Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě

vloženo

Automobilka Nissan si vytyčila za úkol přivést milión lidí k elektrické mobilitě. Vyzve proto města po celé Evropě k tomu, aby přijala elektrickou mobilitu, a zároveň pobídne jednotlivé komunity k podpoře své kampaně Nissan s názvem „The Big Turn On". Na oplátku nabízí výhru v podobě 30 rychlodobíjecích stanic.

Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Rychlodobíjecí stanice jsou součástí širší iniciativy, v rámci níž se automobilka Nissan snaží získat milión uživatelů na stranu elektromobility, a to za pouhých 100 dní. Těžištěm kampaně „The Big Turn On" je zapojit veřejnost, která pak bude podporovat jednotlivá města ve snaze získat od společnosti Nissan novou infrastrukturu pro elektromobily. Tyto stanice urychlí dobíjení elektromobilů a zlepší infrastrukturu pro budoucnost s nulovými emisemi. Rychlodobíjecí stanice kompatibilní s mezinárodním systémem ChAdeMO umožňuje dobít prázdnou baterii na 80 % kapacity za pouhých 30 minut. U běžného typu dobíjecí jednotky to obvykle trvá přibližně osm hodin.

Automobilka Nissan se také snaží vybudovat infrastrukturu, která bude potřeba, pokud mají elektromobily významně přispět ke zkvalitnění ovzduší v centrech měst.Ke konci roku 2012 Nissan rozdá již více než 400 rychlodobíjecích stanic lokálním úřadům a partnerům s cílem vytvořit síť čítající tisíce dobíjecích stanic a také vytvořit síť dálnic pro elektromobily, které propojí evropská města.

Paul Wilcox, senior viceprezident pro prodej a marketing, Nissan Europe, prohlásil: „Automobilka Nissan začala jako první výrobce se sériovou výrobou stoprocentně elektrického vozu - modelu Nissan LEAF. Jsme si vědomi toho, jak důležitá je budoucnost ve jménu nulových emisí. Doposud jsme společně s naším aliančním partnerem, společností Renault, investovali přes 4 miliardy eur do elektrické mobility. Nastal čas, abychom Evropu seznámili se všemi výhodami, a prokázali, že automobil Nissan LEAF je reálnou alternativou. Přesně to je cílem kampaně „The Big Turn On".

Tato kampaň má také vyvrátit řadu mýtů, které panují v souvislosti s elektromobily. Vůz Nissan LEAF, vítěz cen Evropský a Světový vůz roku 2011, vykazuje 95% spokojenost zákazníků a získal pětihvězdičkové hodnocení organizace Euro NCAP. Tato iniciativa má na základě řady důkazů prokázat, že elektromobily mají velmi ekonomický provoz, že Nissan LEAF je neuvěřitelně bezpečný a že dojezd mezi nabitími s přehledem stačí pro převážnou většinu každodenních jízd. Vůz Nissan LEAF je homologován na dojezd 175 km (NEDC), což odpovídá více než 90 procentům jízd, které evropští řidiči uskuteční ve všední den.

Účelem kampaně je dosáhnout jednoho miliónu potenciálních stoupenců elektromobilů ve Francii, Velké Británii, Německu a Nizozemí. Tohoto cíle chce dosáhnout kombinací osvěty a přímého oslovení spotřebitelů prostřednictvím masivní digitální a sociální kampaně. Podporu stačí poskytnout jedním kliknutím - spotřebitelé mohou vyjádřit svou podporu elektromobilů tím, že kliknou na tlačítko „Turn on" (zapnout) na webové stránce kampaně The Big Turn On (www.thebigturnon.com), prostřednictvím kanálů sociálních sítí nebo registrací ke zkušební jízdě v automobilu LEAF.

Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě