Nissan používá k testování vozů extrémní metody

vloženo

Zpěvačka Mariah Carey to možná neví, ale hraje zásadní roli při vývoji každého crossoveru Nissan. Stejně jako medvěd hnědý a sbírka kelímků a lahví z celého světa.

Nissan používá k testování vozů extrémní metody Je to poprvé, co lídr na trhu crossoverů, společnost Nissan, odhaluje extrémní metody, jež využívá k testování svých nových vozů, včetně modelů X-Trail, Juke a rekordy lámajícího vozu Qashqai.

Důkladné technické metody usilují o napodobení reálného života a občas nešetrného používání, kterému jsou vozidla v každodenních situacích vystavena. Je to proto, aby zákazníci mohli důvěřovat prvotřídní kvalitě zpracování a odolnosti a tomu, že Nissan bere v úvahu potřeby zákazníků a tržní trendy.

Od vytvoření prvního crossoveru v roce 2007 provedl Nissan více než 150 000 testů napříč celou řadou crossoverů. Patří k nim:
  • Použití speciálních robotů pro otevírání a zavírání oken nejméně 30000krát pro každý model, při současném použití speciálního vulkanického prachu dovezeného zJaponska pro testování odolnosti vůči poškrábání a zajištění spolehlivého fungování mechanismu elektrického ovládání oken.
  • Používání pravých a levých směrových ukazatelů 2,25milionkrát pro každý model.
  • Spuštění stěračů čelního skla po dobu 480 hodin při různých rychlostech a nastaveních a při různých simulovaných povětrnostních podmínkách.
  • Přehrávání na audiosystému s vysokou hlasitostí po dobu 1200 dnů (tj. 1728000 minut) s použitím speciálně zvolených hudebních skladeb postihujících co nejširší rozsah frekvencí a rytmu. Chybět nesmí vysoké tóny Mariah Carey ani dunivé basy německé house music.
  • Spouštění závaží na skleněnou střechu, aby se ověřilo, že unese medvěda hnědého šplhajícího na automobil.
  • Použití nejrůznějších kelímků, lahví a nádob pro kontrolu praktičnosti držáků nápojů a úložných prostor ve dveřích.


Oddanost dokonalosti dosahuje takové míry, že se technici dokonce rozhodli přepracovat kapsu zadních dveří vozu Qashqai, když se ukázalo, že nová láhev oblíbené značky japonského zeleného čaje se do ní nevejde bez mírného promáčknutí. Než aby společnost riskovala nespokojenost zákazníka, raději změnila provedení kapsy, i když to stálo přes 50 000 eur.

Stejní technici a jejich chytří robotičtí pomocníci rovněž otevřeli kapoty crossoverů dohromady více než 48 000krát a dveře dokonce 1,2milionkrát. Může se to zdát přemrštěné, ale tyto počty musí překročit očekávané používání těchto dílů zákazníky po dobu životnosti vozu.



Crossovery Nissan stanovily také nové standardy z hlediska designu interiéru. Přes dvacet variant sedadla řidiče bylo více než 300krát vyhodnocováno a testováno, jestli jsou dost pohodlné. Testovalo se i obložení interiéru, jak odolá záludnému každodennímu znečištění, například čokoládou a olejem, rtěnkou, gelem na vlasy a kávou.

David Moss, senior viceprezident evropského návrhářského ústředí společnosti Nissan, k tomu říká: „Vytvořili jsme taková zařízení a používáme takové přístroje, že můžeme vypadat jako blázniví vynálezci. Ale všechno slouží k tomu, abychom měli jistotu, že řada crossoverů Nissan byla důkladně prověřena a že bude splňovat potřeby našich zákazníků. A rozhodně v tom budeme pokračovat i nadále."



Je to strategie, která bezpochyby funguje. V loňském roce přesáhl prodej crossoverů značky Nissan v Evropě 400 000 vozů, což představuje podíl 14,7% na trhu crossoverů. Dále to podtrhuje vedoucí pozici společnosti Nissan v tomto segmentu a prokazuje to, že jedinečný styl, vynikající účinnost a vyspělé technologie, které crossovery Nissan nabízejí, jsou přesně tím, co dnešní evropští zákazníci hledají.

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě