NOVÁ PODOBA KIA MOTORS

vloženo

Společnost Kia Motors v minulých dnech představila novou podobu firemní identity (Corporate Identity). Hlavním cílem této změny je sjednotit označení modelů, které je v některých případech rozdílné pro vozy určené pro domácí korejský trh a pro zahraniční trhy.

NOVÁ PODOBA KIA MOTORS Záměrem je celkově zvýšit povědomí o značce Kia jako takové a výrazné změny se kromě vozů samotných dotknou také značení prodejních míst Kia a dalších hlavních navigačních a komunikačních prvků.

Nové prvky, které mají představovat Kia Motors jako mladou a energickou společnost, budou postupně aplikovány na více než 3 000 místech po celém světe, kde je automobilka oficiálně zastoupena regionálními centrálami, distributory a prodejními a servisními centry.

Tato strategie má zvýraznit image Kia v konkurenčním prostředí ostatních renomovaných světových výrobců. Poprvé bude celá změněná podoba CI aplikována u nového kompaktního SUV modelu Sportage II, pro jehož všechny verze (korejské i exportní), bude používáno jednotné označení Sportage. Oznámené změny budou mít možnost vidět už návštěvníci blížícího se pařížského autosalonu na konci září 2004.

V České republice bylo s předstihem využito některých prvků „nové podoby“ značky Kia při otevření zcela nového prodejního místa v Praze 5 u dealerství Emil Frey ve Stodůlkách (viz ilustrační foto), a s jejich aplikací se postupně počítá i u dalších dealerů Kia v průběhu roku 2004 a 2005.

Zdroj: Kia Motors Czech

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Fotografie k článku

Fotografie k článku NOVÁ PODOBA KIA MOTORS
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing