Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě

vloženo

Již v listopadu 2014 získal nový model značky ŠKODA od Euro NCAP nejvyšší počet bodů a navíc jako jediný z celkem 14 testovaných malých vozů získal nejlepší možné hodnocení v podobě pěti hvězd. Celkový výsledek hodnocení bezpečnosti Euro NCAP vychází z dílčích výsledků v oblasti ochrany dospělých a dětských členů posádky, ochrany chodců a podpůrných bezpečnostních systémů.

Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě S inovativními bezpečnostními systémy a rozsáhlým bezpečnostním paketem definuje náš nový model nová měřítka ve svém segmentu. A ocenění modelu Fabia nejbezpečnějším malým vozem v testech Euro NCAP to opět potvrzuje,“ dodává Dr. Frank Welsch, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast technického vývoje.

Ve všech čtyřech hodnocených oblastech (ochrana dospělých členů posádky, ochrana dětí, bezpečnostní asistenční systémy a ochrana chodců) získala nová ŠKODA Fabia od Euro NCAP nejlepší možné hodnocení v podobě pěti hvězd. Zkušební komisaři oceňovali zejména stabilní strukturu kabiny. Maximálně možný počet bodů získal vůz za ochranu dětí ve věku do 18 měsíců. Velmi dobře byla hodnocena také bezpečnost tříletých dětí.

Nová ŠKODA Fabia je od poloviny listopadu 2014 v prodeji na prvních evropských trzích. Třetí generace tohoto modelu oslovuje expresivním designem, vynikajícími ekologickými hodnotami a špičkovou technikou pro zajištění větší bezpečnosti a většího komfortu. Dosavadní ohlas v médiích, mezi zákazníky a prodejci je velmi pozitivní. První důležité srovnávací testy předních odborných médií nový malý vůz jasně vyhrává.

Nová ŠKODA Fabia boduje bezpečnostními inovacemi, které byly dosud vyhrazeny vozům z vyšších segmentů. Premiéru má v tomto voze volitelný Front Assistant s integrovanou nouzovou brzdou City. Tento systém pomocí radaru soustavně sleduje odstup od vozů jedoucích vpředu, a pokud jej vyhodnotí jako nedostatečný, zasáhne. Dále je nová ŠKODA Fabia poprvé vybavena multikolizní brzdou. Ta snižuje riziko následných kolizí po prvním nárazu. Kromě toho je pro model ŠKODA Fabia poprvé k dispozici volitelný Driver Activity Assistant (identifikace únavy řidiče). Další bezpečnostní systémy jsou Speedlimiter (omezovač rychlosti), asistent pro rozjezd do kopce (Hill Hold Control) a elektronická kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách.

Nejlepší možnou ochranu v případě nehody nabízí v novém modelu ŠKODA Fabia rozsáhlý a dokonale vzájemně odladěný bezpečnostní paket. V případě kolize chrání posádku až šest airbagů – předních, bočních a hlavových – v součinnosti s tříbodovými bezpečnostními pásy. Vysoká tuhost karoserie a cíleně optimalizované deformační zóny tvoří základ vysoké úrovně pasivní bezpečnosti.

Nová ŠKODA Fabia doplňuje nabídku automobilů značky ŠKODA, vykazujících špičkovou bezpečnost. Všech sedm aktuálních modelových řad získalo při svém uvedení na trh nejlepší hodnocení, tedy pět hvězd v testu Euro NCAP – od modelu Citigo až po Superb. Špičkové hodnocení je výsledkem intenzivního úsilí automobilky o maximální aktivní a pasivní bezpečnosti svých vozů.

Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) je nezávislé konsorcium evropských ministerstev dopravy, automobilových klubů, pojišťoven a organizací na ochranu spotřebitelů. Organizace provádí nárazové, ale taky další testy s novými typy automobilů a na základě výsledků pak komplexně hodnotí úroveň jejich bezpečnosti.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě Fotografie k článku Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě