Nissan X-Trail je po modernizaci

vloženo

Po dvou letech od uvedení na trh se nyní X-Trail dočkal řady vylepšení, která pomohou upevnit pozici tohoto modelu v segmentu SUV. Zákazníci se mohou těšit na dynamičtější design exteriéru, vyšší kvalitu a funkčnost interiéru. Lepší mechanické a aerodynamické vlastnosti přispějí k nižší spotřebě a nižším emisím CO2

Nissan X-Trail je po modernizaci Nissan X-Trail je po modernizaci

Nejvíce patrné změny se týkají přední části vozu. Zcela přepracovaná mřížka chladiče, světlomety a sestava nárazníku působí kompaktnějším dojmem a dodává vozu dynamičtější vzezření. Světlomety jsou štíhlejší a mají techničtější vzhled, přičemž tlumená světla jsou buď xenonová nebo halogenová (podle úrovně výbavy), dálková světla jsou halogenová.
Vzadu byla charakteristická vertikální světla modernizována a doplněna o technologii LED u obrysových a brzdových světel.


Profil vozu byl pozměně díky zvýšení průměru desetipaprskových kol na 18", kola jsou navíc i širší (až 225/55/18) a dávají X-Trailu na silnici jistější postoj. Dostupné jsou také 17" ráfky v novém pětipaprskovém provedení.

Rovněž interiér doznal změn
A to nejen díky použití kvalitnějších materiálů. Řidič ocení lepší výhled z vozu, stejně jako čitelnost nového a kvalitnějšího hlavního přístrojového panelu s větším a zřetelnějším tachometrem a otáčkoměrem. Mezi těmito dvěma hlavními přístroji se nachází nový palubní počítač, poskytující řidiči mnoho praktických informací.

Zlepšen byl rovněž systém vytápění, volitelnou součástí výbavy bude vyhřívání zadních sedadel se dvěma úrovněmi výkonu.

Novinkou je začlenění displeje zadní parkovací kamery do stropního zpětného zrcátka, což znamená, že i vozy bez navigace Nissan mohou nyní využívat výhod, které skýtá zadní parkovací kamera a systém indikace vzdálenosti. Displej s vysokým rozlišením se objeví ve zpětném zrcátku po zařazení zpátečky, lze ovšem kdykoli manuálně vypnout. Jas displeje se navíc automaticky upravuje podle intenzity okolního světla a obraz na displeji je proto vždy zřetelný.

Pod kapotou vznětových verzí najdeme rovněž řadu vylepšení, jejichž výsledkem je nižší spotřeba, nižší emise a splnění požadavků normy Euro 5. Hlavní inovací je přidání dalšího vstřikovacího místa, čímž se jejich počet zvyšuje na sedm, přičemž hlava pístu byla upravena podle nového uspořádání vstřikovačů.

Manuální převodovka dostala nové převodové poměry, které zajišťují lepší kompromis mezi akcelerací, spotřebou energie a množstvím emisí. V automatické převodovce se podařilo dosáhnout nižšího tření. Nově přidanou funkcí je ukazatel doporučovaného přeřazení rychlostního stupně na obrazovce palubního počítače.

Optimalizované aerodynamické vlastnosti spodní části vozu a použití plášťů s nízkým valivým odporem se odráží ve výrazném snížení emisí CO2 a spotřeby paliva. Například u verze s motorem 2.0 dCi o výkonu 110 kW s částicovým filtrem bylo dosaženo snížení emisí o 19 g na 171 g a snížení spotřeby paliva na 6,4 l z původních 7,1 l/km.

Inovované vozy X-Trail budou na českém trhu dostupné od konce září 2010.

-MO-/TZ Nissan, foto Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem