Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií

vloženo

Japonská automobilka Honda dnes uvolnila oficiální informace o novém Civicu deváté generace včetně fotografií. Jeho vývoj trval čtyři roky a těšit se můžeme na modernizovanou benzínovou osmnáctistovku, nový nízkoobjemový diesel a přepracovaný diesel o objemu 2,2 litru. Podle všeho nový Civic neztratil nic ze svých současných předností.

Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Dosluhující osmá generace se představila v roce 2005 a způsobila díky svému vzhledu velké pozdvižení. Následovník v podobě deváté generace již tolik nepřekvapí, přesto se nese v podobném duchu, jako její předchůdce. Karoserie narostla o 45 mm na délku, o 10 mm na šířku, přičemž je o 20 mm nižší (4300x1775x1440 mm). Překvapivě došlo ke zkrácení rozvoru o 25 mm (2595 mm).  Zavazadelník pojme ve standardním uspořádání 401 litrů zavazadel. Pod podlahu zavazadelníku naložíte nově dalších 76 l drobností. Palivová nádrž našla své místo (stejně jako u osmé generace) pod předními sedadly. Díky tomu se novinka může pochlubit nevídanou variabilitou interiéru (zadní sedadla jsou dělená v poměru 60:40, přičemž jejich sklopením lze vytvořit rovná ložná plocha a vyklopením sedáků vzhůru vykouzlíte za opěradly předních sedadel solidní prostor pro převoz neskladných vysokých předmětů).

Základní pohonnou jednotkou se stane již používaný benzínový čtyřválec i-VTEC o objemu 1,34 litru s rozvodem OHC produkující 73 kW. Daleko zajímavější bude přepracovaná populární osmnáctistovka i-VTEC s výkonem 104 kW dostupným při 6500 ot./min. a točivým momentem 174 Nm při 4300 ot./min u kterého průměrná spotřeba v kombinovaném cyklu činí 5,8 l/100 km. Původní turbodiesel i-CTDi o zdvihovém objemu 2,2 litru nahrazuje modernější i-DTEC, který dostal vstřikování common-rail třetí generace a vyznačuje se jemnějším chodem. Díky úpravám se podařilo zvýšit výkon z 103 kW na 110 kW. Maximum točivého momentu vrcholí nyní hodnotou 350 Nm v rozmezí 2000-2750 ot./min. Zároveň došlo ke snížení kombinované spotřeby z 5,3 na 4,2 l/100 km. Během roku se pod kapotou Civicu podle všeho objeví menší diesel (1,6 i-DTEC), který vyplní mezeru.

Všechny uvedené pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou. Dvě nejvyšší rychlosti byly prodlouženy, automobily jsou také vybaveny indikátorem zařazeného převodového stupně. Agregáty využívají systém start-stop (Idle Stop), který můžete vypnout tlačítkem na středové konzole. Podle všeho se v průběhu výroby objeví i samočinná pětistupňová převodovka s možností sekvenčního řazení pomocí pádel, kterou bude možné pořídit ve spojení s osmnáctistovku. Ekonomickou jízdu bude řidiče učit systém Eco Assist (známe ho z hybridů Insight a CR-Z), který dokáže zabarvit rychloměr podle toho, jak jede řidič úsporně. Rozjíždění do kopců usnadní standardně montovaný HSA.

Honda/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií Fotografie k článku Nová Honda Civic oficiálně představena včetně fotografií
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.01.2017
Video: Opel Crossland X - nový crossover do města
21.01.2017
Nissan Navara přijíždí v exkluzivní limitované edici Trek-1°
20.01.2017
Opel Meriva vyklidí pole nástupci Crossland X
19.01.2017
Test: Audi SQ7 4.0 biTDI – Světová extratřída! (+video)
18.01.2017
Chcete koupit Toyotu nebo Peugeot? Od soboty ušetříte desetitisíce
17.01.2017
Kolik Simply Clever prvků má nová Octavia? Podívejte se!
16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb