Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní

vloženo

Nissan dodává svému modelu Pulsar sportovní náboj. Konečně totiž přichází s třetí variantou pohonu v podobě přeplňovaného motoru 1.6 DIG-T o výkonu 190 koní. Pulsar s tímto motorem se začně prodávat již v květnu a rozšíří tak stávající nabídku verzí se vznětovým motorem o objemu 1,5 l a zážehovým motorem o objemu 1,2 l.

Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Dosud nejsportovnější a nejvýkonnější provedení modelu Pulsar posiluje pozice a nabídku Nissanu v oblíbeném segmentu rodinných hatchbacků. Model DIG-T 190 využívá stejný designérský a konstrukční přístup, díky němuž se Nissan stal nesporným lídrem na trhu s crossovery. Zdůrazňuje jeho zaujetí pro vyspělé technologie a originální design, které přinášejí prvotřídní zážitek z jízdy.

Motor 1.6 DIG-T je jedním z nejmodernějších ve své třídě. Při otáčkách od 2 000 ot./min do 4 000 ot./min dosahuje točivého momentu 240 Nm. Při 5 600 ot./min vyvine výkon 190 k. Byl zkonstruován tak, aby poskytoval maximální pružnost v nízkých otáčkách, a nabízí výkon, kterým zastiňuje konkurenční vozy se šestistupňovými převodovkami.



Zatímco výkonovými parametry se motor 1.6 DIG-T vyrovná i větším konkurenčním motorům, jeho spotřeba paliva a emise odpovídají mnohem menším pohonným jednotkám. Nissan zde opět potvrzuje svůj závazek zmenšování objemu. Heslo „méně je někdy více" razí Nissan již řadu let a nový model Pulsar DIG-T 190 ho přesně vystihuje. Navzdory sportovnímu výkonu má kombinovanou spotřebu od 5,7 l/100 km* a vykazuje emise od pouhých 134 g/km*. Motor s přehledem splňuje normu Euro 6 a disponuje řadou technických inovací, mezi které patří technologie nízkého tření a recirkulace výfukových plynů s ochlazováním.



Model Pulsar DIG-T 190 však vyniká nejen po stránce výkonu. Sportovní charakter nově uváděného modelu doplňuje i řada designových prvků. Modely s motorem DIG-T 190 jsou k dispozici pro výbavy Acenta a Tekna a mají ve standardní výbavě mnoho prvků, které prošly vylepšením. Patří mezi ně speciální diamantem řezaná hliníková kola ve dvoutónovém černostříbrném provedení (17" u verze Acenta a 18" u verze Tekna) a jedinečný, sportovnější design světlometů s černým podkresem, který dodává chromovanému reflektoru větší kontrast. Vzadu se pyšní chromovanou koncovkou výfuku, která sportovní charakter vozu ještě umocňuje.

V interiéru jsou modely poháněné motorem 1.6 DIG-T vybaveny unikátními lištami v karbonovém designu, které se táhnou přes celou šíři přístrojového panelu, a bílým kontrastním prošitím tříramenného volantu a kožených sedadel (pouze u verze Tekna). Výbavu interiéru završují sportovní pedály z lehkých slitin.

Nissan Pulsar DIG-T 190 je možné objednat již nyní za cenu od 490 000 Kč. První vozy budou na dealerstvích Nissan v květnu.

Nissan

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní Fotografie k článku Nissan Pulsar se dočkal turbomotoru o výkonu 190 koní
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě