinou.

Styl nového Jumperu slouží uživateli a zdůrazňuje početné výhody týkající se funkčnosti vozidla. Jde například o stupačky v plášti nárazníku, které umožňují snadnější čištění čelního skla. Navíc uspořádání místa řidiče, jeho ergonomie a kvalita zvukové izolace činí z kabiny místo přizpůsobené i těm nejnáročnějším profesionálům. Ložný prostor je velmi snadno přístupný, zejména díky snížení nákladové hrany.

Nový Jumper je vybaven novými typy naftových motorů, přizpůsobených každé verzi.

Modelová řada nabízí tři typy motorů : 2.2 HDi 100 (74 kW / 100 k DIN), 2.2 HDi 120 (88 kW / 120 k DIN) a 3.0 HDI 160 (115 kW / 157 k DIN). Motory jsou spojeny s manuálně ovládanými převodovkami, u posledních dvou motorů se šestistupňovými.

Úroveň výbavy nového Jumperu je rozšířena a k dispozici jsou početné prvky výbavy na přání, málo běžné u lehkých užitkových vozidel, jako atermické čelní sklo, automatické zapínání světel nebo parkovací asistent vzadu s barevnou kamerou.

Jízdní vlastnosti nového Jumperu jsou jisté a přesné. Bezpečnost vozidla je dále zvýšena sériově montovaným systémem ABS a systémem ESP na přání (podle verze).

Jeho vysoce kvalitní koncepce z něj činí ideálního společníka při práci.

Zdroj:


Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě