Nissan X-Trail je po modernizaci

vloženo

Po dvou letech od uvedení na trh se nyní X-Trail dočkal řady vylepšení, která pomohou upevnit pozici tohoto modelu v segmentu SUV. Zákazníci se mohou těšit na dynamičtější design exteriéru, vyšší kvalitu a funkčnost interiéru. Lepší mechanické a aerodynamické vlastnosti přispějí k nižší spotřebě a nižším emisím CO2

Nissan X-Trail je po modernizaci Nissan X-Trail je po modernizaci

Nejvíce patrné změny se týkají přední části vozu. Zcela přepracovaná mřížka chladiče, světlomety a sestava nárazníku působí kompaktnějším dojmem a dodává vozu dynamičtější vzezření. Světlomety jsou štíhlejší a mají techničtější vzhled, přičemž tlumená světla jsou buď xenonová nebo halogenová (podle úrovně výbavy), dálková světla jsou halogenová.
Vzadu byla charakteristická vertikální světla modernizována a doplněna o technologii LED u obrysových a brzdových světel.


Profil vozu byl pozměně díky zvýšení průměru desetipaprskových kol na 18", kola jsou navíc i širší (až 225/55/18) a dávají X-Trailu na silnici jistější postoj. Dostupné jsou také 17" ráfky v novém pětipaprskovém provedení.

Rovněž interiér doznal změn
A to nejen díky použití kvalitnějších materiálů. Řidič ocení lepší výhled z vozu, stejně jako čitelnost nového a kvalitnějšího hlavního přístrojového panelu s větším a zřetelnějším tachometrem a otáčkoměrem. Mezi těmito dvěma hlavními přístroji se nachází nový palubní počítač, poskytující řidiči mnoho praktických informací.

Zlepšen byl rovněž systém vytápění, volitelnou součástí výbavy bude vyhřívání zadních sedadel se dvěma úrovněmi výkonu.

Novinkou je začlenění displeje zadní parkovací kamery do stropního zpětného zrcátka, což znamená, že i vozy bez navigace Nissan mohou nyní využívat výhod, které skýtá zadní parkovací kamera a systém indikace vzdálenosti. Displej s vysokým rozlišením se objeví ve zpětném zrcátku po zařazení zpátečky, lze ovšem kdykoli manuálně vypnout. Jas displeje se navíc automaticky upravuje podle intenzity okolního světla a obraz na displeji je proto vždy zřetelný.

Pod kapotou vznětových verzí najdeme rovněž řadu vylepšení, jejichž výsledkem je nižší spotřeba, nižší emise a splnění požadavků normy Euro 5. Hlavní inovací je přidání dalšího vstřikovacího místa, čímž se jejich počet zvyšuje na sedm, přičemž hlava pístu byla upravena podle nového uspořádání vstřikovačů.

Manuální převodovka dostala nové převodové poměry, které zajišťují lepší kompromis mezi akcelerací, spotřebou energie a množstvím emisí. V automatické převodovce se podařilo dosáhnout nižšího tření. Nově přidanou funkcí je ukazatel doporučovaného přeřazení rychlostního stupně na obrazovce palubního počítače.

Optimalizované aerodynamické vlastnosti spodní části vozu a použití plášťů s nízkým valivým odporem se odráží ve výrazném snížení emisí CO2 a spotřeby paliva. Například u verze s motorem 2.0 dCi o výkonu 110 kW s částicovým filtrem bylo dosaženo snížení emisí o 19 g na 171 g a snížení spotřeby paliva na 6,4 l z původních 7,1 l/km.

Inovované vozy X-Trail budou na českém trhu dostupné od konce září 2010.

-MO-/TZ Nissan, foto Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich