Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč

vloženo

Po nových vozech Dacia Logan, Sandero, Sandero Stepway, Dokker a Dokker Van, doplňuje společnost Dacia svoji nabídku a představuje nový Logan MCV, který pořídíte od 179.900 Kč.

Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Model vozu Logan MCV kombi byl uveden na trh v roce 2006 a prodalo se ho 340.000 kusů ve čtyřiceti zemích. Nový Logan MCV je velkorysý vzhledem k funkčnosti a díky svým rozměrům nabízí velký vnitřní prostor - 5 skutečných míst a zavazadlový prostor o objemu 573 litrů. Od první úrovně výbavy je nový vůz Dacia Logan MCV lépe vybaven, nabízí komfort, bezpečnost a praktičnost v podobě elektronického stabilizačního systému ESC, posilovače řízení, bočních airbagů a zadního lavicového sedadla sklopného v poměru 1/3-2/3. Moderní nový Logan MCV nabízí nejnovější prvky výbavy: multimediální a navigační systém MEDIA NAV, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory a funkci Eco Mode. Hospodárné používání je zajištěno novými motory, zážehovým motorem TCe 90 a vznětovým motorem, které poskytují radost z řízení a zároveň značně snižují spotřebu paliva i emise CO2.

Robustní a přitažlivý design Nový Logan MCV představuje novou identitu značky Dacia, která vyvolává celkově dojem robustnosti a síly. Nový Logan MCV získává na dynamičnosti, zejména pokud jde o zadní okno, které je lehce skloněné, ale i pokud jde o zpracování bočních linií, charakteristických prvků poprvé použitých u vozů Lodgy a Duster. Díky tomuto novému designu evokuje nový Logan MCV více svět automobilů, aniž by byl obětován vnitřní prostor. Je tu místo a je to vidět! Se svými velkými rozměry 4,49 m na délku a 573 litry zavazadlového prostoru nabízí Logan MCV rekordní přepravní kapacitu. Je o 430 mm delší než nové Sandero a nabízí možnost přepravovat předměty o délce 2,7 m. Nový Logan MCV se vyznačuje energickým designem exteriéru, zejména díky střešním lištám, které mu propůjčují sílu a dynamičnost.

Prostorný, funkční a racionální interiér Vedle robustnosti vyplývající z vnějších linií nabízí viditelná kvalita interiéru designový soulad s exteriérem. Vnitřnímu prostoru nového Loganu MCV byla věnována zvláštní pozornost, jejímž cílem bylo, aby odpovídal očekávání klientů vyhledávajících snadnou obsluhu. Místo řidiče je pohodlné, s možností nastavení sedadla i volantu (dle verze). Ergonomie je posílena díky praktičnosti a snadnosti používání vozu: všechny ovládací prvky jsou řidiči snadno přístupné, jsou v okamžité blízkosti nebo přímo na volantu.

Interiér byl pečlivě promyšlen, aby usnadňoval pobyt ve voze díky četným praktickým a přístupným úložným prostorům, jako přihrádky v předních a zadních dveřích, kapsy nebo úložný prostor na palubní desce: celkem 16 litrů vnitřního úložného prostoru. Kryt zavazadlového prostoru (k dispozici dle verze) je navíc vybaven jednou pevnou částí s odkládací zónou nabízející další úložný prostor. Standardní zadní lavicové sedadlo sklopné v poměru 1/3-2/3 zaručuje intuitivní manipulaci a vysokou úroveň modularity.

Nový je komplexní multimediální systém MEDIA NAV dostupný v nejvyšší výbavě za příplatek 6.500 Kč. Ten se používá jednoduše a intuitivně a jeho velká barevná dotyková obrazovka o velikosti 7 palců (18 cm) a domovská stránka „Menu“ umožňují snadný pohyb mezi jednotlivými funkcemi. Do těchto funkcí patří i technologie Bluetooth® handsfree pro bezpečné volání a navigační systém se zobrazením ve formátu 2D nebo 3D (ptačí perspektiva). Přenosná zařízení se připojí k zásuvkám typu USB nebo jack, které jsou z důvodu větší ergonomičnosti umístěny na čelní straně panelu.

Od druhé výbavy je možné mít základní multimediální systém "Dacia Plug&Radio", který nabízí jednoduché a účinné multimediální řešení. Je vybaven obrazovkou plně integrovanou do středové čelní části, dostatečně velkou pro zobrazení informace ve třech řádcích. Dacia Plug&Radio zahrnuje rádio, mechaniku CD kompatibilní s formátem MP3, technologii Bluetooth® handsfree pro bezpečné volání a zásuvky typu USB a jack umístěné na čelní straně.

