Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek

vloženo

Smělý plán společnosti Nissan, jehož cílem je do tří let zdvojnásobit podíl na evropském trhu v segmentu lehkých užitkových vozů, nyní podpořilo uvedení nové těžké dodávky NV400, která konstrukčně vychází z poslední generace Renaultu Master.

Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek

Novinka v podobě modelu NV400 byla vyvinuta ve spolupráci s Renaultem. O design se postaralo evropské středisko Nissan Design Europe. „Odvážný vzhled v duchu značky Nissan nám pomáhá odlišit vůz NV400 od konkurenčních modelů a dává nám na trhu jedinečnou tvář. Modely NV200 a nyní NV400 nekompromisně dokazují, jak Nissan kombinuje atraktivní design s funkčností a je díky tomu skvělou volbou na trhu lehkých užitkových vozů," prohlásil Sergio Alcaraz, viceprezident obchodní jednotky Nissan pro užitkové vozy pro oblast Afriky, Středního východu, Indie a Evropy.


Tato řada těžkých dodávek cílí na trh vozidel s celkovou hmotností od 2,8 tuny až do 4,5 tuny. Automobilka Nissan poprvé nabízí výběr mezi verzemi s pohonem předních nebo zadních kol. NV400 je kromě toho k dispozici ve třech variantách rozvoru, ve čtyřech různých délkách, se třemi různými výškami a s objemem nákladového prostoru v rozmezí od 8 do 17 m3. Nabízí také tři možnosti výkonu a šestistupňovou manuální nebo robotizovanou převodovku. Tato dodávka je dostupná s celou řadou různých variant nástaveb, na které se vztahuje záruka společnosti Nissan. Vedle továrně vyráběných skříňových dodávek a verzí Combi je NV400 k dispozici také jako dodávka s prodlouženou kabinou, se skříňovou nástavbou, jako sklápěč a valník. Model NV400 je opravdu univerzální a v sektoru těžkých dodávek poskytuje řešení pro každou potřebu," tvrdí Sergio Alcaraz. „Je mnohem víc než jen náhradou za vůz Interstar. Díky nesmírné rozmanitosti této modelové řady vstupujeme na daleko širší tržní segment."

Výkon zajišťuje čtyřválcový turbodiesel se 16 ventily a systémem přímého vstřikování, který nově vyvinula společnost Renault. S obsahem 2,3 l je motor sice menší než 2,5litrová jednotka dCi modelu Interstar, výkonnostně jsou ale nastejno s výkonem 100, 125 a 150 k. Příslušné hodnoty točivého momentu dokonce vzrostly na 285, 310 a 350 Nm. Všechny verze splňují normu Euro 5. Snížená spotřeba a prodloužené hlavní servisní intervaly na 40 000 km nebo každé dva roky navíc zaručují nízké provozní náklady. Přední náprava využívá nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson, přičemž verze s pohonem předních kol mají zadní nápravu odpruženou širokými listovými pery. Modely s pohonem zadní nápravy jsou vybavené buď dvojicí pružin (u jednoduché montáže kol) nebo trojitými listovými pružinami (u dvojmontáže).

Nová kabina je o něco delší, čímž vznikl větší prostor pro nohy. Širší a delší sedadla nabízejí více pohodlí. Bezpečnostní prvky zahrnují dva přední airbagy ve standardním vybavení a volitelně také boční airbagy. Elektronický stabilizační program (ESP) je standardem u všech modelů s pohonem zadních kol a volitelný u verzí s pohonem předních kol. Součástí všech stupňů výbavy je protiblokovací systém brzd. Úrovně standardní a volitelné výbavy jsou srovnatelné s výbavou osobních automobilů a zahrnují inteligentní klíč Nissan, automatickou klimatizaci, automatické zapínání světlometů, automatické spouštění stěračů, svícení za jízdy, parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, palubní počítač, připojení mobilního telefonu přes Bluetooth, přehrávání souborů ze zařízení USB nebo iPodu pomocí audio systému. Ve volitelné výbavě je také zadní parkovací kamera, která zajišťuje maximální bezpečnost při parkování. Další volitelnou možností je systém Nissan Connect od společnosti TomTom. Kromě běžných funkcí map a plánování trasy se mohou majitelé přihlásit k odběru obsahu služby Live Service společnosti TomTom, která zahrnuje službu aktuálních dopravních informací HD Traffic, funkci upozornění na pevné i mobilní rychlostní radary, předpověď počasí a přístup do služby lokálního vyhledávání Google.

Nissan/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč
24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek