Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec

vloženo

Citroën je již po mnoho let považován za významného hráče na trhu lehkých užitkových vozidel. Toto postavení získal díky inovativním modelům, navrženým tak, aby přesně vyhovovaly požadavkům uživatelů. Průběžné přizpůsobování modelové řady tendencím na trhu lehkých užitkových vozidel umožnilo, aby Citroën v roce 2005 dosáhl 10,2 % podílu na trhu v Evropě (zahrnuje 26 zemí).

Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec

Přáním automobilky Citroën je, aby nový Jumper zhodnotil dvanáct let obchodního úspěchu předcházejících verzí a získal nové podíly na trhu.


Dosažení těchto cílů umožní zavedení nejmodernějších technologií značky a struktura nové řady, která z nich vychází.

Zcela přepracovaná konstrukce nového Jumperu umožňuje dosáhnout větší počet možných kombinací užitečných objemů a zatížení.

Nabídku nového typu Jumper tak tvoří:  

- Širší paleta užitečných objemů : Jumper může mít čtyři délky se třemi možnými rozvory náprav a třemi výškami. Nabízí tak užitečný objem ložného prostoru od 8 do 17 m3, přičemž doposud řada končila na hodnotě 14 m3.

- Celková hmotnost až čtyři tuny : hranice celkové hmotnosti 3,5 tuny je překonána a nový Jumper může podle verze dosáhnout až čtyři tuny (v tomto případě je užitečné zatížení dvě tuny). Nový Jumper je tak jediným lehkým užitkovým vozidlem s pohonem předních kol, který nabízí celkovou hmotnost vyšší než 3,5 tuny. Tato vyšší hodnota užitečného zatížení řadí značku Citroën do úplně nového segmentu trhu.

- Velká různorodost modelů pro co možná nejširší pokrytí různých požadavků jednotlivých profesí. Modelová řada obsahuje standardní verze (neprosklené a prosklené furgony), kombi pro dopravu osob a valníky s jednoduchou a dvojitou kabinou. Další verze jsou připraveny pro karosářské nástavby. Jsou to podvozky s kabinou nebo dvoukabinou a podlahy s kabinou.

Styl nového Jumperu slouží uživateli a zdůrazňuje početné výhody týkající se funkčnosti vozidla. Jde například o stupačky v plášti nárazníku, které umožňují snadnější čištění čelního skla. Navíc uspořádání místa řidiče, jeho ergonomie a kvalita zvukové izolace činí z kabiny místo přizpůsobené i těm nejnáročnějším profesionálům. Ložný prostor je velmi snadno přístupný, zejména díky snížení nákladové hrany.

Nový Jumper je vybaven novými typy naftových motorů, přizpůsobených každé verzi.

Modelová řada nabízí tři typy motorů : 2.2 HDi 100 (74 kW / 100 k DIN), 2.2 HDi 120 (88 kW / 120 k DIN) a 3.0 HDI 160 (115 kW / 157 k DIN). Motory jsou spojeny s manuálně ovládanými převodovkami, u posledních dvou motorů se šestistupňovými.

Úroveň výbavy nového Jumperu je rozšířena a k dispozici jsou početné prvky výbavy na přání, málo běžné u lehkých užitkových vozidel, jako atermické čelní sklo, automatické zapínání světel nebo parkovací asistent vzadu s barevnou kamerou.

Jízdní vlastnosti nového Jumperu jsou jisté a přesné. Bezpečnost vozidla je dále zvýšena sériově montovaným systémem ABS a systémem ESP na přání (podle verze).

Jeho vysoce kvalitní koncepce z něj činí ideálního společníka při práci.

Zdroj:


Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec Fotografie k článku Nový Citroën Jumper - přesvědčivý spojenec
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem