Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek

vloženo

Smělý plán společnosti Nissan, jehož cílem je do tří let zdvojnásobit podíl na evropském trhu v segmentu lehkých užitkových vozů, nyní podpořilo uvedení nové těžké dodávky NV400, která konstrukčně vychází z poslední generace Renaultu Master.

Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek

Novinka v podobě modelu NV400 byla vyvinuta ve spolupráci s Renaultem. O design se postaralo evropské středisko Nissan Design Europe. „Odvážný vzhled v duchu značky Nissan nám pomáhá odlišit vůz NV400 od konkurenčních modelů a dává nám na trhu jedinečnou tvář. Modely NV200 a nyní NV400 nekompromisně dokazují, jak Nissan kombinuje atraktivní design s funkčností a je díky tomu skvělou volbou na trhu lehkých užitkových vozů," prohlásil Sergio Alcaraz, viceprezident obchodní jednotky Nissan pro užitkové vozy pro oblast Afriky, Středního východu, Indie a Evropy.


Tato řada těžkých dodávek cílí na trh vozidel s celkovou hmotností od 2,8 tuny až do 4,5 tuny. Automobilka Nissan poprvé nabízí výběr mezi verzemi s pohonem předních nebo zadních kol. NV400 je kromě toho k dispozici ve třech variantách rozvoru, ve čtyřech různých délkách, se třemi různými výškami a s objemem nákladového prostoru v rozmezí od 8 do 17 m3. Nabízí také tři možnosti výkonu a šestistupňovou manuální nebo robotizovanou převodovku. Tato dodávka je dostupná s celou řadou různých variant nástaveb, na které se vztahuje záruka společnosti Nissan. Vedle továrně vyráběných skříňových dodávek a verzí Combi je NV400 k dispozici také jako dodávka s prodlouženou kabinou, se skříňovou nástavbou, jako sklápěč a valník. Model NV400 je opravdu univerzální a v sektoru těžkých dodávek poskytuje řešení pro každou potřebu," tvrdí Sergio Alcaraz. „Je mnohem víc než jen náhradou za vůz Interstar. Díky nesmírné rozmanitosti této modelové řady vstupujeme na daleko širší tržní segment."

Výkon zajišťuje čtyřválcový turbodiesel se 16 ventily a systémem přímého vstřikování, který nově vyvinula společnost Renault. S obsahem 2,3 l je motor sice menší než 2,5litrová jednotka dCi modelu Interstar, výkonnostně jsou ale nastejno s výkonem 100, 125 a 150 k. Příslušné hodnoty točivého momentu dokonce vzrostly na 285, 310 a 350 Nm. Všechny verze splňují normu Euro 5. Snížená spotřeba a prodloužené hlavní servisní intervaly na 40 000 km nebo každé dva roky navíc zaručují nízké provozní náklady. Přední náprava využívá nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson, přičemž verze s pohonem předních kol mají zadní nápravu odpruženou širokými listovými pery. Modely s pohonem zadní nápravy jsou vybavené buď dvojicí pružin (u jednoduché montáže kol) nebo trojitými listovými pružinami (u dvojmontáže).

Nová kabina je o něco delší, čímž vznikl větší prostor pro nohy. Širší a delší sedadla nabízejí více pohodlí. Bezpečnostní prvky zahrnují dva přední airbagy ve standardním vybavení a volitelně také boční airbagy. Elektronický stabilizační program (ESP) je standardem u všech modelů s pohonem zadních kol a volitelný u verzí s pohonem předních kol. Součástí všech stupňů výbavy je protiblokovací systém brzd. Úrovně standardní a volitelné výbavy jsou srovnatelné s výbavou osobních automobilů a zahrnují inteligentní klíč Nissan, automatickou klimatizaci, automatické zapínání světlometů, automatické spouštění stěračů, svícení za jízdy, parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, palubní počítač, připojení mobilního telefonu přes Bluetooth, přehrávání souborů ze zařízení USB nebo iPodu pomocí audio systému. Ve volitelné výbavě je také zadní parkovací kamera, která zajišťuje maximální bezpečnost při parkování. Další volitelnou možností je systém Nissan Connect od společnosti TomTom. Kromě běžných funkcí map a plánování trasy se mohou majitelé přihlásit k odběru obsahu služby Live Service společnosti TomTom, která zahrnuje službu aktuálních dopravních informací HD Traffic, funkci upozornění na pevné i mobilní rychlostní radary, předpověď počasí a přístup do služby lokálního vyhledávání Google.

Nissan/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek Fotografie k článku Nissan NV400 se pouští do segmentu těžkých dodávek

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.02.2019
Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře
18.02.2019
Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV
14.02.2019
BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition
11.02.2019
Test ojetiny: Renault Mégane – než přišel pád
10.02.2019
Jedna reflexní vesta nemusí ve voze stačit
08.02.2019
Test: Peugeot 508 GT - bude z krasavce bestseller?
07.02.2019
Volkswagen Passat po faceliftu dostal nový diesel
06.02.2019
Interiér Škody Kamiq odhalen, vládne mu plovoucí displej
05.02.2019
Modernizovaný Ford Mondeo je tady, dokonce jako hybrid
04.02.2019
Přijíždí nový Renault Megane R.S. ve verzi Trophy
31.01.2019
Test ojetiny: Peugeot 207 – často přehlížené lvíče
30.01.2019
Nový Renault Clio je tady, mrkněte na fotky
29.01.2019
Test: Kia Sportage 2.0 CRDi SCR MHEV 4x4 8AT GT Line
28.01.2019
Na Kiu ProCeed Shooting brake půl milionu nestačí
23.01.2019
Volkswagen Touareg dostal nové motory, V6 TSI a V8 TDI
20.01.2019
Škoda Scala v prodeji, připravte si alespoň 369 900 Kč
14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu