Novinku Škodu Fabii koupíte od 234.900 Kč

vloženo

Cena nové Fabie ve výbavovém stupni Active s paketem PLUS a benzinovým motorem 1,0 MPI/44 kW začíná na částce 239.900 Kč. Součástí výbavy je mimo jiné klimatizace, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka s vyhříváním, 6 airbagů, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+, ESC s multikolizní brzdou nebo centrální zamykání. Mladoboleslavská novinka vstoupí na domácí trh 11. listopadu 2014, přičemž všechny autorizovaní prodejci již přijímají objednávky.

Novinku Škodu Fabii koupíte od 234.900 Kč Škoda Fabia se během uplynulých 15 let stala pojmem. Se zcela novou, třetí generací modelu Škoda Fabia chce automobilka pokračovat v úspěšné historii tohoto modelu. Škoda Fabia je, díky 450 tisícům vozů dodaných zákazníkům v České republice, druhým nejprodávanějším modelem domácí automobilky, hned po modelu ŠKODA Octavia a je bezkonkurenčním lídrem ve svém segmentu.

„Jsme přesvědčeni, že třetí generace modelu Fabia má všechny předpoklady k tomu, aby v této úspěšné historii pokračovala,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „Fabia udělala mezigeneračně ohromný krok vpřed nejen v oblasti designu, ale také použité techniky. Vůbec poprvé nabídne řadu bezpečnostních a komunikačních prvků, které byly doposud dostupné spíše ve vozech vyšších tříd,“ doplňuje Luboš Vlček.

Základem nabídky pro domácí trh značky ŠKODA je výbavový stupeň Active. Za cenu již od 234.900 Kč nabízí rozsáhlou bezpečnostní výbavu, v níž nechybí mimo jiné elektronický stabilizující systém ESC s multikolizní brzdou, šestice airbagů, signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů na všech sedadlech, elektronicky řízená uzávěrka diferenciálu XDS+ a centrální zamykání. Standardem pro všechny motorizace je systém Start-Stop a rekuperace brzdné energie.

Nová Fabia bude pro všechny domácí retailové zákazníky v České republice k dispozici s paketem Mobilita Plus v rámci volitelné výbavy vozu. Za částku 990,- Kč získají zájemci o tuto službu prodlouženou zárukou výrobce na 5 let nebo 100.000 km, stejně jako rozsáhlý výčet asistenčních služeb v případě nepojízdného vozu, jako je např. příjezd servisního vozidla, odtah, zajištění náhradní přepravy nebo zajištění přenocování. Vedle těchto závad se v rámci paketu Mobilita Plus může zákazník spolehnout na pomoc výrobce v dalších nepříjemných situacích, které mohou nastat při každodenním provozu vozidla. Jedná se například o defekt pneumatiky, vybití baterie, záměna paliva, zlomené, ztracené nebo zabouchnuté klíče a další.

Komfort na palubě nové generace modelu Fabia lze zvýšit prostřednictvím paketu Plus. U výbavového stupně Active za příznivých 5.000 Kč rozšíří výbavu modelu o manuální klimatizaci, elektrické ovládání předních oken a elektricky vyhřívaná a ovládaná vnější zpětná zrcátka.

Modely Fabia lze objednat také ve vyšších výbavových stupních Ambition a Style. Nad rámec základní výbavy Active přidává verze Ambition mimo jiné: rádio Blues, Front Assistant (systém sledování odstupu od vpředu jedoucích vozidel včetně automatického zpomalování 0a brždění), Speedlimeter (omezovač rychlosti), elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, přední mlhové světlomety a dálkové ovládání centrálního zamykání. Nejvyšší výbava Style je navíc bohatší o projektorové halogenové světlomety s LED denním svícením, rádio SWING s 5" dotykovou obrazovkou, 15" kola z lehké slitiny, Easy Light Assistant (světelný senzor), Easy Start (bezklíčové startování) nebo automatickou klimatizaci Climatronic se senzorem vlhkosti.

Výbavové stupně Ambition a Style lze dále rozšířit o další atraktivní pakety s množstvím prvků doplňkové výbavy. V závislosti na zvoleném doplňkovém paketu (Multimedia Plus, Dynamic, Light a Advance) získá zákazník další prvky mimořádné výbavy v hodnotě až 41.000 Kč s cenovou úsporou až 63 % oproti ceníku.

Domácí zákazníci získají třetí generaci vozů ŠKODA Fabia s nově vyvinutými benzinovými a naftovými motory. Pro verzi Active jsou v nabídce benzinový tříválec 1,0 MPI ve variantách 44 kW (60 k) a 55 kW (75 k), benzinový přeplňovaný čtyřválec 1,2 TSI/66 kW (90 k) a naftový tříválec 1,4 TDI/66 kW (90 k). Všechny tyto pohonné jednotky jsou spojeny s manuálními pětistupňovými převodovkami.

Pro výbavové stupně Ambition a Style je paleta motorů širší o 1,2 TSI/81 kW (110 k), volitelně spojený s manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovým ústrojím DSG. Dále lze zvolit také naftový tříválec 1,4 TDI/66 kW (90 k) se sedmistupňovou převodovkou DSG a vrcholný naftový agregát 1,4 TDI/77 kW (105 k), spolupracující s manuální pětistupňovou převodovkou.

Těm, kteří se chtějí odlišovat, poskytuje nová Fabia rozsáhlé možnosti individualizace. Na výběr je 15 barevných odstínů karoserie, které v kombinaci se čtyřmi verzemi tzv. Colour Conceptu (barevný paket pro střechu, A-sloupky, vnější zpětná zrcátka a kola z lehké slitiny) a řadou provedení interiérů, vytváří celkem 125 kombinací exteriéru a interiéru. Prakticky každý tak může realizovat své představy a vytvořit si osobitý automobil.

Nový model ŠKODA Fabia zaujme nejen prostorem pro cestující a jejich zavazadla, chytrými „Simply Clever“ prvky, které usnadňují každodenní používání vozu, ale také vyspělými asistenčními systémy, ještě donedávna známými spíše z vozů vyšších tříd.

Na domácí půdě bude vůz poprvé ke spatření v rámci letošní přehlídky světového a českého designu – Designblok 2014 od 7. října v Praze. U prodejců ŠKODA v ČR budou první vozy 11. listopadu 2014. Objednávky vozu ŠKODA Fabia již nyní přijímají všichni autorizovaní obchodníci ŠKODA v České republice.

Škoda Media

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala