Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru

vloženo

Devátá generace Hondy Civic se dostane k zákazníkům během února příštího roku, přesto již nyní lze objednávat. Pro prvních sto zákazníků navíc Honda připravila dárek v podobě iPadu. Nový Civic je zatím nabízen v pětidveřové karoserii s trojicí motorů ve čtyřech výbavách.

Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru Karoserie nového Civicu narostla o 45 mm na délku, o 10 mm na šířku, přičemž je o 20 mm nižší (4300x1775x1440 mm). Překvapivě došlo ke zkrácení rozvoru o 25 mm (2595 mm). Zavazadelník pojme ve standardním uspořádání 401 litrů zavazadel. Pod podlahu kufru naložíte nově dalších 76 l drobností (osmá generace převezla 415l). Palivová nádrž našla své místo (stejně jako v případě osmé generace) pod předními sedadly. Díky tomu se novinka může pochlubit nevídanou variabilitou interiéru (zadní sedadla jsou dělená v poměru 60:40, přičemž jejich sklopením lze vytvořit rovná ložná plocha a vyklopením sedáků vzhůru vykouzlíte za opěradly předních sedadel solidní prostor pro převoz neskladných vysokých předmětů).

Základní pohonnou jednotkou je benzínová čtyřválcová čtrnáctistovka i-VTEC o zdvihovém objemu 1,34 litru, která produkuje 73 kW a říká si příděl 4,5 l/100 km Naturalu v kombinovaném provozu. Daleko zajímavější volbou je přepracovaná populární osmnáctistovka i-VTEC s výkonem 104 kW dostupným při 6500 ot./min. a točivým momentem 174 Nm při 4300 ot./min u kterého průměrná spotřeba v kombinovaném cyklu činí 5,8 l/100 km.

Původní turbodiesel i-CTDi o zdvihovém objemu 2,2 litru nahrazuje modernější i-DTEC, který dostal vstřikování common-rail třetí generace a vyznačuje se jemnějším chodem. Díky úpravám se podařilo zvýšit výkon z 103 kW na 110 kW. Maximum točivého momentu vrcholí nyní hodnotou 350 Nm v rozmezí 2000-2750 ot./min. Zároveň došlo ke snížení kombinované spotřeby z 5,3 na 4,2 l/100 km. Během roku se pod kapotou Civicu podle všeho objeví menší diesel (1,6 i-DTEC), který vyplní mezeru.
Všechny uvedené pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou, přičemž u jediné osmnáctistovky je možné mít pětirychlostní automat za příplatek 30.000 Kč.

Pětidveřový Civic startuje v základní výbavě "S" ve spojení s benzínovou čtrnáctistovkou i-VTEC na 379.900 Kč, přičemž za osmnáctistovku je nutné připlatit 50.000 Kč a za diesel 2.2 i-DTEC 120.000 Kč. Druhý stupeň výbavy "Comfort" přijde ve všech motorizacích o 20.000 Kč dráže, třetí stupeň výbavy "Sport" pak o dalších 30.000 Kč dráže. Vrchol tvoří výbava "Executive" za kterou je nutné připlatit dalších 100.000 Kč, přičemž ji není možné kombinovat s benzínovou čtrnáctistovkou.

Základní provedení "S" zahrnuje šest airbagů, ABS, EBD, BA, asistent pro rozjezd v kopci a aktivní elektrický posilovač řízení, dálkově ovládané centrální zamykání, inteligentní multiinformační displej (i-MID), denní světla z LED, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, přední loketní opěrka a litá kola.

Druhý stupeň výbavy Comfort přináší navíc automatickou klimatizaci, autorádio s MP3 podporou a vstupy USB/AUX, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní stěrač a kryt zavazadlového prostoru.
Za příplatek 25.000,- Kč bude pro Comfort k dispozici SD Navigace.

Provedení Sport je oproti Comfortu bohatší o alarm, kožený volant a hlavici řadicí páky, hliníkové sportovní pedály, duální automatickou klimatizaci (pro motory 1,8 i-VTEC a 2,2 i-DTEC), tempomat, stěrače s dešťovým senzorem, zadní parkovací kameru, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, zadní loketní opěrku a sedmnáctipalcová litá kola.  Výbavu Sport lze za příplatek 60.000 Kč objednat s HDD navigací s audio-video vstupem, prémiovým audiosystémem se subwooferem a bluetooth HandsFree sadou.

Vrcholná verze Executive nabízí navíc bezklíčový vstup a startování, kožený interiér, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektricky stavitelné bederní opěrky předních sedadel, vyhřívání předních sedadel, prémiový audiosystém se subwooferem, Bluetooth Hands Free, Bi-HID světlomety s automatickým sklonem a přepínáním, ostřikovače světlometů, panoramatická prosklená střecha a tmavá boční a zadní skla. Pro verzi Executive bude za 65.000 Kč k dispozici systém pro zmírnění následků nehody (CMBS) s adaptivním tempomatem (ACC) a za 49.000 Kč bude nabízen HDD navigační systém s video vstupem.

Honda/Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru Fotografie k článku Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru Fotografie k článku Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru Fotografie k článku Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru Fotografie k článku Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru Fotografie k článku Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru Fotografie k článku Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.02.2017
Mitsubishi Outlander 2017 - myšák reaguje na požadavky zákazníků
27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!