Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř?

vloženo

ŠKODA rozšiřuje nabídku výbav a nabízí tak ve svém bestselleru ještě více pohodlí. Hodnotný interiér získává nové designové prvky a vylepšené řešení obsluhy. Systémy infotainmentu nové generace mají displeje o úhlopříčce až 9,2 palce.

Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř?

Interiér přepracovaného provedení modelu ŠKODA OCTAVIA se vyznačuje mimořádně velkorysou nabídkou prostoru a elegancí. Horizontálně orientovaný design působí vzdušně, linie, plochy a obestavěný prostor působí geometricky jasným dojmem. Velké a jasně čitelné kruhové přístroje umístěné v přístrojovém štítu působí díky novému grafickému provedení propracovaněji.


ŠKODA představila i několik novinek z oblasti materiálů a barevného provedení interiéru. Ve výbavové verzi Ambition je k dispozici nová černohnědá kombinace potahů, palubní deska je celá v černém provedení. Ostatní výbavové verze dostaly nové vzory potahových materiálů.

Přepracovány byly i veškeré dekorační prvky. Ve výbavových verzích Style a Laurin & Klement dodává ŠKODA dekorační lišty ve dveřích sériově s ambientním osvětlením. Tenké světelné vodiče vyzařují decentní světlo v jednom z deseti volitelných odstínů.

Ve třídě kompaktních vozů definuje modernizovaná ŠKODA OCTAVIA i nadále měřítka nabídky prostoru. Ve verzích liftback i kombi mají cestující na zadních sedadlech před koleny 73 milimetrů – to je hodnota dosahující úrovně vozů střední třídy. Zavazadlový prostor liftbacku nabízí 590, resp. 1580 litrů (při sklopených zadních opěradlech sedadel), ve verzi kombi je to 610, resp. 1740 litrů. Pokud se sklopí opěradla zadních sedadel a opěradlo sedadla předního spolujezdce (volitelná výbava pro Ambition a Style) vejdou se do vozu předměty dlouhé až 2,92 metru.

Pro verzi kombi dodává ŠKODA na přání elektricky ovládané páté dveře. Kromě nich je pro zavazadlový prostor k dispozici i řada ,Simply Clever‛-řešení, například variabilní dvojitá podlaha (od verze Ambition, nenabízí se pro G-TEC), multifunkční odkládací schránka nebo oddělovací síť. Součástí sériové výbavy jsou čtyři háčky na tašky.

I v interiéru modelu ŠKODA OCTAVIA je mnoho ,Simply Clever`-řešení. U modernizovaného modelu k nim nyní přibyly další detaily. Držáky lahví ve středovém panelu jsou tvarované tak, že do nich zapadne dno PET-láhve – to umožňuje její otevření jednou rukou. V zavazadlovém prostoru verze kombi je umístěna vyjímatelná LED-svítilna, kterou lze ke karoserii připevnit pomocí integrovaného magnetu. Opěradla předních sedadel mohou být vybavena sklopnými stolky.

Oblast komfortní výbavy přináší dvě novinky – vyhřívaný věnec volantu a tři personalizovatelné klíče. Jakmile vůz odemkne určitý držitel, jsou vyvolána jeho individuální nastavení. Ta se týkají nejen mnoha oblastí obsluhy, ale i volby jízdního profilu, asistenčních systémů, vnějšího a vnitřního osvětlení, klimatizace Climatronic, systémů infotainmentu či elektricky nastavitelných sedadel.

Při výběru infotainmentu lze volit mezi systémy Swing (série) a Bolero, stejně jako mezi navigačními systémy Amundsen a Columbus. Všechny čtyři systémy patří do nejnovější generace přístrojů, která překvapí svým rychlým fungováním a jednoduchou obsluhou. Jak je pro vozy značky ŠKODA typické, lze jejich základní funkce ovládat pomocí fyzických tlačítek a ovladačů. Dotykové obrazovky reagují už na lehký dotek prstu. V případě systémů Bolero, Amundsen a Columbus je displej proveden v novém hodnotném skleněném designu.

I základní infotaiment Swing nabízí rozsáhlou konektivitu až po platformu SmartLink+. Ta je plně kompatibilní se standardy MirrorLink, Apple CarPlay a Android Auto. Díky nim je možno celou řadu aplikací z chytrého telefonu jednoduše využívat i pomocí displeje vozu. Příplatková funkce SmartGate navíc umožňuje přenos dat z vozu do chytrého telefonu a s určitými aplikacemi lze následně data i inteligentně využívat. Hudební systém Bolero (sériová výbava verze Laurin & Klement) přináší osmipalcový dotykový displej s vysokým rozlišením, ve skleněném designu a senzorem přiblížení: pokud se prst přiblíží, je aktivován režim obsluhy, umožňující posouvání scrollování a zadávání znaků.

Ve vozech s navigačním systémem Amundsen lze zřídit WLAN-hotspot: Ten pasažérům umožňuje surfování na internetu, streamování nebo zasílání e-mailů pomocí jejich chytrého telefonu nebo tabletu. Špičkový navigační systém Columbus má integrovaný WLAN-Hotspot a monitor s úhlopříčkou 9,2 palce s rozlišením 1.280×640 pixelů. Na přání připojí vůz ŠKODA OCTAVIA k vysokorychlostnímu internetu LTE-Modul – při stahování dosahuje rychlost až 150 Mbit za sekundu.

Nabídku hardwaru doplňují další komponenty: Phonebox (od výbavové verze Ambition) bezdrátově indukčně nabíjí mobilní telefon a spojuje jej se střešní anténou. Soundsystém CANTON (rovněž od verze Ambition) s osmi reproduktory včetně centrálního na palubní desce a subwooferu v zavazadlovém prostoru. Na opěradla předních sedadel lze připevnit držáky tabletů, což je další příplatková výbava. Na přání je cestujícím na zadním sedadle k dispozici 230V zásuvka a USB konektor.


Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř? Fotografie k článku Nová Škoda Octavia - co je nového uvnitř?
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet