Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s

vloženo

Šestá generace sportovního sedanu se chlubím systémem pohonu všech kol M xDrive, specifický pro vozy divize M. Tento systém nejenže posouvá M5 na novou úroveň v oblasti dynamických výkonů, ale exceluje i v každodenní praktičnosti a nabízí výjimečnou stabilitu za všech jízdních podmínek.

Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s

Pod kapotou nového BMW M5 pracuje nejnovější verze motoru V8 o objemu 4,4 litru, vybaveného technologií BMW M TwinPower Turbo. S výkonem 441 kW/600 k a maximálním točivým momentem 750 Nm slibuje masivní zátah a extrémní výkony. Osmiválec se dvěma turbodmychadly například rozjede novou M5 z 0 na 100 km/h jen za 3,4 s a umí letět až 305 km/h (v případě, že nemá elektronický omezovač).


O přenos veškerého výkonu na kola se stará nová osmistupňová převodovka M Steptronic se systémem Drivelogic, který ve spolupráci se systémem M xDrive umožňuje optimální využití schopností motoru za všech jízdních podmínek. Výsledkem je to, že nové BMW M5 je nejen nejrychlejší, ale také nejobratnější ze všech modelů M5 postavených od roku 1984.

new bmw M5

Nové BMW M5 (kombinovaná spotřeba: 10,5 l/100 km) posouvá jízdní dynamiku na novou úroveň. Svůj debut si v šesté generaci sportovního sedanu odbývá nový systém pohonu všech kol M xDrive, specifický pro vozy divize M. Tento systém nejenže posouvá M5 na novou úroveň v oblasti dynamických výkonů, ale exceluje i v každodenní praktičnosti a nabízí výjimečnou stabilitu za všech jízdních podmínek.

bmw m5 interior

Frank van Meel, předseda představenstva BMW M GmbH, vysvětluje výhody průkopnické technologie pohonného ústrojí na palubě nového BMW M5: „Díky systému M xDrive lze nové BMW M5 řídit s tradiční kombinací sportovního charakteru a neochvějné přesnosti jak na závodním okruhu, tak i na otevřené silnici. Tam svého řidiče potěší i značně zlepšenou směrovou stabilitou a ovladatelností až na limitech svých schopností, a to i v nepříznivých podmínkách, jako je mokrá nebo zasněžená silnice.“

bmw m5 engine

Schopnost vozu spojovat použitelnost pro každodenní provoz na jedné straně s naprostou radostí z jízdy na straně druhé je dána zásluhou inteligentního centrálního řízení systému M xDrive. Po nastartování má BMW M5 zapnutý režim pohonu všech kol (4WD) s aktivovaným stabilizačním systémem DSC. Řidič potom může volit mezi různými jízdními charakteristikami M5 aktivováním specifických jízdních režimů, včetně nastavení jízdy s pohonem jen zadních kol a vypnutým DSC. V tomto módu umožní nové BMW M5 zkušeným řidičům užít si ryzí formu jízdních zážitků.

 


Petr Šikl, BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte