Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

vloženo

Až osm míst pro pasažéry ve třech řadách sedadel, prostorný a variabilní interiér, zcela nová generace plochých motorů boxer a základ v nové platformě Subaru, za níž po celém světě sklízí chválu nová Impreza a XV. Nový Ascent je opravdu velký, v každém ohledu je to však stále Subaru.

Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

Předně je třeba říci, že v tuto chvíli je Ascent modelem určeným exkluzivně pro Spojené státy, kde se bude také vyrábět.


To ale neznamená, že by nešlo o zajímavé auto, jak naznačila už studie VIZIV-7. Například motor. Pod kapotou najdou majitelé zcela nový čtyřválcový boxer o objemu 2,4 litru s turbem a přímým vstřikováním. V Ascentu nabídne výkon 260 koní a točivý moment 375 Nm. Cílem je nabídnout modernější alternativu k šestiválcům, která zajistí stejné nebo lepší parametry.

Vůz bude na délku měřit bez dvou milimetrů rovných 5 metrů, široký bude 1,93 metru a vysoký 1,82 metru. Rozvor činí 2,89 metru. Zákazníci si budou moci vybrat ze dvou uspořádání interiéru, který nabídne 7 nebo 8 míst pro pasažéry. V sedmimístné verze potěší cestující ve druhé řadě dvojice velkých pohodlných sedadel, trpět by ale neměli ani pasažéři ve třetí řadě. Nastupování do zadních řad pak usnadní dveře s velkým úhlem otevírání.

subaru ascent new kombi

Jak se u amerického vozu dá očekávat, komfortní i bezpečnostní výbava bude velice štědrá. Vůbec poprvé se u Subaru objeví například odvětrávaná sedadla, klimatizace nabídne nezávislé ovládání i pasažérům vzadu a nechybí ani velká panoramatická střecha nebo rozsáhlá konektivita. K dispozici je také přední kamera, zadní kamera schopná přenášet obraz do středového zpětného zrcátka, sedm airbagů v základu, systém EyeSight s adaptivním tempomatem a funkcí nouzového brzdění, automatické brzdění při couvání do překážky, výkonná natáčecí světla, hlídání mrtvých úhlů a tak dále.

Jízdní vlastnosti Ascentu budou po subarácku univerzální a spojí pohodlí, agilitu na silnici a průchodnost terénem. O pohon se postará kombinace plochého motoru, pohonu všech kol Symmetrical AWD a převodovky Lineartronic s možností řazení virtuálních stupňů pádly pod volantem. Světlá výška bude solidních 22 centimetrů a chybět nebude terénní režim X-Mode s asistentem pro sjíždění prudkých svahů. Navíc Ascent utáhne až 2268 kilogramů, nejvíce v historii Subaru.

Vůz bude stát na nové platformě Subaru Global Platform s mimořádnou tuhostí, kterou jako první představily nové modely Impreza a XV. Těm už zajistila nejen špičkové výsledky v nárazových testech, ale také chválu novinářů i majitelů za jízdní vlastnosti. Samozřejmostí je dobrý výhled z vozu a dostatečný dojezd zajistí  nádrž na 73 litrů benzínu. První majitelé v USA se vozu dočkají začátkem léta 2018.


redakce, Subaru

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Korejská automobilka ukázala zcela první fotografie nového modelu Sonata. Osmá generace Sonaty vystřídá po pěti letech za velkou louží dosavadní generaci v druhé polovině letošního roku. Zda se dostane i do Evropy, není..

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

Byly doby, kdy navigace v autě byly mnohem oblíbenější než dnes. S příchodem chytrých telefonů s velkými displeji, a..

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Korejský model Tacuma nejprve vyjel pod značkou Daewoo, když však korejskou fabriku koupil Chevrolet, dostal vůz na..

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Do konce roku 2022 Škoda představí více než 30 nových modelů. Novinka v podobě modelu Kamiq chce oslovit mladší..

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Druhá generace Hyundaie Accent zaujme nízkou pořizovací cenou a většinou i slušnou výbavou. Navíc potěší příznivou..