Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

vloženo

Až osm míst pro pasažéry ve třech řadách sedadel, prostorný a variabilní interiér, zcela nová generace plochých motorů boxer a základ v nové platformě Subaru, za níž po celém světě sklízí chválu nová Impreza a XV. Nový Ascent je opravdu velký, v každém ohledu je to však stále Subaru.

Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

Předně je třeba říci, že v tuto chvíli je Ascent modelem určeným exkluzivně pro Spojené státy, kde se bude také vyrábět.


To ale neznamená, že by nešlo o zajímavé auto, jak naznačila už studie VIZIV-7. Například motor. Pod kapotou najdou majitelé zcela nový čtyřválcový boxer o objemu 2,4 litru s turbem a přímým vstřikováním. V Ascentu nabídne výkon 260 koní a točivý moment 375 Nm. Cílem je nabídnout modernější alternativu k šestiválcům, která zajistí stejné nebo lepší parametry.

Vůz bude na délku měřit bez dvou milimetrů rovných 5 metrů, široký bude 1,93 metru a vysoký 1,82 metru. Rozvor činí 2,89 metru. Zákazníci si budou moci vybrat ze dvou uspořádání interiéru, který nabídne 7 nebo 8 míst pro pasažéry. V sedmimístné verze potěší cestující ve druhé řadě dvojice velkých pohodlných sedadel, trpět by ale neměli ani pasažéři ve třetí řadě. Nastupování do zadních řad pak usnadní dveře s velkým úhlem otevírání.

subaru ascent new kombi

Jak se u amerického vozu dá očekávat, komfortní i bezpečnostní výbava bude velice štědrá. Vůbec poprvé se u Subaru objeví například odvětrávaná sedadla, klimatizace nabídne nezávislé ovládání i pasažérům vzadu a nechybí ani velká panoramatická střecha nebo rozsáhlá konektivita. K dispozici je také přední kamera, zadní kamera schopná přenášet obraz do středového zpětného zrcátka, sedm airbagů v základu, systém EyeSight s adaptivním tempomatem a funkcí nouzového brzdění, automatické brzdění při couvání do překážky, výkonná natáčecí světla, hlídání mrtvých úhlů a tak dále.

Jízdní vlastnosti Ascentu budou po subarácku univerzální a spojí pohodlí, agilitu na silnici a průchodnost terénem. O pohon se postará kombinace plochého motoru, pohonu všech kol Symmetrical AWD a převodovky Lineartronic s možností řazení virtuálních stupňů pádly pod volantem. Světlá výška bude solidních 22 centimetrů a chybět nebude terénní režim X-Mode s asistentem pro sjíždění prudkých svahů. Navíc Ascent utáhne až 2268 kilogramů, nejvíce v historii Subaru.

Vůz bude stát na nové platformě Subaru Global Platform s mimořádnou tuhostí, kterou jako první představily nové modely Impreza a XV. Těm už zajistila nejen špičkové výsledky v nárazových testech, ale také chválu novinářů i majitelů za jízdní vlastnosti. Samozřejmostí je dobrý výhled z vozu a dostatečný dojezd zajistí  nádrž na 73 litrů benzínu. První majitelé v USA se vozu dočkají začátkem léta 2018.


redakce, Subaru

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech