Nissan Micra DIG-S na českém trhu

vloženo

Dovozce automobilů japonské značky Nissan uvádí v těchto dnech na český trh oblíbený městský vůz Micra s novým, kompresorem přeplňovaným motorem 1.2 DIG-S, který slibuje spotřebu pouhých 4,1l/100 km a nejnižší emise CO2 ve své třídě.

Nissan Micra DIG-S na českém trhu Nissan Micra DIG-S na českém trhu

Nissan Micra DIG-S je ztělesněním koncepce PURE DRIVE. Tuto značku mohou od letošního roku získat vozy Nissan, které produkují méně než 130 g/km emisí CO2. Nová Micra DIG-S ale zavádí úplně nový standard - s emisemi CO2pouhých 95 g/km se pyšní jedním z nejčistších zážehových motorů na světě. Výjimečně nízká hodnota emisí je ale jen jedním prvkem v rozsáhlé výzbroji mimořádného modelu Micra DIG-S.


Ideál do města
Micra vznikla jako ideální automobil do města. Má příznivé vnější rozměry, malý poloměr otáčení a zajišťuje výbornou viditelnost do všech směrů. Všechny verze jsou vybaveny systémem Start/Stop a i v nejzákladnější výbavě Micra DIG-S nabízí např. klimatizaci, 6 airbagů, ESP, centrální zamykání či elektricky ovládaná přední okna. Volitelně je potom k dispozici např. Systém měření parkovacího místa (PSM) nebo Nissan Connect (integrovaný audio a navigační systém). A v souladu s tradicí modelů Micra se model DIG-S snadno řídí a používá. Klíčem k úspěchu tohoto vozu je motor DIG-S: Kompaktní tříválcová vysoce účinná dvanáctiventilová jednotka se zdvihovým objemem 1 198 cm3. Klíčové technologie zahrnují přímé vstřikování, Millerův cyklus a kompresor (z toho pochází označení DIG-S). Tento technicky pokročilý motor tak poskytuje výkon očekávaný od 1,5litrového motoru, ale se spotřebou odpovídající motoru o objemu 1 litru. Taková kombinace výkonu, vynikající spotřeby paliva a mimořádně nízkých emisí je naprosto bezkonkurenční. Přirozeným prostředím vozu DIG-S je sice město, ale jako doma je i na otevřených silnicích, kde výrazný zátah působí na 1,2litrový motor až neuvěřitelně.

Vyspělá převodovka
Standardně se používá přesná pětistupňová manuální převodovka. Volitelně dostupná je i nová, technicky vyspělá převodovka CVT s celou řadou pokročilých technologií - je první převodovkou typu CVT se subsatelitním soukolím, zajišťujícím dokonale plynulý chod a vysokou účinnost. Navíc se pyšní nejvyšším převodovým poměrem na světě - 7,3:1, který poskytuje záviděníhodnou kombinaci dobré odezvy za nízké rychlosti s vynikající úsporností ve vysokých rychlostech. Nový Nissan Micra DIG-S ve verzi Visia s manuální převodovkou a klimatizací je nyní k dispozici za 289 900 Kč. (Při využití financování Nissan Finance již za 269 900 Kč.)

(ms/Nissan)

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan Micra DIG-S na českém trhu

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport..

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací..

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..