Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě

vloženo

Automobilka Nissan si vytyčila za úkol přivést milión lidí k elektrické mobilitě. Vyzve proto města po celé Evropě k tomu, aby přijala elektrickou mobilitu, a zároveň pobídne jednotlivé komunity k podpoře své kampaně Nissan s názvem „The Big Turn On". Na oplátku nabízí výhru v podobě 30 rychlodobíjecích stanic.

Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě

Rychlodobíjecí stanice jsou součástí širší iniciativy, v rámci níž se automobilka Nissan snaží získat milión uživatelů na stranu elektromobility, a to za pouhých 100 dní. Těžištěm kampaně „The Big Turn On" je zapojit veřejnost, která pak bude podporovat jednotlivá města ve snaze získat od společnosti Nissan novou infrastrukturu pro elektromobily. Tyto stanice urychlí dobíjení elektromobilů a zlepší infrastrukturu pro budoucnost s nulovými emisemi. Rychlodobíjecí stanice kompatibilní s mezinárodním systémem ChAdeMO umožňuje dobít prázdnou baterii na 80 % kapacity za pouhých 30 minut. U běžného typu dobíjecí jednotky to obvykle trvá přibližně osm hodin.


Automobilka Nissan se také snaží vybudovat infrastrukturu, která bude potřeba, pokud mají elektromobily významně přispět ke zkvalitnění ovzduší v centrech měst.Ke konci roku 2012 Nissan rozdá již více než 400 rychlodobíjecích stanic lokálním úřadům a partnerům s cílem vytvořit síť čítající tisíce dobíjecích stanic a také vytvořit síť dálnic pro elektromobily, které propojí evropská města.

Paul Wilcox, senior viceprezident pro prodej a marketing, Nissan Europe, prohlásil: „Automobilka Nissan začala jako první výrobce se sériovou výrobou stoprocentně elektrického vozu - modelu Nissan LEAF. Jsme si vědomi toho, jak důležitá je budoucnost ve jménu nulových emisí. Doposud jsme společně s naším aliančním partnerem, společností Renault, investovali přes 4 miliardy eur do elektrické mobility. Nastal čas, abychom Evropu seznámili se všemi výhodami, a prokázali, že automobil Nissan LEAF je reálnou alternativou. Přesně to je cílem kampaně „The Big Turn On".

Tato kampaň má také vyvrátit řadu mýtů, které panují v souvislosti s elektromobily. Vůz Nissan LEAF, vítěz cen Evropský a Světový vůz roku 2011, vykazuje 95% spokojenost zákazníků a získal pětihvězdičkové hodnocení organizace Euro NCAP. Tato iniciativa má na základě řady důkazů prokázat, že elektromobily mají velmi ekonomický provoz, že Nissan LEAF je neuvěřitelně bezpečný a že dojezd mezi nabitími s přehledem stačí pro převážnou většinu každodenních jízd. Vůz Nissan LEAF je homologován na dojezd 175 km (NEDC), což odpovídá více než 90 procentům jízd, které evropští řidiči uskuteční ve všední den.

Účelem kampaně je dosáhnout jednoho miliónu potenciálních stoupenců elektromobilů ve Francii, Velké Británii, Německu a Nizozemí. Tohoto cíle chce dosáhnout kombinací osvěty a přímého oslovení spotřebitelů prostřednictvím masivní digitální a sociální kampaně. Podporu stačí poskytnout jedním kliknutím - spotřebitelé mohou vyjádřit svou podporu elektromobilů tím, že kliknou na tlačítko „Turn on" (zapnout) na webové stránce kampaně The Big Turn On (www.thebigturnon.com), prostřednictvím kanálů sociálních sítí nebo registrací ke zkušební jízdě v automobilu LEAF.

Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč