Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií

vloženo

Japonská automobilka Honda dnes uvolnila oficiální informace o novém Civicu deváté generace včetně fotografií. Jeho vývoj trval čtyři roky a těšit se můžeme na modernizovanou benzínovou osmnáctistovku, nový nízkoobjemový diesel a přepracovaný diesel o objemu 2,2 litru. Podle všeho nový Civic neztratil nic ze svých současných předností.

Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií

Dosluhující osmá generace se představila v roce 2005 a způsobila díky svému vzhledu velké pozdvižení. Následovník v podobě deváté generace již tolik nepřekvapí, přesto se nese v podobném duchu, jako její předchůdce. Karoserie narostla o 45 mm na délku, o 10 mm na šířku, přičemž je o 20 mm nižší (4300x1775x1440 mm). Překvapivě došlo ke zkrácení rozvoru o 25 mm (2595 mm).  Zavazadelník pojme ve standardním uspořádání 401 litrů zavazadel. Pod podlahu zavazadelníku naložíte nově dalších 76 l drobností. Palivová nádrž našla své místo (stejně jako u osmé generace) pod předními sedadly. Díky tomu se novinka může pochlubit nevídanou variabilitou interiéru (zadní sedadla jsou dělená v poměru 60:40, přičemž jejich sklopením lze vytvořit rovná ložná plocha a vyklopením sedáků vzhůru vykouzlíte za opěradly předních sedadel solidní prostor pro převoz neskladných vysokých předmětů).


Základní pohonnou jednotkou se stane již používaný benzínový čtyřválec i-VTEC o objemu 1,34 litru s rozvodem OHC produkující 73 kW. Daleko zajímavější bude přepracovaná populární osmnáctistovka i-VTEC s výkonem 104 kW dostupným při 6500 ot./min. a točivým momentem 174 Nm při 4300 ot./min u kterého průměrná spotřeba v kombinovaném cyklu činí 5,8 l/100 km. Původní turbodiesel i-CTDi o zdvihovém objemu 2,2 litru nahrazuje modernější i-DTEC, který dostal vstřikování common-rail třetí generace a vyznačuje se jemnějším chodem. Díky úpravám se podařilo zvýšit výkon z 103 kW na 110 kW. Maximum točivého momentu vrcholí nyní hodnotou 350 Nm v rozmezí 2000-2750 ot./min. Zároveň došlo ke snížení kombinované spotřeby z 5,3 na 4,2 l/100 km. Během roku se pod kapotou Civicu podle všeho objeví menší diesel (1,6 i-DTEC), který vyplní mezeru.

Všechny uvedené pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou. Dvě nejvyšší rychlosti byly prodlouženy, automobily jsou také vybaveny indikátorem zařazeného převodového stupně. Agregáty využívají systém start-stop (Idle Stop), který můžete vypnout tlačítkem na středové konzole. Podle všeho se v průběhu výroby objeví i samočinná pětistupňová převodovka s možností sekvenčního řazení pomocí pádel, kterou bude možné pořídit ve spojení s osmnáctistovku. Ekonomickou jízdu bude řidiče učit systém Eco Assist (známe ho z hybridů Insight a CR-Z), který dokáže zabarvit rychloměr podle toho, jak jede řidič úsporně. Rozjíždění do kopců usnadní standardně montovaný HSA.

Honda/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.05.2017
Toyota Aygo v edici Selection vsází na design
28.05.2017
Škoda Superb upevňuje své postavení novou výbavou
27.05.2017
Volkswagen Caddy TGI se chlubí dojezdem 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi
26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!