Nissan X-Trail je po modernizaci

vloženo

Po dvou letech od uvedení na trh se nyní X-Trail dočkal řady vylepšení, která pomohou upevnit pozici tohoto modelu v segmentu SUV. Zákazníci se mohou těšit na dynamičtější design exteriéru, vyšší kvalitu a funkčnost interiéru. Lepší mechanické a aerodynamické vlastnosti přispějí k nižší spotřebě a nižším emisím CO2

Nissan X-Trail je po modernizaci Nissan X-Trail je po modernizaci

Nejvíce patrné změny se týkají přední části vozu. Zcela přepracovaná mřížka chladiče, světlomety a sestava nárazníku působí kompaktnějším dojmem a dodává vozu dynamičtější vzezření. Světlomety jsou štíhlejší a mají techničtější vzhled, přičemž tlumená světla jsou buď xenonová nebo halogenová (podle úrovně výbavy), dálková světla jsou halogenová.
Vzadu byla charakteristická vertikální světla modernizována a doplněna o technologii LED u obrysových a brzdových světel.


Profil vozu byl pozměně díky zvýšení průměru desetipaprskových kol na 18", kola jsou navíc i širší (až 225/55/18) a dávají X-Trailu na silnici jistější postoj. Dostupné jsou také 17" ráfky v novém pětipaprskovém provedení.

Rovněž interiér doznal změn
A to nejen díky použití kvalitnějších materiálů. Řidič ocení lepší výhled z vozu, stejně jako čitelnost nového a kvalitnějšího hlavního přístrojového panelu s větším a zřetelnějším tachometrem a otáčkoměrem. Mezi těmito dvěma hlavními přístroji se nachází nový palubní počítač, poskytující řidiči mnoho praktických informací.

Zlepšen byl rovněž systém vytápění, volitelnou součástí výbavy bude vyhřívání zadních sedadel se dvěma úrovněmi výkonu.

Novinkou je začlenění displeje zadní parkovací kamery do stropního zpětného zrcátka, což znamená, že i vozy bez navigace Nissan mohou nyní využívat výhod, které skýtá zadní parkovací kamera a systém indikace vzdálenosti. Displej s vysokým rozlišením se objeví ve zpětném zrcátku po zařazení zpátečky, lze ovšem kdykoli manuálně vypnout. Jas displeje se navíc automaticky upravuje podle intenzity okolního světla a obraz na displeji je proto vždy zřetelný.

Pod kapotou vznětových verzí najdeme rovněž řadu vylepšení, jejichž výsledkem je nižší spotřeba, nižší emise a splnění požadavků normy Euro 5. Hlavní inovací je přidání dalšího vstřikovacího místa, čímž se jejich počet zvyšuje na sedm, přičemž hlava pístu byla upravena podle nového uspořádání vstřikovačů.

Manuální převodovka dostala nové převodové poměry, které zajišťují lepší kompromis mezi akcelerací, spotřebou energie a množstvím emisí. V automatické převodovce se podařilo dosáhnout nižšího tření. Nově přidanou funkcí je ukazatel doporučovaného přeřazení rychlostního stupně na obrazovce palubního počítače.

Optimalizované aerodynamické vlastnosti spodní části vozu a použití plášťů s nízkým valivým odporem se odráží ve výrazném snížení emisí CO2 a spotřeby paliva. Například u verze s motorem 2.0 dCi o výkonu 110 kW s částicovým filtrem bylo dosaženo snížení emisí o 19 g na 171 g a snížení spotřeby paliva na 6,4 l z původních 7,1 l/km.

Inovované vozy X-Trail budou na českém trhu dostupné od konce září 2010.

-MO-/TZ Nissan, foto Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci Fotografie k článku Nissan X-Trail je po modernizaci
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč