Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

vloženo

Až osm míst pro pasažéry ve třech řadách sedadel, prostorný a variabilní interiér, zcela nová generace plochých motorů boxer a základ v nové platformě Subaru, za níž po celém světě sklízí chválu nová Impreza a XV. Nový Ascent je opravdu velký, v každém ohledu je to však stále Subaru.

Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

Předně je třeba říci, že v tuto chvíli je Ascent modelem určeným exkluzivně pro Spojené státy, kde se bude také vyrábět.


To ale neznamená, že by nešlo o zajímavé auto, jak naznačila už studie VIZIV-7. Například motor. Pod kapotou najdou majitelé zcela nový čtyřválcový boxer o objemu 2,4 litru s turbem a přímým vstřikováním. V Ascentu nabídne výkon 260 koní a točivý moment 375 Nm. Cílem je nabídnout modernější alternativu k šestiválcům, která zajistí stejné nebo lepší parametry.

Vůz bude na délku měřit bez dvou milimetrů rovných 5 metrů, široký bude 1,93 metru a vysoký 1,82 metru. Rozvor činí 2,89 metru. Zákazníci si budou moci vybrat ze dvou uspořádání interiéru, který nabídne 7 nebo 8 míst pro pasažéry. V sedmimístné verze potěší cestující ve druhé řadě dvojice velkých pohodlných sedadel, trpět by ale neměli ani pasažéři ve třetí řadě. Nastupování do zadních řad pak usnadní dveře s velkým úhlem otevírání.

subaru ascent new kombi

Jak se u amerického vozu dá očekávat, komfortní i bezpečnostní výbava bude velice štědrá. Vůbec poprvé se u Subaru objeví například odvětrávaná sedadla, klimatizace nabídne nezávislé ovládání i pasažérům vzadu a nechybí ani velká panoramatická střecha nebo rozsáhlá konektivita. K dispozici je také přední kamera, zadní kamera schopná přenášet obraz do středového zpětného zrcátka, sedm airbagů v základu, systém EyeSight s adaptivním tempomatem a funkcí nouzového brzdění, automatické brzdění při couvání do překážky, výkonná natáčecí světla, hlídání mrtvých úhlů a tak dále.

Jízdní vlastnosti Ascentu budou po subarácku univerzální a spojí pohodlí, agilitu na silnici a průchodnost terénem. O pohon se postará kombinace plochého motoru, pohonu všech kol Symmetrical AWD a převodovky Lineartronic s možností řazení virtuálních stupňů pádly pod volantem. Světlá výška bude solidních 22 centimetrů a chybět nebude terénní režim X-Mode s asistentem pro sjíždění prudkých svahů. Navíc Ascent utáhne až 2268 kilogramů, nejvíce v historii Subaru.

Vůz bude stát na nové platformě Subaru Global Platform s mimořádnou tuhostí, kterou jako první představily nové modely Impreza a XV. Těm už zajistila nejen špičkové výsledky v nárazových testech, ale také chválu novinářů i majitelů za jízdní vlastnosti. Samozřejmostí je dobrý výhled z vozu a dostatečný dojezd zajistí  nádrž na 73 litrů benzínu. První majitelé v USA se vozu dočkají začátkem léta 2018.


redakce, Subaru

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu
11.04.2018
Audi A6 Avant si zachovalo přes sportovní tvary velký kufr