Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč

vloženo

Omlazený vzhled, úspornější motory a nová technika uvnitř vozu. To je nový Citroën C1, který se aktuálně dostává do prodeje, přičemž jeho pořizovací cena zůstává i nadále velmi výhodná díky speciální sérii Furio.

Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč

První z "kolínských trojčat" prošel omlazovací kůrou Peugeot 107, nyní přichází na scénu Citroën C1, který byl stejně jako jeho bráškově uveden na trh v červnu 2005. Od té doby se na celém světě prodalo více než 620.000 ks C1. Po příchodu Škody Citigo na trhy je logickým krokem modernizace a celkové vylepšení.


Omlazená C1 je stále nabízena s dvojicí karosérií (třídveřová a pětidveřová), přičemž s délkou pouhých 344 cm dokáže převést čtyři dospělé. C1 tak patří mezi nejkratší mini auto a chlubí se poloměrem otáčení 9,63 m. Objem zavazadlového prostoru může uživatel změnit díky sklopitelné zadní lavici a kromě běžných 139 litrů (objem pod krytem zavazadlového prostoru) nabízí pak více než 700 litrů.

Světlomety si zachovaly svůj zaoblený tvar a na úrovni nárazníků, které také prošly faceliftem, se objevují mlhovky a hlavně denní světla s LED diodami.  V zadní části si zachovává C1 originální skleněné víko zavazadlového prostoru, které je opatřeno novým logem a označením. V nabídce jsou čtrnáctipalcová kola „Notus“ s novým designem, ale byla zachována i litá čtrnáctipalcová kola „Rift“, u kterých došlo k malé změně: kryty šroubů jsou nyní zdobeny novým logem. C1 se pyšní novým odstínem karoserie, který se objevil již u vozů Citroën C3 a Citroën DS3: modrá Boticelli. Jde o svěží pastelovou barvu, která doplňuje nabídku pro rok 2012, jež dále zahrnuje matné i metalické odstíny jako je červená Scarlett, žlutá Tritium, modrá Electra, bílá Lipizan, černá Caldéra a dvě šedé (jedna světlá: Gallium a jedna tmavá Carlinite). Maska chladiče nové C1 je již od úrovně Confort opatřena chromovanou lištou.

V interiéru se objevuje barva karoserie. Spodní část palubní desky, středová konzola a dveřní panely jsou šedé až černé a pro lepší soulad tak mají stejný odstín jako vrchní část palubní desky. U verzí s pilotovanou převodovkou se objevuje volant obšitý kůží, zatímco řadicí páka manuální převodovky dostala novou hlavici. Čalounění sedadel u verzí Confort a Exclusive je vyvedeno v nové látce Orsai Multicolore. Základní verze výbavy používá tkaninu Nokimat Mistral. K dispozici je i příplatkové čalounění kůže/Alcantara, které C1 dodává nádech luxusu. Nový je audiosystém CD s funkcí Connecting Box, který zobrazuje hodiny a dokáže  dekódovat formáty MP3 a zahrnuje i funkci Bluetooth. Ve spodní části střední konzoly ho doplňuje USB konektor a zástrčka typu Jack. Mezi další technologické novinky patří ovládací páčky na volantu, které jsou u tohoto modelu poprvé spojeny s manuální pilotovanou převodovkou, nebo parkovací asistent v nabídce příplatkové výbavy…

Podle Citroënu došlo k vylepšení jízdních vlastností, a to díky lepšímu fungování posilovače řízení a tlumičům, které zajišťují větší živost a lepší filtraci otřesů při nízkých rychlostech. Pokud jde o výbavu, nový Citroën C1 využívá řadu technologií, díky nimž je jízda ve městě i mimo město bezpečnější, jako je ABS, airbagy, brzdový asistent pro kritické situace EBA, úchyty Isofix, elektronický rozdělovač brzdných sil a ESP (za příplatek u všech verzí výbavy).

C1 je nabízena s benzínovým tříválcovým motorem s výkonem 68 k. S manuální převodovkou vykazuje nižší spotřebu a nižší emise (4.3 l/100 km ve smíšeném režimu a 99 g CO2/km). Další alternativou je model s pilotovanou manuální převodovkou. V této verzi je spotřeba Citroënu C1 s motorem 1.0i pouhých 4,5 l/100 km a emise činí 104 g CO2/km.

Nová C1 přijde v třídveřové verzi na 164.900 Kč v základní výbavě Attraction, přičemž druhý pár dveří přijde o 5.000 Kč dráže. U druhého stupně výbavy Tendance je kromě standardní pětirychlostní manuální převodovky možné volit robotizovanou převodovku, která je oproti manuální vždy o 15.000 Kč dražší. Citroën přichystal také již dříve oblíbenou speciální sérii Furio, která vychází z výbavy Tendance a navíc přináší manuální klimatizaci, autorádio a přední mlhové světlomety, přičemž stojí o pouhých 10.000 Kč více. Plně vybavený Citroën C1 ve výbavě Furio tedy pořídíte za 189.900 Kč, resp. 204.900 Kč v pětidveřové variantě.

Citroën, TPCA, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč Fotografie k článku Nový Citroën C1 v prodeji od 164.900 Kč

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Kromě hybridního pohonu se modernizovaný Superb může pochlubit přepracovanou přední částí, novými světlomety a asistenčními systémy. A největší novinkou je, že konečně nebude chybět oplastované provedení..

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..