Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč

vloženo

Základní verze nové Vitary startuje v základní výbavě Comfort s benzínovou šestnáctistovkou VVT a pohonem předních kol na ceně 386 700 Kč, přičemž za pohon všech kol je nutné připlatit 53 750 Kč. Verze s automatickou převodovkou zatím nemají českou cenovku a nejlevnější diesel 1.6 DDiS je dostupný až od třetího stupně výbavy za částku 531 450 Kč.

Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč

Okamžitě po uvedení na trh v roce 1988 získala modelová řada Suzuki Vitara uznání za osobitý styl, praktické kompaktní rozměry, komfort na silnici a v neposlední řadě za mimořádné terénní schopnosti. V průběhu let se měnila velikost i technika vozu a nyní – více než čtvrtstoletí po debutu první generace – se to nejlepší z dědictví Vitary představuje v podobě svěžího moderního SUV pro každou příležitost. Zcela nová Vitara má kompaktní rozměry, aby vyhověla potřebám městského využití, sofistikovanou technologii pohonu všech kol Suzuki ALLGRIP a pokročilé bezpečnostní systémy a možnosti konektivity. Díky rozsáhlému programu personalizace má každý zákazník možnost realizovat své vlastní představy o ideální podobě Vitary. Nová Suzuki Vitara se vyrábí v maďarském závodě v Ostřihomi, její ambice ale přesahuje hranice Evropy. Coby globální kompaktní SUV Suzuki se bude prodávat po celém světě.




Jedním z hlavních cílů při vývoji nové Vitary byla nízká spotřeba paliva. Kromě optimalizace poháněcího ústrojí a vývoje zcela nové úsporné samočinné převodovky se proto konstruktéři zaměřili na nízkou hmotnost vozu. Díky nejmodernějším technologiím, jako je rozsáhlé využití ultra vysokopevnostní oceli, se Vitara chlubí mimořádnou tuhostí a současně patří k nejlehčím SUV na trhu (pohotovostní hmotnost od 1.075 kg). Efektivní komplexní řešení stojí za rekordní hospodárností, Suzuki Vitara se tak může pochlubit nejnižší spotřebou paliva ze všech vozů s pohonem 4x4 a klasickým spalovacím motorem. Naftová Vitara 1,6 DDiS ALLGRIP má kombinovanou spotřebu 4,2 l/100 km, s pohonem předních kol pak dokonce 4,0 l/100 km.



Nová Vitara je poháněna buď benzinovým čtyřválcem o objemu 1,6 litru (řada M16A), nebo naftovým čtyřválcem 1,6 litru (řada D16AA). Kvůli snížení spotřeby při současném zachování vysokého výkonu a točivého momentu se konstruktéři zaměřili na optimalizaci tření všech pohyblivých částí a redukci hmotnosti samotného motoru i souvisejících komponent. U silného naftového motoru vedla cesta k ještě nižší spotřebě a emisím přes nový systém recirkulace spalin EGR a elektronické řízení geometrie lopatek turbodmychadla (VGT).S benzinovým motorem 1,6 VVT je spojena pětistupňová manuální převodovka, s naftovým motorem 1,6 DDiS se dodává šestistupňová manuální převodovka. Optimalizované převodové poměry zlepšují dynamiku jízdy a napomáhají snížit spotřebu paliva. Díky precizně vyváženému řadicímu mechanismu je změna rychlostních stupňů lehká a hladká a přispívá k nevšednímu zážitku z jízdy.

Pro benzinový motor 1,6 VVT se jako alternativa nabízí zcela nová šestistupňová automatická převodovka s hydrodynamickým měničem. Široký rozsah převodových poměrů dovoluje optimálně využít charakteristiky motoru, což přispívá k okamžitým reakcím v nízkých rychlostech a dovoluje v zájmu úspory paliva udržovat nízké otáčky motoru. Širší rozsah zamykání hydrodynamického měniče přispívá k dynamice jízdy, snižuje spotřebu a též hluk motoru. Manuální režim převodovky s řazením páčkami pod volantem řidič ocení například při sportovní jízdě.



Všechny specifikace nové Vitary mají v základní výbavě asistent pro rozjezd do kopce HHC (Hill Hold Control). Vozidlo se díky němu i v prudkém stoupání plynule rozjede z místa, aniž by při přešlápnutí z brzdy na plyn nechtěně popojelo. Modely s pohonem všech kol ALLGRIP navíc od výbavy Premium disponují asistentem sjíždění svahů HDC (Hill Descent Control), který automatickým přibrzďováním jednotlivých kol stabilizuje vozidlo při zdolávání svahu a umožňuje tak řidiči plně se soustředit na řízení bez rizika nekontrolovaného smyku. Systém HDC funguje pouze v jízdním režimu LOCK.

SUV balení nové Vitary poskytuje velkorysou světlou výšku 185 mm, velká kola s pneumatikami o rozměru až 215/ 55R17, přechodový úhel 17,7° a nájezdové úhly 18,2° vpředu a 28,2° vzadu. Díky těmto parametrům může řidič hladce zdolávat nezpevněné cesty a hrbolaté nebo sněhem zaváté silnice.

MOTO s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Suzuki

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte