Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě

vloženo

Automobilka Nissan si vytyčila za úkol přivést milión lidí k elektrické mobilitě. Vyzve proto města po celé Evropě k tomu, aby přijala elektrickou mobilitu, a zároveň pobídne jednotlivé komunity k podpoře své kampaně Nissan s názvem „The Big Turn On". Na oplátku nabízí výhru v podobě 30 rychlodobíjecích stanic.

Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Rychlodobíjecí stanice jsou součástí širší iniciativy, v rámci níž se automobilka Nissan snaží získat milión uživatelů na stranu elektromobility, a to za pouhých 100 dní. Těžištěm kampaně „The Big Turn On" je zapojit veřejnost, která pak bude podporovat jednotlivá města ve snaze získat od společnosti Nissan novou infrastrukturu pro elektromobily. Tyto stanice urychlí dobíjení elektromobilů a zlepší infrastrukturu pro budoucnost s nulovými emisemi. Rychlodobíjecí stanice kompatibilní s mezinárodním systémem ChAdeMO umožňuje dobít prázdnou baterii na 80 % kapacity za pouhých 30 minut. U běžného typu dobíjecí jednotky to obvykle trvá přibližně osm hodin.

Automobilka Nissan se také snaží vybudovat infrastrukturu, která bude potřeba, pokud mají elektromobily významně přispět ke zkvalitnění ovzduší v centrech měst.Ke konci roku 2012 Nissan rozdá již více než 400 rychlodobíjecích stanic lokálním úřadům a partnerům s cílem vytvořit síť čítající tisíce dobíjecích stanic a také vytvořit síť dálnic pro elektromobily, které propojí evropská města.

Paul Wilcox, senior viceprezident pro prodej a marketing, Nissan Europe, prohlásil: „Automobilka Nissan začala jako první výrobce se sériovou výrobou stoprocentně elektrického vozu - modelu Nissan LEAF. Jsme si vědomi toho, jak důležitá je budoucnost ve jménu nulových emisí. Doposud jsme společně s naším aliančním partnerem, společností Renault, investovali přes 4 miliardy eur do elektrické mobility. Nastal čas, abychom Evropu seznámili se všemi výhodami, a prokázali, že automobil Nissan LEAF je reálnou alternativou. Přesně to je cílem kampaně „The Big Turn On".

Tato kampaň má také vyvrátit řadu mýtů, které panují v souvislosti s elektromobily. Vůz Nissan LEAF, vítěz cen Evropský a Světový vůz roku 2011, vykazuje 95% spokojenost zákazníků a získal pětihvězdičkové hodnocení organizace Euro NCAP. Tato iniciativa má na základě řady důkazů prokázat, že elektromobily mají velmi ekonomický provoz, že Nissan LEAF je neuvěřitelně bezpečný a že dojezd mezi nabitími s přehledem stačí pro převážnou většinu každodenních jízd. Vůz Nissan LEAF je homologován na dojezd 175 km (NEDC), což odpovídá více než 90 procentům jízd, které evropští řidiči uskuteční ve všední den.

Účelem kampaně je dosáhnout jednoho miliónu potenciálních stoupenců elektromobilů ve Francii, Velké Británii, Německu a Nizozemí. Tohoto cíle chce dosáhnout kombinací osvěty a přímého oslovení spotřebitelů prostřednictvím masivní digitální a sociální kampaně. Podporu stačí poskytnout jedním kliknutím - spotřebitelé mohou vyjádřit svou podporu elektromobilů tím, že kliknou na tlačítko „Turn on" (zapnout) na webové stránce kampaně The Big Turn On (www.thebigturnon.com), prostřednictvím kanálů sociálních sítí nebo registrací ke zkušební jízdě v automobilu LEAF.

Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě Fotografie k článku Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb
06.01.2017
Kolik stojí vlastnit BMW M3? (+video)
06.01.2017
Nová auta jdou na dračku - přehled nejprodávanějších
05.01.2017
U Fordu neujde elektrifikaci Mustang ani legendární F-150
05.01.2017
Test: Alfa Romeo Giulietta – jak jezdí v dieselu s automatem?
04.01.2017
Nová Kia Picanto úplně odhalena, máme oficiální fotografie
04.01.2017
Audi rozšiřuje nabídku modelové řady A3 o tři nové verze