Nissan X-Trail je po modernizaci

03. 08. 2010
Sdílet článek

Po dvou letech od uvedení na trh se nyní X-Trail dočkal řady vylepšení, která pomohou upevnit pozici tohoto modelu v segmentu SUV. Zákazníci se mohou těšit na dynamičtější design exteriéru, vyšší kvalitu a funkčnost interiéru. Lepší mechanické a aerodynamické vlastnosti přispějí k nižší spotřebě a nižším emisím CO2

Nejvíce patrné změny se týkají přední části vozu. Zcela přepracovaná mřížka chladiče, světlomety a sestava nárazníku působí kompaktnějším dojmem a dodává vozu dynamičtější vzezření. Světlomety jsou štíhlejší a mají techničtější vzhled, přičemž tlumená světla jsou buď xenonová nebo halogenová (podle úrovně výbavy), dálková světla jsou halogenová.
Vzadu byla charakteristická vertikální světla modernizována a doplněna o technologii LED u obrysových a brzdových světel.


Profil vozu byl pozměně díky zvýšení průměru desetipaprskových kol na 18", kola jsou navíc i širší (až 225/55/18) a dávají X-Trailu na silnici jistější postoj. Dostupné jsou také 17" ráfky v novém pětipaprskovém provedení.

Rovněž interiér doznal změn
A to nejen díky použití kvalitnějších materiálů. Řidič ocení lepší výhled z vozu, stejně jako čitelnost nového a kvalitnějšího hlavního přístrojového panelu s větším a zřetelnějším tachometrem a otáčkoměrem. Mezi těmito dvěma hlavními přístroji se nachází nový palubní počítač, poskytující řidiči mnoho praktických informací.

Zlepšen byl rovněž systém vytápění, volitelnou součástí výbavy bude vyhřívání zadních sedadel se dvěma úrovněmi výkonu.

Novinkou je začlenění displeje zadní parkovací kamery do stropního zpětného zrcátka, což znamená, že i vozy bez navigace Nissan mohou nyní využívat výhod, které skýtá zadní parkovací kamera a systém indikace vzdálenosti. Displej s vysokým rozlišením se objeví ve zpětném zrcátku po zařazení zpátečky, lze ovšem kdykoli manuálně vypnout. Jas displeje se navíc automaticky upravuje podle intenzity okolního světla a obraz na displeji je proto vždy zřetelný.

Pod kapotou vznětových verzí najdeme rovněž řadu vylepšení, jejichž výsledkem je nižší spotřeba, nižší emise a splnění požadavků normy Euro 5. Hlavní inovací je přidání dalšího vstřikovacího místa, čímž se jejich počet zvyšuje na sedm, přičemž hlava pístu byla upravena podle nového uspořádání vstřikovačů.

Manuální převodovka dostala nové převodové poměry, které zajišťují lepší kompromis mezi akcelerací, spotřebou energie a množstvím emisí. V automatické převodovce se podařilo dosáhnout nižšího tření. Nově přidanou funkcí je ukazatel doporučovaného přeřazení rychlostního stupně na obrazovce palubního počítače.

Optimalizované aerodynamické vlastnosti spodní části vozu a použití plášťů s nízkým valivým odporem se odráží ve výrazném snížení emisí CO2 a spotřeby paliva. Například u verze s motorem 2.0 dCi o výkonu 110 kW s částicovým filtrem bylo dosaženo snížení emisí o 19 g na 171 g a snížení spotřeby paliva na 6,4 l z původních 7,1 l/km.

Inovované vozy X-Trail budou na českém trhu dostupné od konce září 2010.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

-MO-/TZ Nissan, foto Nissan

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

729 000 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč