Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

vloženo

Až osm míst pro pasažéry ve třech řadách sedadel, prostorný a variabilní interiér, zcela nová generace plochých motorů boxer a základ v nové platformě Subaru, za níž po celém světě sklízí chválu nová Impreza a XV. Nový Ascent je opravdu velký, v každém ohledu je to však stále Subaru.

Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent

Předně je třeba říci, že v tuto chvíli je Ascent modelem určeným exkluzivně pro Spojené státy, kde se bude také vyrábět.


To ale neznamená, že by nešlo o zajímavé auto, jak naznačila už studie VIZIV-7. Například motor. Pod kapotou najdou majitelé zcela nový čtyřválcový boxer o objemu 2,4 litru s turbem a přímým vstřikováním. V Ascentu nabídne výkon 260 koní a točivý moment 375 Nm. Cílem je nabídnout modernější alternativu k šestiválcům, která zajistí stejné nebo lepší parametry.

Vůz bude na délku měřit bez dvou milimetrů rovných 5 metrů, široký bude 1,93 metru a vysoký 1,82 metru. Rozvor činí 2,89 metru. Zákazníci si budou moci vybrat ze dvou uspořádání interiéru, který nabídne 7 nebo 8 míst pro pasažéry. V sedmimístné verze potěší cestující ve druhé řadě dvojice velkých pohodlných sedadel, trpět by ale neměli ani pasažéři ve třetí řadě. Nastupování do zadních řad pak usnadní dveře s velkým úhlem otevírání.

subaru ascent new kombi

Jak se u amerického vozu dá očekávat, komfortní i bezpečnostní výbava bude velice štědrá. Vůbec poprvé se u Subaru objeví například odvětrávaná sedadla, klimatizace nabídne nezávislé ovládání i pasažérům vzadu a nechybí ani velká panoramatická střecha nebo rozsáhlá konektivita. K dispozici je také přední kamera, zadní kamera schopná přenášet obraz do středového zpětného zrcátka, sedm airbagů v základu, systém EyeSight s adaptivním tempomatem a funkcí nouzového brzdění, automatické brzdění při couvání do překážky, výkonná natáčecí světla, hlídání mrtvých úhlů a tak dále.

Jízdní vlastnosti Ascentu budou po subarácku univerzální a spojí pohodlí, agilitu na silnici a průchodnost terénem. O pohon se postará kombinace plochého motoru, pohonu všech kol Symmetrical AWD a převodovky Lineartronic s možností řazení virtuálních stupňů pádly pod volantem. Světlá výška bude solidních 22 centimetrů a chybět nebude terénní režim X-Mode s asistentem pro sjíždění prudkých svahů. Navíc Ascent utáhne až 2268 kilogramů, nejvíce v historii Subaru.

Vůz bude stát na nové platformě Subaru Global Platform s mimořádnou tuhostí, kterou jako první představily nové modely Impreza a XV. Těm už zajistila nejen špičkové výsledky v nárazových testech, ale také chválu novinářů i majitelů za jízdní vlastnosti. Samozřejmostí je dobrý výhled z vozu a dostatečný dojezd zajistí  nádrž na 73 litrů benzínu. První majitelé v USA se vozu dočkají začátkem léta 2018.


redakce, Subaru

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent Fotografie k článku Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.09.2018
Uhrančivý Peugeot 508 má české ceny
20.09.2018
Kia Sportage po modernizaci přijde minimálně na 514 980 Kč
17.09.2018
Test: Vstříc pohodě! Citroën Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 163
k
12.09.2018
Ušetřete při koupi nového auta, Peugeot i Toyota budou mít své dny
11.09.2018
Test ojetiny: Volvo S60 – lepší než myslíte
07.09.2018
BMW X2 M35i je tady, vrchol nabídky umí stovku za pět sekund
30.08.2018
Test ojetiny: Citroën C2 VTR a VTS – pro ty, co se nebojí
29.08.2018
Nová generace roadsteru BMW Z4 se představuje v edici M40i First Edition
28.08.2018
Fantastická Čtyřka! BMW 440i M Performance
28.08.2018
Nepostradatelné vybavení do garáže, které ušetří čas i námahu
27.08.2018
Test ojetiny: Opel Astra 1.4 Turbo (video)
24.08.2018
Třetí generace modelu Kia Ceed je tady, stojí od 379 980 Kč
23.08.2018
Test ojetiny: Renault Mégane II – špatná pověst sráží ceny
22.08.2018
Mitsubishi Space Star se dostává do Česka a nebude drahé
21.08.2018
Mladoboleslavská Škoda vyrobila milionté SUV
20.08.2018
BMW 330d M Sport Shadow Edition - Naděje žije!
17.08.2018
Mitsubishi Outlander PHEV prošel modernizací a je po všech stránkách lepší
15.08.2018
Volkswagen Grand California je revolučním kempingovým vozem s koupelnou
14.08.2018
Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory
12.08.2018
Test ojetiny: Mitsubishi ASX 1.6 DI-D 4WD (video)