Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek

vloženo

Smělý plán společnosti Nissan, jehož cílem je do tří let zdvojnásobit podíl na evropském trhu v segmentu lehkých užitkových vozů, nyní podpořilo uvedení nové těžké dodávky NV400, která konstrukčně vychází z poslední generace Renaultu Master.

Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek

Novinka v podobě modelu NV400 byla vyvinuta ve spolupráci s Renaultem. O design se postaralo evropské středisko Nissan Design Europe. „Odvážný vzhled v duchu značky Nissan nám pomáhá odlišit vůz NV400 od konkurenčních modelů a dává nám na trhu jedinečnou tvář. Modely NV200 a nyní NV400 nekompromisně dokazují, jak Nissan kombinuje atraktivní design s funkčností a je díky tomu skvělou volbou na trhu lehkých užitkových vozů," prohlásil Sergio Alcaraz, viceprezident obchodní jednotky Nissan pro užitkové vozy pro oblast Afriky, Středního východu, Indie a Evropy.


Tato řada těžkých dodávek cílí na trh vozidel s celkovou hmotností od 2,8 tuny až do 4,5 tuny. Automobilka Nissan poprvé nabízí výběr mezi verzemi s pohonem předních nebo zadních kol. NV400 je kromě toho k dispozici ve třech variantách rozvoru, ve čtyřech různých délkách, se třemi různými výškami a s objemem nákladového prostoru v rozmezí od 8 do 17 m3. Nabízí také tři možnosti výkonu a šestistupňovou manuální nebo robotizovanou převodovku. Tato dodávka je dostupná s celou řadou různých variant nástaveb, na které se vztahuje záruka společnosti Nissan. Vedle továrně vyráběných skříňových dodávek a verzí Combi je NV400 k dispozici také jako dodávka s prodlouženou kabinou, se skříňovou nástavbou, jako sklápěč a valník. Model NV400 je opravdu univerzální a v sektoru těžkých dodávek poskytuje řešení pro každou potřebu," tvrdí Sergio Alcaraz. „Je mnohem víc než jen náhradou za vůz Interstar. Díky nesmírné rozmanitosti této modelové řady vstupujeme na daleko širší tržní segment."

Výkon zajišťuje čtyřválcový turbodiesel se 16 ventily a systémem přímého vstřikování, který nově vyvinula společnost Renault. S obsahem 2,3 l je motor sice menší než 2,5litrová jednotka dCi modelu Interstar, výkonnostně jsou ale nastejno s výkonem 100, 125 a 150 k. Příslušné hodnoty točivého momentu dokonce vzrostly na 285, 310 a 350 Nm. Všechny verze splňují normu Euro 5. Snížená spotřeba a prodloužené hlavní servisní intervaly na 40 000 km nebo každé dva roky navíc zaručují nízké provozní náklady. Přední náprava využívá nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson, přičemž verze s pohonem předních kol mají zadní nápravu odpruženou širokými listovými pery. Modely s pohonem zadní nápravy jsou vybavené buď dvojicí pružin (u jednoduché montáže kol) nebo trojitými listovými pružinami (u dvojmontáže).

Nová kabina je o něco delší, čímž vznikl větší prostor pro nohy. Širší a delší sedadla nabízejí více pohodlí. Bezpečnostní prvky zahrnují dva přední airbagy ve standardním vybavení a volitelně také boční airbagy. Elektronický stabilizační program (ESP) je standardem u všech modelů s pohonem zadních kol a volitelný u verzí s pohonem předních kol. Součástí všech stupňů výbavy je protiblokovací systém brzd. Úrovně standardní a volitelné výbavy jsou srovnatelné s výbavou osobních automobilů a zahrnují inteligentní klíč Nissan, automatickou klimatizaci, automatické zapínání světlometů, automatické spouštění stěračů, svícení za jízdy, parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, palubní počítač, připojení mobilního telefonu přes Bluetooth, přehrávání souborů ze zařízení USB nebo iPodu pomocí audio systému. Ve volitelné výbavě je také zadní parkovací kamera, která zajišťuje maximální bezpečnost při parkování. Další volitelnou možností je systém Nissan Connect od společnosti TomTom. Kromě běžných funkcí map a plánování trasy se mohou majitelé přihlásit k odběru obsahu služby Live Service společnosti TomTom, která zahrnuje službu aktuálních dopravních informací HD Traffic, funkci upozornění na pevné i mobilní rychlostní radary, předpověď počasí a přístup do služby lokálního vyhledávání Google.

Nissan/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up