Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě

vloženo

Již v listopadu 2014 získal nový model značky ŠKODA od Euro NCAP nejvyšší počet bodů a navíc jako jediný z celkem 14 testovaných malých vozů získal nejlepší možné hodnocení v podobě pěti hvězd. Celkový výsledek hodnocení bezpečnosti Euro NCAP vychází z dílčích výsledků v oblasti ochrany dospělých a dětských členů posádky, ochrany chodců a podpůrných bezpečnostních systémů.

Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě

S inovativními bezpečnostními systémy a rozsáhlým bezpečnostním paketem definuje náš nový model nová měřítka ve svém segmentu. A ocenění modelu Fabia nejbezpečnějším malým vozem v testech Euro NCAP to opět potvrzuje,“ dodává Dr. Frank Welsch, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast technického vývoje.


Ve všech čtyřech hodnocených oblastech (ochrana dospělých členů posádky, ochrana dětí, bezpečnostní asistenční systémy a ochrana chodců) získala nová ŠKODA Fabia od Euro NCAP nejlepší možné hodnocení v podobě pěti hvězd. Zkušební komisaři oceňovali zejména stabilní strukturu kabiny. Maximálně možný počet bodů získal vůz za ochranu dětí ve věku do 18 měsíců. Velmi dobře byla hodnocena také bezpečnost tříletých dětí.

Nová ŠKODA Fabia je od poloviny listopadu 2014 v prodeji na prvních evropských trzích. Třetí generace tohoto modelu oslovuje expresivním designem, vynikajícími ekologickými hodnotami a špičkovou technikou pro zajištění větší bezpečnosti a většího komfortu. Dosavadní ohlas v médiích, mezi zákazníky a prodejci je velmi pozitivní. První důležité srovnávací testy předních odborných médií nový malý vůz jasně vyhrává.

Nová ŠKODA Fabia boduje bezpečnostními inovacemi, které byly dosud vyhrazeny vozům z vyšších segmentů. Premiéru má v tomto voze volitelný Front Assistant s integrovanou nouzovou brzdou City. Tento systém pomocí radaru soustavně sleduje odstup od vozů jedoucích vpředu, a pokud jej vyhodnotí jako nedostatečný, zasáhne. Dále je nová ŠKODA Fabia poprvé vybavena multikolizní brzdou. Ta snižuje riziko následných kolizí po prvním nárazu. Kromě toho je pro model ŠKODA Fabia poprvé k dispozici volitelný Driver Activity Assistant (identifikace únavy řidiče). Další bezpečnostní systémy jsou Speedlimiter (omezovač rychlosti), asistent pro rozjezd do kopce (Hill Hold Control) a elektronická kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách.

Nejlepší možnou ochranu v případě nehody nabízí v novém modelu ŠKODA Fabia rozsáhlý a dokonale vzájemně odladěný bezpečnostní paket. V případě kolize chrání posádku až šest airbagů – předních, bočních a hlavových – v součinnosti s tříbodovými bezpečnostními pásy. Vysoká tuhost karoserie a cíleně optimalizované deformační zóny tvoří základ vysoké úrovně pasivní bezpečnosti.

Nová ŠKODA Fabia doplňuje nabídku automobilů značky ŠKODA, vykazujících špičkovou bezpečnost. Všech sedm aktuálních modelových řad získalo při svém uvedení na trh nejlepší hodnocení, tedy pět hvězd v testu Euro NCAP – od modelu Citigo až po Superb. Špičkové hodnocení je výsledkem intenzivního úsilí automobilky o maximální aktivní a pasivní bezpečnosti svých vozů.

Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) je nezávislé konsorcium evropských ministerstev dopravy, automobilových klubů, pojišťoven a organizací na ochranu spotřebitelů. Organizace provádí nárazové, ale taky další testy s novými typy automobilů a na základě výsledků pak komplexně hodnotí úroveň jejich bezpečnosti.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě Fotografie k článku Nová Škoda Fabia je nejbezpečnějším vozem ve své třídě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy