Nové Audi A6 allroad quattro

vloženo

Ve světové premiéře se na Ženevském autosalonu představuje nové Audi A6 allroad quattro, které bude na český trh uvedeno v létě tohoto roku. Poprvé tento elegantní, suverénně působící vůz postavený na bázi modelu A6 Avant, vyjel na silnice v roce 2000.

Ilustrační foto k článku Nové Audi A6 allroad quattro

Nyní se představuje jeho následovník, který je ještě prostornější, luxusnější, stylově vytříbenější a flexibilnější. V mnoha ohledech unikátní model Audi A6 allroad quattro jen těžko hledá konkurenta. Díky své příbuznosti s reprezentativním modelem A6 Avant nabízí mimořádně komfortní cestování v prostorném interiéru a na silnicích překvapuje sportovními výkony. Díky modernímu systému pohonu všech kol se Audi A6 allroad quattro vypořádá i s náročnějším terénem, a je důkazem spojení sportovní elegance a obdivuhodné všestrannosti. Vnější design dokonale kombinuje dynamický styling s výraznými off-road prvky. V karoserii dlouhé 4,93 m s rozvorem 2,83 m je spousta místa pro komfortní cestování pěti pasažérů, v zádi vozu je 565 l prostoru pro zavazadla, v případě potřeby lze ovšem sklápěním asymetricky dělených zadních sedadel vytvořit prostor pro náklad o velikosti až 1660 litrů. Karoserie, v jejíž stavbě mají hojné zastoupení prvky z vysokopevnostní oceli, se vyznačuje extrémní tuhostí a dokonalou ochranou posádky v případě havárie. Elegantně pojatý interiér je prostorný a vyvedený ve zřetelně sportovním duchu. O důrazu konstruktérů vozu na otázky ergonomie svědčí především propracovaný systém ovládání většiny funkcí vozu Multi Media Interface (MMI). Komfort obsluhy zvyšuje i elektromechanická parkovací brzda. Image luxusu umocňují atraktivní barvy karoserie, dekorativní interiérové prvky a vysoce kvalitní materiály použité v interiéru. Pro pohon modelů A6 allroad quattro budou moci zákazníci volit ze dvou zážehových a dvou vznětových motorů, přičemž všechny jsou vybaveny technologií přímého vstřikování paliva do válců. 

V nabídce jsou zážehové motory 3.2 V6 FSI o výkonu 188 kW/255 k a 4.2 V8 FSI o výkonu 257 kW/350 k. Oba šestiválcové vznětové agregáty jsou vybaveny systémem přímého vstřikování nafty "common-rail". Menší z nich o objemu 2,7 l dává výkon 132 kW/180 k, větší o objemu 3,0 l má výkon 171 kW/233 k. Propracované zavěšení kol s převahou hliníkových prvků, garantuje špičkové jízdní vlastnosti a bezpečnost cestování na silnicích. Nejen v terénu se potom uplatní standardně montované adaptivní pneumatické pérování, které dokáže pracovat v pěti různých režimech, přičemž hned dva jsou speciálně určeny pro jízdu mimo zpevněné komunikace. Lepší trakci i více bezpečí přináší stabilizační systém ESP. Modely Audi A6 allroad quattro jsou vybaveny dlouhou škálou prvků, které dokládají prémiový charakter těchto vozů. Vedle ovládacího rozhraní MMI patří do výbavy všech modelů mj. luxusní automatická klimatizace nebo sedmnáctipalcová (pro modely poháněné motorem 4.2 V8 FSI osmnáctipalcová) litá kola. Za příplatek si pak zájemci mohou pořídit mj. adaptivní světlomety, vyspělý systém odemykání a spouštění motoru Advanced key nebo Audi parking system Advanced.


Zdroj: audi.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.02.2017
Mitsubishi Outlander 2017 - myšák reaguje na požadavky zákazníků
27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!