Nové Volvo XC90 jde na dračku
Šestnáct tisíc přijatých objednávek na nové Volvo XC90 ještě před jeho vystavením v showroomech představuje nepochybný důkaz, že se toto nové sedmimístné SUV stalo mezi zákazníky hitem.
„Tak vysoký počet objednávek je pro nás velmi povzbuzující, protože svědčí o tom, že je nové Volvo XC90 pro zákazníky maximálně atraktivní,“ říká Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars. „Nová XC90 je první vlaštovkou z nového portfolia vozů Volvo, které budeme postupně představovat v průběhu několika málo následujících let.“
Výsledkem je vizuálně přitažlivé sedmimístné SUV prémiové kvality, které se může pochlubit bezpečnostními systémy představujícími celosvětovou špičku, motory využívajícími nové technologie, bezkonkurenční kombinací výkonu a hospodárnosti a interiérem vyrobeným z těch nejvybranějších materiálů.
Sériová výroba nové XC90 byla ve švédské továrně Torslanda zahájena v posledním lednovém týdnu a první vozidla dorazí ke svým novým majitelům již letos na jaře.
Nejpopulárnějším evropským středně velkým SUV se v roce 2014 stalo Volvo XC60
Schopnost automobilky Volvo Cars efektivně konkurovat svým rivalům na trhu se vystupňovala v roce 2014, kdy se na základě výsledků nezávislého průzkumu registrací nových vozů pořádaného agenturou IHS Automotive/Polk stalo nejlépe prodávaným středně velkým SUV na území Evropy Volvo XC60.
Na základě údajů zveřejněných agenturou IHS Automotive/Polk, které vypovídají o prodeji jednotlivých modelů v rámci daných segmentů na širším území Evropy, bylo po celé Evropě v roce 2014 registrováno 70 257 vozů Volvo XC60. Tímto výsledkem automobilka Volvo Cars zdaleka předčila konkurenční modely třídy středně velkých luxusních SUV.
Vynikající odbyt Volva XC60 představuje další ukazatel nejen silného růstu, jejž společnost Volvo Cars zaznamenala v posledních letech, ale také jejího budoucího potenciálu. Prodej Volva XC60, uvedeného na trh v roce 2008, se rok od roku stabilně zlepšuje, což v automobilovém průmyslu značí velký úspěch.
Hranice 100 000 jednotek prodaných během jednoho roku dosáhl tento model v roce 2012, kdy si zákazníci zakoupili celkem 106 203 vozů. V loňském roce zaznamenal tento model nový roční rekord v podobě 136 993 vozů prodaných po celém světě. V dubnu minulého roku, pět let po svém uvedení na trh, oslavilo Volvo XC60 další úspěch, kterým bylo prodání 500 000 kusů.
Model XC60 je populární nejen v Evropě, ale daří se mu po celém světě. Například v Číně je v posledních letech nejlépe prodávaným modelem značky a svou klíčovou roli hraje také na trhu USA. Pozitivní trend prodeje tohoto modelu pokračoval i v lednu letošního roku, kdy byl zaznamenán 16% meziroční nárůst jeho prodeje.
VOLVO CAR CZECH REPUBLIC, S.R.O.
Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo
Fotografie k článku





Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Citroën slaví 100 let výbavou Celebration
100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou zahrnující několik zástupců své modelové řady: městský vůz C3, kompaktní SUV C3 Aircross, C4 Cactus a Nové..
Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře
První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..
Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV
Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..
BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition
Je to tady, zájemci o šestiválcová BMW se dočkaly. Mnichovská automobilka představuje modely BMW X3 M a BMW X4 M a..
Test ojetiny: Renault Mégane – než přišel pád
První generace Renaultu Mégane se dnes řadí k opravdu laciným ojetinám. Na rozdíl od svého nástupce má poměrně dobré..