Obnovená řada motorů pro lepší poměr hospodárnost/výkon Stejně jako pro nové vozy Logan a Sandero jsou dostupné dva zážehové motory: motor 1.2 16v 75, univerzální a hospodárný při koupi i při provozu, a zcela nový tříválcový zážehový přeplňovaný motor TCe 90, symbol vynikající mechaniky skupiny Renault. Tento motor je opravdu výkonný a lehký, neboť jeho hmotnost je o 15 kg nižší než u motorů stejného výkonu. Rozběh a akcelerace jsou pružné a přímé. Daří se mu spojovat radost z řízení, hospodárnou spotřebu paliva (5 l/100 km) a nízké emise CO2: 116 g/km2. Nový Logan MCV s nízkou spotřebou a rekordním zavazadlovým prostorem (573 litrů), nabízí ve své kategorii nejlepší poměr mezi spotřebou a úložným objemem. Rovněž se jeví jako nejlepší řešení pro zákazníky, kteří potřebují velkou přepravní kapacitu, při omezeném rozpočtu na provozní náklady.

Nabídku doplňuje vznětový motor 1.5 dCi, který je k dispozici s výkonem 66 kW (90 k) nebo 55 kW (75 k). Motor 1.5 dCi, známý pro svoji spolehlivost, výkon, nízký dopad na životní prostředí a je best sellerem skupiny Renault, byl ještě optimalizován. Potěšení z jízdy se tak projevuje kvalitnějšími rozběhy a akcelerací. To vše spolu se spotřebou, jež patří ve své třídě mezi nejnižší (3,8 l/100 km), a omezeným dopadem na životní prostředí (99 g/km2).

Navíc Dacia pokračuje v podpoře LPG jako hospodárné alternativy nafty. Motor 1.2 16v 75 je k dispozici ve dvoupalivové verzi benzin/LPG s nižšími provozními náklady a sníženými emisemi CO2 (120 g/km2 v režimu LPG). Stejně jako u všech vozů Dacia LPG si řidič volí jízdu v režimu benzin nebo LPG díky velmi jednoduché manipulaci. Používání LPG je zřetelně levnější než používání benzinu. Vozidla na LPG - modely vyrobené v Pitesti - představují téměř desetinu prodaných vozů Dacia, což potvrzuje vůli této společnosti navrhnout výkonné a konkurenceschopné technologie.

Snížení spotřeby pomocí funkce Eco Mode Funkce Eco Mode (dle motoru) umožňuje řidiči, aby kdykoliv optimalizoval spotřebu paliva. Je-li tato funkce aktivní, upravuje některé parametry řízení, přičemž modifikuje fungování motoru a tepelný komfort v poměru akceptovatelném pro řidiče a cestující. Eco Mode zaručuje úsporu paliva a nižší emise CO2, což může podle stylu řízení a jízdních podmínek představovat až 10 %. Koupě vozu Dacia je více než kdy jindy chytrou volbou. U nového vozu Dacia Logan MCV je ještě lepší poměr hospodárnost/výkon, poměr cena/prostornost zůstává nepřekonán a ceny jsou stále zajímavé.

Aktivní bezpečnost
Elektronický stabilizační systém (ESC) je nabízen již od první úrovně výbavy. Zajišťuje stabilitu vozidla v náročných podmínkách, jakými jsou objíždění překážky, ztráta adheze v zatáčce nebo jízda po kluzké vozovce. Pomoc při nouzovém brzdění AFU doplňuje antiblokovací systém brzd ABS. V případě nouzového brzdění systém AFU působí na hydraulický systém za účelem vyvinutí maximálního tlaku na brzdy od samého počátku brzdění až po dosažení prahu spuštění ABS.

Pasivní bezpečnost
Za účelem zajištění maximální ochrany svých cestujících disponuje nový Logan MCV od první úrovně výbavy také čelními airbagy řidiče a spolujezdce a nyní i bočními airbagy v přední části. V případě opomenutí zapnutí bezpečnostního pásu je řidič a spolujezdec upozorněn vizuálním i akustickým signálem. Upevňovací body ISOFIX se nachází na obou zadních bočních sedadlech. Tento systém usnadňuje bezpečné upevnění dětské sedačky. Každá konstrukce karoserie obsahuje zesílené zóny s naprogramovanou deformací. Nárazník a oblast kapoty jsou, pokud jde o tvar, pevnost a tloušťku, zkonstruovány tak, aby umožnily co nejlepší absorpci nárazů a zejména pak ochranu chodce v případě čelního nárazu.

Cenou boduje
Nový vůz Dacia Logan MCV bude vyráběn v závodě v rumunské Pitesti a v základní výbavě Access s benzínovou dvanáctistovkou pod kapotou přijde na 179.900 Kč, přičemž ve voze nechybí sada airbagů, úchyty ISOFIX, stabilizační systém ESC, ABS s brzdovým asistentem, hydraulický posilovač řízení, tří-místné dělené sedadlo v druhé řadě sedadel, nebo nárazníky v barvě karoserie. Druhá výbava Ambiance s rozdílem 15.000 Kč přihazuje například centrální dálkové zamykání, elektrické ovládání předních oken nebo rádio CD/MP3 se vstupem USB a ovládáním pod volantem a dovoluje přikoupit klimatizaci. Nejlépe vybavená verze Arctica pak s rozdílem dalších 20.000 Kč přináší navíc palubní počítač, mlhovky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, manuální klimatizaci, výškově stavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo loketní opěrku.

Dacia

Vyhledat vozidla v inzerci: Dacia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč Fotografie k článku Nová Dacia Logan MCV stojí 179.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala