Nové MINI Clubman řádně povyrostlo

vloženo

Generační výměna v nabídce MINI pokračuje; nové MINI Clubman narostlo všemi směry, dostalo nové pohonné jednotky a osmistupňový automat Steptronic Sport určený pro Cooper S Clubman. Nová je přístrojová deska a celá řada vylepšení.

Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Nové MINI Clubman řádně povyrostlo

Nová interpretace karoserie stylu „shooting brake“, poprvé adaptované na vůz kompaktního segmentu; dynamická přední část se vzduchovými clonami; dynamická silueta se čtveřicí dveří; dlouhá střecha s anténou, na jejímž vrcholku je červená kontrolka alarmu; do stran otevíratelné zadní dveře s nápisem Clubman a horizontálně umístěnými koncovými světly. Lepší praktičnost zásluhou větších rozměrů v porovnání s předchůdcem; ve srovnání s 5dveřovým MINI významně zvětšené vnější rozměry: na délku +27 cm, na šířku +9 cm, rozvor +10 cm; 5 plnohodnotných sedadel; objem zavazadlového prostoru: 360 l; zadní sedadla sklopná v poměru 40:20:40; maximální objem pro náklad: 1250 l.




Zcela nový design interiéru; široká přístrojová deska s rámečkem v horní části; integrovaný centrální přístroj s LED kroužkem a rozměrným displejem; středová konzola s elektrickou parkovací brzdou, úložným prostorem, dvojicí držáků nápojů, ovladačem MINI; kvalitní dekorační lišta na středové konzole. Uvedení na trh s trojicí motorů (kombinovaná spotřeba od 6,2 do 4,1 l/100 km); nová generace motorů MINI TwinPower Turbo; premiéra pro vznětový 4válec (110 kW/150 k) v MINI Cooper D Clubman; MINI Cooper Clubman s výkonem 100 kW/136 k a zážehovým 3válcem, MINI Cooper S Clubman se zážehovým 4válcem o výkonu 141 kW/192 k.



Síla motorů pohání přední kola přes 6stupňovou manuální převodovku; poprvé u značky MINI je k dispozici 8stupňová převodovka Steptronic (MINI Cooper S Clubman a MINI Cooper D Clubman) nebo 8stupňová převodovka Steptronic Sport (MINI Cooper S Clubman); MINI Cooper Clubman může být vybaven 6stupňovou převodovkou Steptronic; standardem jsou technologie MINIMALISM s funkcí auto start/stop a volitelný režim GREEN. Vyspělý podvozek nabízí jedinečný komfort a pocit jízdy s motokárou; zcela nově navržené zavěšení; vzadu víceprvková náprava; tuhá karoserie s nízkou hmotností; elektromechanický posilovač řízení s funkcí Servotronic. Standard: stabilizační systém DSC (Dynamic Stability Control), DTC (Dynamic Traction Control), EDLC (Electronic Differential Lock Control) a Performance Control (MINI Cooper S Clubman); volitelně k dispozici aktivní tlumiče Dynamic Damper Control; standard: 16- nebo 17palcová (MINI Cooper S Clubman) kola, volitelně až 19palcová.



Volitelně k dispozici je volič jízdních režimů (MID, SPORT a GREEN); GREEN ve spojení s převodovkou Steptronic umožňuje jízdu setrvačností. Karoserie s rozměrnými bezpečnostními zónami; přední a boční airbagy; 3bodové bezpečnostní pásy; vpředu předpínače a omezovače síly; uchycení dětských sedaček ISOFIX vzadu, volitelně i vpředu; vynikající komfort z hlediska hluku a vibrací. Rozsáhlá nabídka asistenčních systémů: MINI Head-Up Displej, parkovací asistent, zadní kamera a Driving Assistant, jehož součástí je kamerový aktivní tempomat, varování před srážkou s překážkou či chodcem včetně brzdné funkce, asistent dálkových světel a čtečka dopravních značek.

Bohatá standardní výbava: klimatizace, rádio s USB a AUX-IX, Bluetooth připojení telefonu, dešťový senzor, elektrická parkovací brzda. Inovativní osvětlení: LED světlomety, LED světla denního svícení a LED zadní svítilny; adaptivní distribuce světla, LED směrovky a LED mlhová světla. Pro jednotlivé modely specifický paket vnitřního a vnějšího osvětlení MINI Excitement s projekcí loga na zem u dveří řidiče; individualizované provedení interiéru MINI Yours; alarm s výstražným červeným světlem na střešní anténě. Rozsáhlá doplňková výbava: sportovní sedadla John Cooper Works; komfortní přístup pro bezkontaktní otevírání zadních křídlových dveří, 2zónová klimatizace, vyhřívání sedadel, elektricky ovládaná panoramatická střecha, zadní sedadla dělená v poměru 40:20:40, navigační systém Professional, hi-fi soustava Harman Kardon.



MINI Connected s mnoha funkcemi zajišťovanými integrovanou SIM kartou; možnost rozšíření funkčnosti pomocí aplikací v mobilním telefonu (Mission Control, Dynamic Music, Driving Excitement a MINIMALISM Analyser); možnost připojení k sociálním sítím Twitter, foursquare a Glympse, případně využívání zábavních funkcí služeb Spotify, GoPro, AUPEO!, Stitcher, Deezer, Audible, Napster/Rhapsody a TuneIn.

Nabízené verze:
MINI Cooper S Clubman
MINI Cooper Clubman
MINI Cooper D Clubman

Rozměry karoserie:
Délka: 4 253 mm
Šířka: 1 800 mm
Výška: 1 441 mm
Rozvor: 2 670 mm

BMW Group

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo Fotografie k článku Nové MINI Clubman řádně povyrostlo
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč