Nové Audi A6 allroad quattro

vloženo

Ve světové premiéře se na Ženevském autosalonu představuje nové Audi A6 allroad quattro, které bude na český trh uvedeno v létě tohoto roku. Poprvé tento elegantní, suverénně působící vůz postavený na bázi modelu A6 Avant, vyjel na silnice v roce 2000.

Nyní se představuje jeho následovník, který je ještě prostornější, luxusnější, stylově vytříbenější a flexibilnější. V mnoha ohledech unikátní model Audi A6 allroad quattro jen těžko hledá konkurenta. Díky své příbuznosti s reprezentativním modelem A6 Avant nabízí mimořádně komfortní cestování v prostorném interiéru a na silnicích překvapuje sportovními výkony. Díky modernímu systému pohonu všech kol se Audi A6 allroad quattro vypořádá i s náročnějším terénem, a je důkazem spojení sportovní elegance a obdivuhodné všestrannosti. Vnější design dokonale kombinuje dynamický styling s výraznými off-road prvky. V karoserii dlouhé 4,93 m s rozvorem 2,83 m je spousta místa pro komfortní cestování pěti pasažérů, v zádi vozu je 565 l prostoru pro zavazadla, v případě potřeby lze ovšem sklápěním asymetricky dělených zadních sedadel vytvořit prostor pro náklad o velikosti až 1660 litrů. Karoserie, v jejíž stavbě mají hojné zastoupení prvky z vysokopevnostní oceli, se vyznačuje extrémní tuhostí a dokonalou ochranou posádky v případě havárie. Elegantně pojatý interiér je prostorný a vyvedený ve zřetelně sportovním duchu. O důrazu konstruktérů vozu na otázky ergonomie svědčí především propracovaný systém ovládání většiny funkcí vozu Multi Media Interface (MMI). Komfort obsluhy zvyšuje i elektromechanická parkovací brzda. Image luxusu umocňují atraktivní barvy karoserie, dekorativní interiérové prvky a vysoce kvalitní materiály použité v interiéru. Pro pohon modelů A6 allroad quattro budou moci zákazníci volit ze dvou zážehových a dvou vznětových motorů, přičemž všechny jsou vybaveny technologií přímého vstřikování paliva do válců. 


V nabídce jsou zážehové motory 3.2 V6 FSI o výkonu 188 kW/255 k a 4.2 V8 FSI o výkonu 257 kW/350 k. Oba šestiválcové vznětové agregáty jsou vybaveny systémem přímého vstřikování nafty "common-rail". Menší z nich o objemu 2,7 l dává výkon 132 kW/180 k, větší o objemu 3,0 l má výkon 171 kW/233 k. Propracované zavěšení kol s převahou hliníkových prvků, garantuje špičkové jízdní vlastnosti a bezpečnost cestování na silnicích. Nejen v terénu se potom uplatní standardně montované adaptivní pneumatické pérování, které dokáže pracovat v pěti různých režimech, přičemž hned dva jsou speciálně určeny pro jízdu mimo zpevněné komunikace. Lepší trakci i více bezpečí přináší stabilizační systém ESP. Modely Audi A6 allroad quattro jsou vybaveny dlouhou škálou prvků, které dokládají prémiový charakter těchto vozů. Vedle ovládacího rozhraní MMI patří do výbavy všech modelů mj. luxusní automatická klimatizace nebo sedmnáctipalcová (pro modely poháněné motorem 4.2 V8 FSI osmnáctipalcová) litá kola. Za příplatek si pak zájemci mohou pořídit mj. adaptivní světlomety, vyspělý systém odemykání a spouštění motoru Advanced key nebo Audi parking system Advanced.


Zdroj: audi.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob