Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem

vloženo

Malá auta určená do města jsou většinou užitečná ale nudná.Citoën C3 se vydal jinou cestou a chce být za každou cenu originální. Od Cactusu si vypůjčil Airbumpy chránící boky karoserie a přidal celou řadu originálních řešení. C3 dostane jako první na světě zabudovanou kameru s HD rozlišením, která poslouží k zábavě i jako černá skříňka.

Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem

Citroën představil nový Citroën C3 a oživuje tak svůj bestseller, kterého se od roku 2002 vyrobilo již více než 3,5 milionů kusů. Nová C3, pro kterou je charakteristická bohatá barevnost, převrací zažité principy a vnáší do nich svěžest a optimismus. Odlišuje se jedinečným tvarem a grafickými prvky, které mu dodávají energičnost a velkou sebejistotu. Odvážný styl posiluje výrazný potenciál osobní úprav na míru. Propracovaný design interiéru nové C3 není nijak na úkor komfortu, posádka se má při každé cestě cítit co nejlépe. Vůz je vybaven nejnovějšími technologiemi mobilního připojení, ve světové premiéře se objevuje ConnectedCAM Citroën™, HD kamera, díky níž může posádka sdílet fotky a videa.


new citroen c3

Kabina nové C3 má působit jako pokračování domova, kde se člověk cítí dobře a nabírá zde sílu a energii. Je útulná, současná, intuitivní a pohodlná. Její objemy a materiály se inspirovaly mimo automobilové odvětví, ve světě architektury, dekorací, nábytku. Jde o místo, kde vládne pocit „feel good“. Místo, které inspiruje k cestování díky svým odkazům ke světu cestovních zavazadel, jejichž popruhy se objevují například na dveřích a jsou typickým prvkem značky Citroën.

Nová C3 se odlišuje designem svého interiéru, v němž se snoubí jednoduché objemy, celková homogennost a plné jemné tvary. Dojem prostoru na první pohled vyvolá horizontálnost kabiny a především palubní desky, která se táhle po celé šířce vozu. Její jednolitý čistý tvar okamžitě ukazuje na jednoduchost tvarů kabiny. Technologickou stránku zajišťuje dotykový 7" displej zabudovaný do středu palubní desky. Větráky na obou koncích palubní desky jsou opatřeny chromovanou lištou a i ony zvyšují dojem šířky.

Palubní deska je také opatřena širokou příčnou lištou, která zdůrazňuje dojem šířky a kabině dodává jedinečný charakter. Tento prvek může mít různou povrchovou úpravu na přání zákazníka a posiluje velmi kvalitní vzhled interiéru. Lišta může být lakovaná, potažená látkou nebo materiálem TEP s prošitím nebo bez něj a může ji doplňovat chromovaný nebo barevný ozdobný prvek. Ladí s čalouněním sedadel a společně vytvářejí homogenní kvalitní atmosféru.

Sedadla nového Citroënu C3 jsou široká a prostorná, což je klíčový prvek pro pohodu posádky. Velký důraz byl kladen na jejich šířku, která zvyšuje dojem prostornosti a komfortu. Tento pocit posiluje i volba pohodlných světlých materiálů, které se inspirovaly ze světa mimo automobilový průmysl. Každý prvek tak vytváří soudržný a propracovaný celek.

nový citroen c3

Nová C3 nabízí dvoubarevné zpracování exteriéru, v nabídce je 9 odstínů karoserie (bílá Banquise, černá Perla Nera, šedá Shark, šedá Alu, červená Rubi, Almond Green, Cobalt Blue, Orange Power a písková Sable) a 3 odstíny střechy (bílá Opale, černá Onyx, červená Aden), umožňující 36 kombinací. Tato nabídka barev umožňuje oživit klasický odstín karoserie barevnou střechou nebo naopak zmírnit barevnější odstín karoserie střídmou střechou. Kombinace posilují modernost a svěžest nové C3.

Individualizace se neomezuje na dvoubarevnost. Odstín střechy se opakuje ve formě barevných prvků, které vytvářejí homogenní celek a nové C3 dodávají charakter. V přední části se odstín střechy objevuje na lištách mlhových světel, na bocích se opakuje na liště kolem prvků Airbump®, na zpětných zrcátcích nebo zadním postranním okénku.

Nová C3 nabízí nejnovější generaci benzínových motorů PureTech a dieselových motorů BlueHDi, které jsou účinné a úsporné. V benzínové verzi je nová C3 k dispozici s manuální převodovkou a tříválcovými motory PureTech 68, 82 a 110 (Stop & Start), v dieselové verzi s manuální převodovkou a motory BlueHDi 75 (Stop & Start) a 100 (Stop & Start). Pro maximální potěšení a pohodlí bude nová C3 krátce po svém uvedení na trh k dispozici s automatickou převodovkou EAT6

Na příchod nového Citroënu C3 si ale budeme muset ještě chvíli počkat. Zatím se dá očekávat, že se na trhu objeví na začátku příštího roku.

TECHNICKÉ VLASTNOSTI:

  • Délka: 399 cm
  • Šířka: 175 cm
  • Výška: 147 cm
  • Rozvor: 254 cm
  • Objem zavazadlového prostoru: 300 l

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem Fotografie k článku Nový Citroën C3 je zmenšeným Cactusem
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet