Nové Audi A6 allroad quattro

vloženo

Ve světové premiéře se na Ženevském autosalonu představuje nové Audi A6 allroad quattro, které bude na český trh uvedeno v létě tohoto roku. Poprvé tento elegantní, suverénně působící vůz postavený na bázi modelu A6 Avant, vyjel na silnice v roce 2000.

Nyní se představuje jeho následovník, který je ještě prostornější, luxusnější, stylově vytříbenější a flexibilnější. V mnoha ohledech unikátní model Audi A6 allroad quattro jen těžko hledá konkurenta. Díky své příbuznosti s reprezentativním modelem A6 Avant nabízí mimořádně komfortní cestování v prostorném interiéru a na silnicích překvapuje sportovními výkony. Díky modernímu systému pohonu všech kol se Audi A6 allroad quattro vypořádá i s náročnějším terénem, a je důkazem spojení sportovní elegance a obdivuhodné všestrannosti. Vnější design dokonale kombinuje dynamický styling s výraznými off-road prvky. V karoserii dlouhé 4,93 m s rozvorem 2,83 m je spousta místa pro komfortní cestování pěti pasažérů, v zádi vozu je 565 l prostoru pro zavazadla, v případě potřeby lze ovšem sklápěním asymetricky dělených zadních sedadel vytvořit prostor pro náklad o velikosti až 1660 litrů. Karoserie, v jejíž stavbě mají hojné zastoupení prvky z vysokopevnostní oceli, se vyznačuje extrémní tuhostí a dokonalou ochranou posádky v případě havárie. Elegantně pojatý interiér je prostorný a vyvedený ve zřetelně sportovním duchu. O důrazu konstruktérů vozu na otázky ergonomie svědčí především propracovaný systém ovládání většiny funkcí vozu Multi Media Interface (MMI). Komfort obsluhy zvyšuje i elektromechanická parkovací brzda. Image luxusu umocňují atraktivní barvy karoserie, dekorativní interiérové prvky a vysoce kvalitní materiály použité v interiéru. Pro pohon modelů A6 allroad quattro budou moci zákazníci volit ze dvou zážehových a dvou vznětových motorů, přičemž všechny jsou vybaveny technologií přímého vstřikování paliva do válců. 


V nabídce jsou zážehové motory 3.2 V6 FSI o výkonu 188 kW/255 k a 4.2 V8 FSI o výkonu 257 kW/350 k. Oba šestiválcové vznětové agregáty jsou vybaveny systémem přímého vstřikování nafty "common-rail". Menší z nich o objemu 2,7 l dává výkon 132 kW/180 k, větší o objemu 3,0 l má výkon 171 kW/233 k. Propracované zavěšení kol s převahou hliníkových prvků, garantuje špičkové jízdní vlastnosti a bezpečnost cestování na silnicích. Nejen v terénu se potom uplatní standardně montované adaptivní pneumatické pérování, které dokáže pracovat v pěti různých režimech, přičemž hned dva jsou speciálně určeny pro jízdu mimo zpevněné komunikace. Lepší trakci i více bezpečí přináší stabilizační systém ESP. Modely Audi A6 allroad quattro jsou vybaveny dlouhou škálou prvků, které dokládají prémiový charakter těchto vozů. Vedle ovládacího rozhraní MMI patří do výbavy všech modelů mj. luxusní automatická klimatizace nebo sedmnáctipalcová (pro modely poháněné motorem 4.2 V8 FSI osmnáctipalcová) litá kola. Za příplatek si pak zájemci mohou pořídit mj. adaptivní světlomety, vyspělý systém odemykání a spouštění motoru Advanced key nebo Audi parking system Advanced.


Zdroj: audi.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy