Nissan Micra DIG-S na českém trhu

vloženo

Dovozce automobilů japonské značky Nissan uvádí v těchto dnech na český trh oblíbený městský vůz Micra s novým, kompresorem přeplňovaným motorem 1.2 DIG-S, který slibuje spotřebu pouhých 4,1l/100 km a nejnižší emise CO2 ve své třídě.

Nissan Micra DIG-S na českém trhu Nissan Micra DIG-S na českém trhu

Nissan Micra DIG-S je ztělesněním koncepce PURE DRIVE. Tuto značku mohou od letošního roku získat vozy Nissan, které produkují méně než 130 g/km emisí CO2. Nová Micra DIG-S ale zavádí úplně nový standard - s emisemi CO2pouhých 95 g/km se pyšní jedním z nejčistších zážehových motorů na světě. Výjimečně nízká hodnota emisí je ale jen jedním prvkem v rozsáhlé výzbroji mimořádného modelu Micra DIG-S.


Ideál do města
Micra vznikla jako ideální automobil do města. Má příznivé vnější rozměry, malý poloměr otáčení a zajišťuje výbornou viditelnost do všech směrů. Všechny verze jsou vybaveny systémem Start/Stop a i v nejzákladnější výbavě Micra DIG-S nabízí např. klimatizaci, 6 airbagů, ESP, centrální zamykání či elektricky ovládaná přední okna. Volitelně je potom k dispozici např. Systém měření parkovacího místa (PSM) nebo Nissan Connect (integrovaný audio a navigační systém). A v souladu s tradicí modelů Micra se model DIG-S snadno řídí a používá. Klíčem k úspěchu tohoto vozu je motor DIG-S: Kompaktní tříválcová vysoce účinná dvanáctiventilová jednotka se zdvihovým objemem 1 198 cm3. Klíčové technologie zahrnují přímé vstřikování, Millerův cyklus a kompresor (z toho pochází označení DIG-S). Tento technicky pokročilý motor tak poskytuje výkon očekávaný od 1,5litrového motoru, ale se spotřebou odpovídající motoru o objemu 1 litru. Taková kombinace výkonu, vynikající spotřeby paliva a mimořádně nízkých emisí je naprosto bezkonkurenční. Přirozeným prostředím vozu DIG-S je sice město, ale jako doma je i na otevřených silnicích, kde výrazný zátah působí na 1,2litrový motor až neuvěřitelně.

Vyspělá převodovka
Standardně se používá přesná pětistupňová manuální převodovka. Volitelně dostupná je i nová, technicky vyspělá převodovka CVT s celou řadou pokročilých technologií - je první převodovkou typu CVT se subsatelitním soukolím, zajišťujícím dokonale plynulý chod a vysokou účinnost. Navíc se pyšní nejvyšším převodovým poměrem na světě - 7,3:1, který poskytuje záviděníhodnou kombinaci dobré odezvy za nízké rychlosti s vynikající úsporností ve vysokých rychlostech. Nový Nissan Micra DIG-S ve verzi Visia s manuální převodovkou a klimatizací je nyní k dispozici za 289 900 Kč. (Při využití financování Nissan Finance již za 269 900 Kč.)

(ms/Nissan)

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan Micra DIG-S na českém trhu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule