Nissan používá k testování vozů extrémní metody

vloženo

Zpěvačka Mariah Carey to možná neví, ale hraje zásadní roli při vývoji každého crossoveru Nissan. Stejně jako medvěd hnědý a sbírka kelímků a lahví z celého světa.

Nissan používá k testování vozů extrémní metody Nissan používá k testování vozů extrémní metody

Je to poprvé, co lídr na trhu crossoverů, společnost Nissan, odhaluje extrémní metody, jež využívá k testování svých nových vozů, včetně modelů X-Trail, Juke a rekordy lámajícího vozu Qashqai.


Důkladné technické metody usilují o napodobení reálného života a občas nešetrného používání, kterému jsou vozidla v každodenních situacích vystavena. Je to proto, aby zákazníci mohli důvěřovat prvotřídní kvalitě zpracování a odolnosti a tomu, že Nissan bere v úvahu potřeby zákazníků a tržní trendy.

Od vytvoření prvního crossoveru v roce 2007 provedl Nissan více než 150 000 testů napříč celou řadou crossoverů. Patří k nim:
  • Použití speciálních robotů pro otevírání a zavírání oken nejméně 30000krát pro každý model, při současném použití speciálního vulkanického prachu dovezeného zJaponska pro testování odolnosti vůči poškrábání a zajištění spolehlivého fungování mechanismu elektrického ovládání oken.
  • Používání pravých a levých směrových ukazatelů 2,25milionkrát pro každý model.
  • Spuštění stěračů čelního skla po dobu 480 hodin při různých rychlostech a nastaveních a při různých simulovaných povětrnostních podmínkách.
  • Přehrávání na audiosystému s vysokou hlasitostí po dobu 1200 dnů (tj. 1728000 minut) s použitím speciálně zvolených hudebních skladeb postihujících co nejširší rozsah frekvencí a rytmu. Chybět nesmí vysoké tóny Mariah Carey ani dunivé basy německé house music.
  • Spouštění závaží na skleněnou střechu, aby se ověřilo, že unese medvěda hnědého šplhajícího na automobil.
  • Použití nejrůznějších kelímků, lahví a nádob pro kontrolu praktičnosti držáků nápojů a úložných prostor ve dveřích.


Oddanost dokonalosti dosahuje takové míry, že se technici dokonce rozhodli přepracovat kapsu zadních dveří vozu Qashqai, když se ukázalo, že nová láhev oblíbené značky japonského zeleného čaje se do ní nevejde bez mírného promáčknutí. Než aby společnost riskovala nespokojenost zákazníka, raději změnila provedení kapsy, i když to stálo přes 50 000 eur.

Stejní technici a jejich chytří robotičtí pomocníci rovněž otevřeli kapoty crossoverů dohromady více než 48 000krát a dveře dokonce 1,2milionkrát. Může se to zdát přemrštěné, ale tyto počty musí překročit očekávané používání těchto dílů zákazníky po dobu životnosti vozu.



Crossovery Nissan stanovily také nové standardy z hlediska designu interiéru. Přes dvacet variant sedadla řidiče bylo více než 300krát vyhodnocováno a testováno, jestli jsou dost pohodlné. Testovalo se i obložení interiéru, jak odolá záludnému každodennímu znečištění, například čokoládou a olejem, rtěnkou, gelem na vlasy a kávou.

David Moss, senior viceprezident evropského návrhářského ústředí společnosti Nissan, k tomu říká: „Vytvořili jsme taková zařízení a používáme takové přístroje, že můžeme vypadat jako blázniví vynálezci. Ale všechno slouží k tomu, abychom měli jistotu, že řada crossoverů Nissan byla důkladně prověřena a že bude splňovat potřeby našich zákazníků. A rozhodně v tom budeme pokračovat i nadále."



Je to strategie, která bezpochyby funguje. V loňském roce přesáhl prodej crossoverů značky Nissan v Evropě 400 000 vozů, což představuje podíl 14,7% na trhu crossoverů. Dále to podtrhuje vedoucí pozici společnosti Nissan v tomto segmentu a prokazuje to, že jedinečný styl, vynikající účinnost a vyspělé technologie, které crossovery Nissan nabízejí, jsou přesně tím, co dnešní evropští zákazníci hledají.

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte