Nové BMW X4 je lehčí a nižší

vloženo

Druhá generace BMW X4 oficálně odhalena. Mnichovské X4 je v podstatě X3 se splývavou zádí. Ve srovnání s předchůdcem nová X4 shodila padesát kilogramů a chlubí se díky nižší karosérii lepší aerodynamikou. V nabídce nebudou chybět ostré šestiválcové varianty M Perfomance - k dispozici bude benzínová M40i s 265 kW výkonu a dieselová M40d s 240 kW.

Nové BMW X4 je lehčí a nižší Nové BMW X4 je lehčí a nižší

Jeho předchůdce, který se stal prvním automobilem kategorie Sport Activity Coupé mezi prémiovými vozy střední třídy, stanovil zcela novou kategorii a nové BMW X4 píše další kapitolu tohoto úspěšného příběhu. Koncept vozu, který snoubí charakteristické znaky modelů BMW X se sportovní elegancí karosářské varianty coupé, se také v této třídě ukázal jako okamžitý hit. Od doby, kdy byla v roce 2014 představena první generace BMW X4, se jí po celém světě prodalo více než 200 tisíc kusů. X4 podtrhuje svůj individuální charakter výrazně zdokonalenou jízdní dynamikou, výjimečným designem exteriéru, zdůrazňujícím sportovní zaměření vozu, dále vylepšeným prémiovým interiérem, nejmodernějšími asistenčními systémy řidiče a špičkovými technologiemi v oblasti konektivity.


S prodloužením vozu o 81 milimetrů na 4752 milimetrů, přidáním 54 mm v oblasti rozvoru (nyní 2864 milimetrů), 37 milimetrů navíc v šířce (1918 mm) a s o 3 milimetry sníženou výškou (1621 milimetrů) se nové BMW X4 vyznačuje dynamicky protaženými proporcemi. Krátké převisy a výrazně tvarované, mírně šestiúhelníkové výřezy blatníků zdůrazňují dokonale vyvážené rozložení hmotnosti 50:50 mezi přední a zadní nápravou.Uprostřed působivé přídě stojí velká, trojrozměrně navržená maska BMW s typickou dvojicí ledvinek. Dvojité jednotky světlometů s dynamickými konturami a horizontální mlhová světla integrovaná do vnějších nasávacích otvorů tvoří novou interpretaci známého šestiokého vzhledu modelů BMW X. Všechny světlomety jsou standardně vybaveny LED technologií.

nové bmw x4

Výrazná boční linie, která cestou k zadním světlům prochází přes kliky dveří, a další prolis ve výšce kol rozčleňují boční plochu vozu. Vznikají tak jasně definované boky, které jsou dále zdůrazněny směrem vzad stoupající liniíoken. Silueta střechy ve stylu kupé padá k zadnímu oknu elegantním obloukem, následně přejde do strmějšího sklonu směrem k zádi. Tvar oken také podtrhuje dynamické proporce díky hladce stoupající spodní hraně a protažené variantě Hofmeisterova záhybu na spodní části C-sloupků. Zřetelně strukturované povrchy a horizontální linie utvářejí záď vozu. LED zadní světla s trojrozměrným tvarováním jsou nízká a umístěná zcela v rozích karoserie. Spolu se dvěma koncovkami výfuku (u všech motorů) zdůrazňují šířku celé zadní části.Modelovy xLine, M Sport X a M Sport s vlastním individuálním charakterem. Tři volitelné modelové varianty umožňují řidiči přizpůsobit vzhled zcela nového BMW X4 tak, aby odrážel jejich osobní vkus. Každá z nich je rozpoznatelná podle specifických prvků designu a pro daný model
specifických 19“ kol z lehké slitiny.

Robustní charakter Sports Activity Coupe je zřetelně ztělesněn variantou xLine, která kombinuje speciální ochranné prvky pod předním a zadním nárazníkem s kryty prahů v metalické stříbrné barvě Glacier Silver s lištami kolem bočních oken a dalšími detaily v provedení matného hliníku. Nově navržený model M Sport X vyzařuje auru terénně zaměřené sportovnosti díky specifickým prvkům v matně šedé metalické barvě Frozen Grey (barvě s konotacemi na soutěže rallye), individuálně navrženým nasávacím otvorům, krytům prahů a ochrannému prvku pod zadním nárazníkem. Model M Sport má nepopiratelně dynamický vzhled, který jasně podtrhuje touhu nabídnout intenzivní sportovní charakter na silnici. Pro něj jsou typické aerodynamicky optimalizované přední i zadní nárazníky a kryty prahů, stejně jako doplňky v leskle černém provedení.

BMW X4 lze nyní objednat s volitelnými prvky z portfolia BMW Individual. Doplňky, které dávají designu karoserie výjimečně exkluzivní charakter, zahrnují metalický lak Sun Stone z nabídky BMW Individual a 21“ kola z lehké slitiny BMW Individual.Uvnitř zbrusu nového BMW X4 je pro řidiče a spolucestující připraven interiér s moderním, prémiovým charakterem a působivě dynamickým designem, který vhodně vyjadřuje auru prvotřídní elegance. Všechny ovládací prvky jsou jasně rozvrženy a pojaty tak, aby ladily s používanými druhy obložení. Nízká přístrojová deska a mírně zvýšená pozice řidiče, typická pro modely BMW X, dává skvělý výhled na dění na silnici. Na řidiče orientovaná palubní deska pomáhá navodit neobyčejnou jistotu a přináší za všech okolností úžasně sportovní zážitky z jízdy. Přepracovaná sportovní sedadla s výrazně tvarovaným bočním vedením poskytují výjimečnou oporu těla i v extrémních jízdních situacích. Polstrování pro kolena na bocích středového panelu dodávají další špetku sportovnosti.

Špičkové materiály, precizní kvalita zpracování a celá řada pečlivě provedených detailů stanovují tón moderního a individuálního prémiového charakteru zbrusu nového BMW X4. Povrchy přístrojové desky a výplní dveří na sebe hladce navazují, zatímco loga X, vylisovaná na pokovených površích předních i zadních dveří, jsou působivými detaily. Tlačítka ovládání elektrického stahování oken, tlačítko Start/Stop, multifunkční tlačítka na sportovním volantu a ovládací prvky na středovém panelu mohou být na přání zdobena pokovením. Ambientní osvětlení přidává další světelné zdroje kolem středové konzoly a přístrojového panelu, v panelech dveří a prostoru pro nohy cestující, což zpříjemňuje pobyt na palubě zbrusu nového BMW X4. Charakter osvětlení může být podle přání řidiče upravován díky možnosti volby ze šesti barev. Velké odkládací přihrádky, prostorné kapsy ve dveřích, držáky na nápoje a nejrůznější úložné prostory jsou důkazem funkčních kvalit zbrusu nového BMW X4.

Specifikace každé z modelových variant xLine, M Sport X a M Sport zahrnuje exkluzivní designové prvky, které dávají interiéru nového BMW X4 jedinečný charakter. Sportovní sedadla s čalouněním v kombinaci látka/kůže
a obložení interiéru v leskle černém provedení s akcentními lištami v provedení Pearl Chrome dodávají interiéru varianty xLine nádech puristické elegance. Ovládací panely audiosystému a klimatizace kombinují matný chrom a leskle černé povrchy. V modelu M Sport X jsou připraveny prvky jako M kožený volant, sportovní sedadla ve speciálním M designua černé čalounění stropu BMW Individual. Pro obložení interiéru jsou použity lišty v exkluzivním provedení Aluminium Rhombicle Dark s perleťovým chromovým efektem, které umožňují dále vyniknout sportovnímu a všestrannému charakteru vozu. Model M Sport je vybaven také specifickými M sportovními sedadly, M koženým volantem a černým čalouněním stropu BMW Individual. Vše v tomto případě doplňuje hliníkové obložení Aluminium Rhombicle s akcentními lištami Pearl Chrome.

Přístrojová deska a horní část dveří mohou být v novém BMW X4 na přání čalouněny umělou kůží Sensatec. K dispozici je také nové kožené čalounění Vernasca, které je pro zbrusu nové BMW X4 exkluzivně k dispozici v barvě
červená Tacora Red, stejně jako v černé barvě pro modely M Sport X a M Sport, s možností objednat modré nebo červené kontrastní prošívání. Portfolio BMW Individual navíc přináší celou řadu specifických prvků pro interiér zbrusu nového BMW X4. Tyto vysoce exkluzivní detaily zahrnují rozšířené kožené čalounění Merino z nabídky BMW Individual (v barevných kombinacích bílá Ivory/černá, červená Fiona/černá a Tartufo/černá), ozdobné lišty BMW Individual v leskle černém provedení Piano Black a kryty prahů s nápisy BMW Individual. Doplňky špičkové kvality pro komfort a funkčnost na míru. Mnohem širší nabídka volitelných doplňků ve srovnání s odcházejícím modelem nabízí zákazníkům ještě větší možnosti, jak zvýšit komfort a funkčnost nového BMW X4 podle jejich vkusu a potřeb. Tato nabídka zahrnuje elektricky nastavitelná a vyhřívaná sedadla, aktivní ventilaci sedadel či třízónovou automatickou klimatizaci se samostatným nastavením teploty pro prostor zadních sedadel. Na seznamu doplňkové výbavy je i panoramatická prosklená střecha, která je výrazně větší než u předcházejícího modelu. Dvoudílný prosklený povrch o celkové délce 924 milimetrů a šířce 890 milimetrů přivádí do interiéru světlo a čerstvý vzduch, jejichž množství lze regulovat podle potřeby, a podtrhuje pocit vzdušnosti a prostornosti. Sluneční clona je elektricky ovládaná, stejně jako přední část prosklené střechy. Standardně dodávané akustické čelní sklo přispívá ke snížení hlučnosti za jízdy; přední okna mohou být těmito skly vybavena na přání.

Paket Ambient Air, který je pro zbrusu nové BMW X4 nově k dispozici, čistí vzduch pomocí ionizace a zároveň jej doplňuje o vůně. K dispozici je možnost volby z osmi různých vůní a řidič může nastavit jednu ze tří úrovní intenzity. Dalším novým prvkem volitelné výbavy je BMW Display Key. Na jeho dotykovém displeji o úhlopříčce 2,2“ je možné zobrazit stav paliva, zbývající dojezd a informace o servisu, přičemž klíč lze využít také k zamykání všech
dveří, zavírání elektricky ovládaných oken a ovládání přídavného topení. Tři plnohodnotná zadní sedadla nového BMW X4 poskytují cestujícím o 27 milimetrů více prostoru na nohy ve srovnání s předcházejícím modelem. Zavazadlový prostor má kapacitu 525 litrů a nákladový prostor může být podle potřeby rozšířen až na 1430 litrů složením částí zadních opěradel, standardně rozdělených v poměru 40:20:40. Sklápění lze obsluhovat také páčkami v zavazadlovém prostoru. Na přání dodávaná funkce cargo umožňuje individuálně měnit sklon opěradel. Připraven je též odkládací paket, který zahrnuje prvky jako na přání dodávané uzavíratelné odkládací prostory, USB porty a 12V zásuvky, stejně jako multifunkční háčky a upevňovací kolejnice v zavazadlovém prostoru.

Nové BMW X4 bude na trh uvedeno s paletou pohonných jednotek nejnovější generace, kterou tvoří dva zážehové a dva vznětové motory, každý se čtyřmi válci a zdvihovým objemem 2 litry. Jejich pokročilé technologie BMW TwinPower Turbo slibují dynamický nástup výkonu, doprovázený mimořádně nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi. Nabídku motorů doplňují dva modely BMW M Performance s řadovými šestiválci pod kapotou, přičemž jeden je zážehový a jeden vznětový (viz další kapitola), a také další šestiválcová vznětová pohonná jednotka. U všech motorů je výkon na silnici standardně přenášen prostřednictvím 8stupňové samočinné převodovky Steptronic a  inteligentního pohonu všech kol BMW xDrive, což znamená nenucenou jízdu na hladkých zpevněných silnicích, stejně jako v náročnějším terénu. Rychlostní stupně lze volit manuálně pomocí řadicích páček na volantu. Modely BMW M Performance, BMW X4 xDrive30i, BMW X4 xDrive30d a BMW X4 xDrive25d opouštějí výrobní závod s 8stupňovou sportovní převodovkou Steptronic Sport, nabízející výjimečně rychlé změny převodových stupňů a také funkci Launch Control. Standardně dodávaný volič jízdních režimů Driving Experience Control umožnuje řidiči volit mezi jízdními módy SPORT, COMFORT a ECO PRO, zatímco BMW X4 M40i, BMW X4 M40d, BMW X4 xDrive30i a BMW X4 xDrive30d jsou vybaveny taktéž režimem SPORT+.

Technologie BMW TwinPower Turbo zážehových motorů tvoří dvoukomorové turbodmychadlo, vysokotlaké přímé vstřikování paliva, plně variabilní časování ventilů VALVETRONIC a proměnné časování Double- VANOS. U vznětových motorů použitá technika zahrnuje turbodmychadla s variabilní geometrií rozváděcích lopatek a systém přímého vstřikování paliva common-rail, který pracuje s tlakem až 2500 barů. Všechny motory samozřejmě standardně splňují emisní normu EU6d. Systém kontroly emisí zážehových motorů tvoří filtr pevných částic, zatímco vznětové modely se mohou pochlubit technologií BMW BluePerformance, kterou tvoří filtr pevných částic, oxidační katalyzátor, katalyzátor NOx, stejně jako selektivní katalytická redukce SCR se vstřikováním močoviny AdBlue.

Čtyřválcová jednotka v novém BMW X4 xDrive30i generuje výkon 185 kW/252 k a špičkový točivý moment 350 Nm, který je k dispozici v rozmezí 1450 až 4800 1/min. Díky tomu vůz zrychluje z 0 na 100 km/hběhem 6,3 s, dosahuje kombinované spotřeby paliva 7,3 až 7,2 litru na 100 km a jeho emise CO2 činí 168 až 164 g/km.Také motor s výkonem 135 kW/184 k v novém BMW X4 xDrive20i nabízí pulzující radost z jízdy. Jeho maximální točivý moment se zvýšil na 290 Nm v rozmezí 1350 až 4250 1/min a pomáhá novému BMW X4 xDrive20i zrychlit z 0 na 100 km/h za 8,3 s. Kombinovaná spotřeba paliva a hodnoty emisí dosahují hodnot 7,3 – 7,1 litru na 100 kilometrů a 168 až 163 gramů CO2 na kilometr.

Nejnovější generace vznětového řadového 6válce propůjčuje novému BMW X4 xDrive30d obrovskou zásobu hnací síly. Díky maximálnímu výkonu 195 kW/265 k a točivému momentu 620 Nm se automobil rozjede z klidu na 100 km/h za 5,8 s. Nové BMW X4 xDrive30d vykazuje kombinovanou spotřebu paliva 6,2 – 5,9 litru na 100 km, což odpovídá emisím CO2 163 – 156 g/km. Vícestupňové přeplňování s variabilní geometrií rozváděcích lopatek a vysokotlaké přímé vstřikování paliva umožňuje čtyřválcovému vznětovému motoru v novém BMW X4 xDrive25d dosahovat obzvláště působivé rovnováhy mezi nástupem výkonu a spotřebou paliva. Motor o výkonu 170 kW/231 k disponuje točivým momentem 500 Nm již při 2000 1/min a zcela nové BMW X4 xDrive25d tak zvládá sprint z 0 na 100 km/h za 6,8 s. Kombinovaná spotřeba paliva se pohybuje mezi 5,7 a 5,5 litru na 100 km, hodnota CO2 činí 149 až 145 g/km.

BMW X4 xDrive20d pohání vznětový motor o výkonu 140 kW/190 k, jehož točivý moment vrcholí hodnotou 400 Nm v rozmezí 1750 až 2500 1/min. Tento motor zrychluje z 0 na 100 km/h během 8,0 s a vykazuje kombinovanou spotřebu 5,6 až 5,4 litru na 100 kilometrů a emise CO2 149 až 142 g/km. Snížená hmotnost, zlepšené aerodynamické vlastnosti. Promyšlená směs materiálů umožnila dosáhnout podstatné úspory hmotnosti nejen v konstrukci podvozku, ale také v případě karoserie a mnoha dalších oblastech vozu.

Přístup BMW EfficientLightweight zahrnuje další nárůst podílu hliníku, stejně jako vysokopevnostní a extrémně vysokopevnostní oceli. Díky tomu je struktura karoserie pevnější než kdy předtím, což přináší výhody jak pro obratnost vozidla, tak pro ochranu cestujících. Současně nové BMW X4 váží až o 50 kilogramů méně než jeho předchůdce. Vůz má oproti BMW X3 výrazně níže položené těžiště, což zlepšuje zejména jeho schopnosti dynamicky zatáčet. Dalším faktorem nadprůměrné dynamiky a hospodárnosti zcela nového BMW X4 je snížení aerodynamického odporu přibližně o 10 procent. Tohoto vylepšení bylo dosaženo zefektivněním tvaru karoserie, stejně jako použitím řady dalších specifických řešení, jakými jsou například aktivní klapky v masce chladiče, vzduchové clony kolem předních kol či dále rozšířené zakrytování podvozku. Nové BMW X4 stanovuje koeficientemodporu vzduchu cx = 0,30 zcela nová měřítka.

Všestranné sportovní vlastnosti nového X4 jsou z velké části dány zásluhou standardně dodávaného pohonu všech kol BMW xDrive. Nejnovější verze tohoto systému je lehčí a současně se zlepšila jeho vnitřní účinnost. Navíc, dokonale přesná elektronická regulace inteligentního systému pohonu všech kol rozděluje točivý moment sportovním způsobem s citelně upřednostněným pohonem zadní nápravy, poskytujícím mimořádně dynamické zážitky zcela v duchu značky BMW. Systém BMW xDrive kromě mimořádné agility zlepšuje také jízdu po nezpevněném terénu a propůjčuje novému BMW X4 výjimečné terénní vlastnosti. Díky světlé výšce 204 mm, brodivosti 500 mm, přechodovému úhlu 19,4° a nájezdovému úhlu vpředu 25,7° a nájezdovému úhlu vzadu 22,6° se tento vůz kategorie Sports Activity Coupé dokáže vypořádat se vším, od výmolů, šotolinových cest a hlubokého sněhu až po prudké svahy.

Nové BMW X4 se může pochlubit výrazným nárůstem agility, kombinovanés vysokým stupněm jízdního komfortu. To je přínos nového podvozku, který byl systematicky zdokonalen s ohledem na specifické požadavky vozu kategorie Sport Activity Coupé. Princip předního zavěšení s dvojicí spodních ramen a otočnou pružicí a tlumicí vzpěrou a zadního pětiprvkového zavěšení vytváří ideální základ pro harmonické sladění dynamiky a pohodlí. Použití hliníkových kuličkových ložisek, lehkých dutých stabilizátorů a nové umístění některých součástí zavěšení na přední nápravě výrazně snížilo neodpruženou hmotnost. Standardní specifikace zcela nového BMW X4 nezahrnuje pouze M  sportovní podvozek, ale také variabilní sportovní řízení. Tato varianta elektrického posilovače řízení byla naladěna tak, aby nabídlaještě dynamičtější ovladatelnost, a zaručuje přesné vedení vozu při rychlé jízdě zatáčkami a  mimořádnou stabilitu při jízdě přímým směrem. Samozřejmostí je funkce Servotronic, regulující posilový účinek posilovače v závislosti na rychlosti jízdy. Působivě sportovní a sebejistou ovladatelnost doplňují výkonný a odlehčený
brzdový systém a stabilizační systém DSC (Dynamic Stability Control), mezi jehož funkce patří protiblokovací systém ABS, dynamická kontrola trakce DTC (Dynamic Traction Control), elektronický závěr diferenciálu ADB-X, rozdělování brzdného účinku v zatáčce CBC (Cornering Brake Control), brzdový asistent DBC (Dynamic Brake Control), asistent při rozjezdu a asistent sjíždění příkrých svahů HDC (Hill Descent Control). Funkce Performance Control, která je součástí standardní výbavy, aktivně rozděluje hnací sílu mezi zadní kola a propůjčuje BMW X4 ještě preciznější ovladatelnost. Součástí standardní výbavy jsou také 18“ kola z lehké slitiny, přičemž na seznamu volitelné výbavy lze nalézt až 21“ kola z lehké slitiny.

Volitelné M sportovní brzdy řidičům umožňují zažít výjimečně dynamickou ovladatelnost vozu s fenomenálním brzdným účinkem. Systém tvoří mimořádně velké brzdové kotouče a modře lakované brzdové třmeny. Pro BMW X4 je připraveno několik typů podvozků, jedním z nich je adaptivní verze vybavená aktivními tlumiči, jejichž charakteristika se přizpůsobuje podmínkám na silnici a stylu jízdy. Řidiči mohou volit mezi sportovnějším nebo komfortnějším nastavení prostřednictvím voliče jízdních režimů.Modelové řadě BMW X4 vévodí dvojice dynamických modelů M Performance. Nová generace vozu kategorie Sport Activity Coupé nyní nabízí výběr ze dvou modelů BMW M Performance, jejichž exkluzivní, unikátní status není zakořeněn pouze ve výkonných šestiválcových motorech, ale také v řešení podvozku, který byl pečlivě naladěn s ohledem na mimořádnou dynamiku, stejně jako v provedení interiéru i exteriéru. Zážehový řadový 6válec ve zcela novém BMW X4 M40i a vznětový řadový 6válec ve zcela novém BMW X4 M40d jsou základními kameny vzrušující podoby radosti z jízdy.

BMW X4 M40i a BMW X4 M40d: klasický nástup výkonu šestiválcových motorů ve stylu BMW M. Motory pod kapotami dvou automobilů BMW M Performance vynikají okamžitou reakcí na sešlápnutí plynového pedálu a neúnavným přívalem výkonu. S typickou točivou charakteristikou, maximálním výkonem 265 kW/360 k a vrcholným točivým momentem 500 Nm je zcela nové BMW X4 M40i schopno zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy. Kombinovaná spotřeba paliva činí 9,2 – 9,0 litrů na 100 kilometrů, což odpovídá emisím CO2 213 – 209 g/km. Zcela nová verze BMW X4 M40d se vyznačuje výjimečným zátahem. Jeho vznětový motor BMW M Performance generuje výkon 240 kW/326 k a maximální točivý moment 680 Nm již v 1750 1/min. BMW X4 M40d vystřelí z klidu na 100 km/h za 4,9 sekundy, ale svou sportovnost dokáže kombinovat s vynikající hospodárností, což dokazuje kombinovaná spotřeba paliva 6,6 až 6,4 l/100 km a emise CO2 dosahující hodnot 173 – 170 g/km M sportovní výfukový systém vytváří nezaměnitelný zvuk,M sportovní diferenciál přináší úžasně dynamické průjezdy zatáčkami. Senzační nástup výkonu řadových šestiválců je doprovázený odpovídajícím zvukovým doprovodem. M sportovní výfuk s elektronicky řízenými klapkami  modelů BMW M Performance není skvělý pouze na poslech, ale jeho lichoběžníkově tvarované chromově černé koncovky jsou úchvatné také na pohled.Výkon motorů se na kola přenáší prostřednictvím osmistupňové sportovní převodovky Steptronic Sport, která je standardně vybavena funkcí Launch Control. Sportovní charakter obou modelů BMW M Performance ještě více zdůrazňuje pohon všech kol xDrive, který intenzivněji upřednostňuje zadní nápravu, a funkce Performance Control. M sportovní diferenciál (také součást standardní výbavy) přesně reguluje svorný účinek mezi zadními koly a dokonale vůz připravuje na dynamické výjezdy ze zatáček. Specifické prvky podvozku tvoří brzdy M Sport a 20“ kola z lehké slitiny; adaptivní M podvozek je součástí volitelné výbavy. BMW X4 M40i a BMW X4 M40d jsou standardně vybaveny variabilním sportovním řízením a podvozkem M Sport s tužším naladěním pružin a tlumičů. Jejich brzdy M Sport jsou speciálně osazeny větším brzdovým válcem, který pomáhá optimalizovat cit v brzdovém pedálu. Na přání je připraven také adaptivní M podvozek, který je exkluzivně navržen pro oba modely BMW M Performance a dále rozšiřuje možnosti nastavení mezi sportovní ovladatelností a dobře vyváženým jízdním komfortem.

Kola z lehké slitiny o průměru 20", obutá do pneumatik různého rozměru pro přední a zadní nápravu, jsou součástí standardní specifikace modelů BMW M Performance. Se speciálním dvoupaprskovým M designem v leštěném dvoubarevném provedení Orbit Grey vytvářejí působivý vizuální dojem. Seznam výbavy na přání zahrnuje 21" kola z lehké slitiny a sportovní pneumatiky, dostupné výhradně pro zcela nové modely BMW X4 M40i a BMW X4 M40d.

Aerodynamicky optimalizované prvky karoserie se propojují se specifickými prvky, které dodávají dvojici modelů BMW M Performance sportovní a exkluzivní vzhled. Mezi příklady těchto specifických prvků v barvě Cerium Grey patří například kryty vnějších zpětných zrcátek či prvky v krajních nasávacích otvorech v předním nárazníku. Čalounění palubní desky a horní části dveří umělou kůží Sensatec, sportovní sedadla, označení modelu na prazích dveří, přístrojový panel a palubní deska plus další detaily jako M kožený volant, M pedály a M opěrka levé nohypomáhají vnitřnímu prostoru dodat nezaměnitelný M charakter. Rovněž připraveno na svůj debut: nové BMW X3 M40d. Druhý model BMW M Performance Automobile rozšíří nabídku BMW X3 Sport Activity Vehicle, a to ve stejnou dobu, kdy bude představeno zcelanové BMW X4. To znamená, že existující nabídku, kterou momentálně tvoří BMW X3 M40i (kombinovaná spotřeba: 8,4 – 8,2 l/100 km; kombinované emise CO2: 193 – 188 g/km), doplní ultra-sportovní protějšek poháněný vznětovým řadovým šestiválcem. Motor s výkonem 240 kW/326 k dokáže nové BMW X3 M40d (kombinovaná spotřeba paliva: 6,6 – 6,4 l/100 km; kombinované emise CO2: 172 – 169 g/km) rozjet z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy.

Také model BMW X3 M40d nabídne specifické designové prvky exteriéru a interiéru a nenechá nikoho na pochybách o svém sportovním zaměření. Standardní výbavu tvoří 8stupňová sportovní převodovka Steptronic Sport, pro tento model speciálně naladěný M sportovní podvozek, brzdy M Sport, variabilní sportovní řízení a 20palcová kola z lehké slitiny. BMW X3 M40d bude navíc stejně jako BMW X3 M40i standardně vybavené M sportovním
diferenciálem.


redakce, BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší Fotografie k článku Nové BMW X4 je lehčí a nižší
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní